دریچه منهول پیاده رویی همانطور که مشخص است برای استفاده در پیاده رو ها طراحی و تولید شده است اما تا به حال توجه کرده اید که نماد اصلی این دریچه ها چیست و از کجا باید فهمید این دریچه ها پیاده رویی هستند؟ دریچه های پیاده رویی معمولا با نماد b125 تولید میشوند که کلاس دریچه را نشان میدهد این کلاس مخصوص برای پیاده رو است و نباید به هیچ عنوان در جای دیگری استفاده شود زیرا جان و مال افراد درحال تردد را به خطر می اندازد. دریچه های منهول پیاده رویی در هر سایزی تولید میشوند یعنی شما هر دریچه ای در هر سایز و جنسی که خریداری میکنید باید به کلاس آن توجه داشته باشید تا در استفاده و نصب آن به مشکلی برنخورید.

دریچه منهول پیاده رویی

  1. توجه داشته باشید که دریچه های پیاده رویی باید تحمل فشاری تا 12 تن باشند
  2. دریچه پیاده رویی را حتما به صورت استاندارد استفاده کنید تا امنیت بیشتری را برای پیاده رو ها داشته باشید
  3. این کلاس از دریچه را میتوانید در هر سایزی که دوست داشته باشید تهیه کنید
  4. امکان تغییر رنگ و برند و لوگو تجاری نیز برای این محصول وجود دارد
  5. قیمت این کلاس از دریچه ها بسیار ارزان میباشد و برای پارک ها و باغ ها میتوان استفاده کرد

 

دریچه منهول پیاده رویی

قیمت دریچه های پیاده رویی برای منهول

تمامی دریچه های تولید شده برای پیاده رو ها به یک صورت هستند و تفاوتی در آنها دیده نمیشود اما اگر به دنبال دریچه ای مقرون به صرفه تر هستید پیشنهاد میکنیم از دریچه های کوپلیمری استفاده بکنید. دریچه پیشنهادی علاوه بر مقاومت بسیار مناسب از قیمت خوبی هم برخوردار است و همچنین دارای ویژگی های بسیار زیادی است که میتوانید در ادامه مطلب آنها را مطالعه کنید. همچنین این دریچه ها طول عمر مناسبی برای انجام این کار دارند اگر از این دریچه ها به درستی استفاده بشوند عمری تا 25 سال به بالا را نیز دارد. اما به هیچ عنوان گول قیمت پایین این محصول را نخورید و از آن برای خیابان ها استفاده کنید زیرا به هیچ عنوان نمیتوانید و اجازه این کار را ندارید.

اگر از درب ها و پوشش های پیاده رویی در خیابان استفاده کنیم چه میشود؟

به هیچ عنوان نباید از این درب ها در خیابان های اصلی و یا حتی کوچه ها استفاده کرد زیرا با کوچکترین تردد خودرو ها و وسایل نقلیه آسیب میبینند و باعث به خطر افتادن جان و اموال مردم میشود. فشار هایی که تردد وسایل نقلیه ایجاد میکنند لحظه ای بوده و خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکر میکنید و صد در صد باعث خرابی دریچه ها میشود. اگر از دریچه های مخصوص پیاده رو در خیابان ها استفاده شده است میتوانید با اطلاع رسانی به شهرداری اقدام به تعویض دریچه کنید تا دریچه مناسب به جای آن استفاده شود. شما در هنگام دریافت قیمت از مشاورین ما میتوانید از مشاوره کاملا رایگان بهرمند شوید و بهترین و مناسب ترین قیمت را دریافت کنید.

دریچه منهول پیاده رویی چیست؟

توضیحات در سطر های بالاتر دقیق بوده اما اگر باز هم متوجه نشده اید به زبان ساده برای شما بازگو میکنیم اگر درحال قدم زدن در پیاده رو بودید و چشمات به پوشش هایی بر روی زمین افتاد که از چاه ها محافظت میکنند تعجب نکنید زیرا از پیاده رو ها امکان ورود به فاضلاب ها وجود دارد. این نوع از دریچه دقیقا برای همین کار تولید شده است و همچنین همیشه این دریچه ها یک اندازه نیستند و سایز های متفاوتی دارند.کاربرد اصلی این دریچه همین است که برای محافظت از منهول ها و چاه ها استفاده شود اما حتما قبل از خرید باید مشاوره دریافت کنید تا خریدی بهتر و دقیق تر را داشته باشید تا در طی سال های بعدی برای شما مشکلی رخ ندهد.

نکاتی باید در هنگام خرید دریچه های منهول پیاده رویی به یاد داشته باشید : 

اول از همه به یاد داشته باشید که از دریچه های منهول پیاده رویی به هیچ عنوان در مناطقی که تردد خودرو های سنگین صورت میگیرد کار نشود زیرا باعث به وجود آمدن خسارت های بالایی میشود زیرا احتمال شکستن این دریچه ها صد در صد است. حتما قبل از خرید دریچه های پیاده رویی با یک کارشناس مشاوره بگیرید و میزان فشار دریچه ها را اندازه بگیرید تا در هنگام با خطا مواجه نشوید. شما برای خرید ایمن و راحت تر میتوانید با شماره های درون سایت تماس بگیرید و راهنمایی دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید