دریچه منهول پلیمری : امروزه دنیا به دنبال این است که تجهیزات بسیار سبک درعین حال مقاوم را تولید کند تا وزن سازه را کاهش دهد این دریچه های فاضلابی که از جنس پلیمر ساخته شدن اند دقیقا به همین صورت عمل میکنند. دریچه پلیمری علاوه بر اینکه وزن بسیار سبکی دارد از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است و شاهد آن هستیم که کلاس های ترافیکی و پیاده رویی نیز برای این دریچه درحال تولید است. این درب ها به صورت قالبگیری تولید میشود و همین باعث میشود تنوع سایزی بالایی داشته باشند و با خیال راحت میتوان از بین سایز های تولید شده برای چاه ها و منهول ها دریچه انتخاب کنید نگران نباشید اگر سایز محصول برای شما اندازه نبود شرکت ما این امکان را به شما میدهد تا سایز آن را تغییر دهید.

دریچه منهول پلیمری
نام محصولسایز بیرونیتحمل فشارقیمت
دریچه منهول پلیمری 32.540 سانتی مترB125 (12تن)2,500,000
دریچه منهول پلیمری 32.540 سانتی مترD400 (40تن)3,200.000
دریچه منهول پلیمری 6070 سانتی مترB125 (12تن)7,800.000
دریچه پلیمری سایز 6070 سانتیC250 (25تن)11,000,000
دریچه سایز 60 پلیمری70سانتی متریD400 (40تن)13,500,000
دریچه منهول پلیمری 8095 سانتی مترB125 (12تن)17,500,000
دریچه پلیمری سفارشیسفارشیسفارشیتماس بگیرید

دریچه منهول پلیمری

  • این نوع از دریچه ها از وزن بسیار پایینی برخوردار هستند
  • عمر این پوشش های فاضلاب در صورت استفاده صحیح تا بیشتر از 20 سال میرسد
  • دریچه منهول پلیمری از ارزان قیمت ترین دریچه های موجود در بازار هستند
  • حمل و نقل این دریچه ها به دلیل وزن سبک بسیار راحت تر از دیگر دریچه ها میباشد
  • این دریچه ها برای مکان های پیاده رویی در برابر جنس های چدنی و نانوکامپوزیت بسیار مقرون به صرفه هستند
  • شما میتوانید دریچه های پلیمری را در سایز ها مختلفی تهیه کنید که در سه کلاس اصلی تولید میشوند

دریچه منهول نانو پلیمری

نام اصلی این دریچه ها پلیمری است اما بیشتر خریداران نام این دریچه ها مانند درپوش های پلاستیکی و یا پلی اتیلن میشناسند و نامی که بسیار جالب است برای این دریچه (نانوپلیمری) است. یکی از چیز هایی که باعث میشود خریداران به سمت این دریچه کشیده شوند قیمت بسیار مقرون به صرفه است که به جرعت میتوان گفت این دریچه ها از ارزان ترین دریچه های حال حاضر در بازار هستند. باز هم تکرار میکنم قیمت پایین و وزن سبک نشان دهنده ضعیف بودن دریچه در مقابل فشار ها ضربه ها نیست و تنها دلیل آن استفاده از مواد اولیه است که به آن PE  میگویند که وزن بسیار سبکی دارد حتی بعد از تولید. میشود گفت که نام نانو پلیمر نیز برای این دریچه ها صحیح است.

لیست قیمت دریچه منهول پلیمری

به دلیل نوسانات نمیتوان لیست قیمتی برای دریچه های پلیمری گذاشت و همچنین به صورت بالا بودن تعداد دریچه ها میتوانید درصد تخفیف خوبی از شرکت منهول سنتر دریافت کنید. قیمت این دریچه را اگر بخواهیم با نمونه چدنی مقایسه کنیم میتوان گفت که قیمت این دریچه نصف قیمت درب های چدنی است و همچنین مانند این دریچه ها زیاد توجه سارقان را به خود جلب نمیکند. این دریچه ها دارای یک پیچ مخصوص هستند که بعد از خرید آن یک آچار برای بازکردن این پیچ ها رایگان به شما داده میشود تا به راحتی تنها خودتان آن را باز کنید این پیچ ها نه تنها امنت دریچه ها را بالا میبرد بلکه باعث میشود در برابر سرقت نیز مقاوم تر باشند.

آیا میتوان جلو سرقت دریچه ها را گرفت؟

صد در صد نمیتوان گفت بله زیرا ممکن است حتی دریچه هایی که غیر قابل بازیافت هستند سرقت شوند حالا یا برای نیازهای مالی و یا اذیت کردن اما میتوان تا مقداری جلوی این سرقت ها را گرفت. راه کار اصلی استفاده از دریچه های غیر قابل بازیافت است که تاحدودی سرقت را کم تر میکند و مورد دیگر استفاده از قفل ها و پیچ های مخصوص با این چند مورد میتوان تعداد سرقت ها را به طور چشم گیری کم کرد. همچنین برای دریچه های چدنی که پیچ و قفل تولید نمیشود میتوان به کمک خال جوش زدن در صورتی که نیاز به باز کردن مکرر دریچه ها نیست این دریچه ها را در برابر دزدیده شدن ایمن تر کرد. البته پیشنهاد نمیدهیم زیرا دریچه ها را از کارایی اصلی خود دور میکند و دیگر نمیتوان از آنها استفاده صحیح و درست کرد.

روش تولید دریچه پلیمری

مواد اولیه در کوره ها به صورت مذاب در می آیند و بعد از این مرحله به داخل قالب های از پیش ساخته شده ریخته میشوند که این قالب ها را میتوان به صورت سفارشی نیز تولید کرد. بعد از ریحته شدن در داخل قالب ها باید به کمک هوای سرد و آب عملیات خنک کاری را انجام داد تا دریجه های آماده شوند برای برده شدن به انبار ها بعد از اینکه دریچه ها به مدت یک هفته در انبار ماندند و به سفت بودن و مقاومت نهایی خود رسیدند یکی از دریچه ها را برای آزمایش و تست فشار میبرند و بعد از رد شدن از همه آزمایش ها دریچه ها آماده انتقال به بازار میشوند. بیشتر دریچه های به همین شکل تولید میشوند و این روش بسیار شبیه به تولید دریچه های چدنی میباشد.

برای خرید انواع دریچه های منهول مخصوص برای فاضلاب و مخابرات و همچنین برق لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید