مواد HDPE: مواد اولیه پلی اتیلن برای تولید انواع دریچه ها و لوله ها استفاده میشود شاید بپرسید چه نوع لوله ای است که از HDPE تولید میشود؟ لوله های پلی اتیلن که برای آبرسانی و انتقال دیگر سیالات استفاده میشود از این مواد اولیه تولید میشود. مواد hdpe کاربرد های بسیار زیادی دارد که ما تنها مهم ترین تولیدات را گفتیم برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مواد HDPE

یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین کاربرد های این مواد استفاده از ان در تولید لوله های پلی اتیلن است این لوله ها از جنس HDPE هستند و زیر ساخت انها از همین مواد است اما مصرف این مواد تنها به اینجا ختم نمیشود بلکه کاربرد های بسیار زیاد دیگری هم نیز دارد.

مواد HDPE

مواد اولیه پلی اتیلن

دریچه های منهول پلی اتیلن از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته میشود این دریچه ها به نام های دیگری نیز سناخته میشود که به دریچه های منهول کوپلیمری شناخته میشود این دریچه از مواد اولیه پلی اتیلن و مقداری مواد UPV.C ساخته میشود که به مقاومت مورد نیاز برسد این نوع دریچه ها از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که عبارتند از:

  1. وزن بسیار سبک
  2. مقاومت بسیار زیاد با توجه به وزن کم
  3. قیمت بسیار مناسب در برابر دیگر دریچه ها
  4. حمل و نقل اسان
  5. سهولت در نصب و اجرا

امروزه از این مواد برای تولید اتصالات رینگ و فلنچ ها نیز استفاده میشود و به خوبی از عهده این کار نیز درامده اند اما یک خبر جالب که در راه است ساخت میلگرد های پلی اتیلن است که قرار است در اینده جای ملیگرد های امروزی را بگیرد اما به گفته سازندگان سبک بودن میلگرد ها باعث نمیشود که مقاومت انها کم باشد و با توجه به وزن کم و قیمت ان از مقاومت بالایی برخوردار است.

برای دریافت مشاوره های رایگان و ارتباط به صورت مستقیم با کارشناس های ما لطفا با شماره هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید