دریچه منهول ترافیکی : کاربرد اصلی دریچه منهول این است که بر روی منهول ها و چاه ها قرار بگیرند و از سقوط افراد و اشیاء به داخل آن جلوگیری کنند در بیشتر مواقع تردد خودرو از روی این دریچه ها صورت میگیرد هردریچه ای که بتواند به راحتی فشار های وارد شده از طرفت خودرو را دفع کند و تحمل کند ترافیکی میباشد. تمامی دریچه ها در سایز ها و جنس های مختلف در این کلاس تولید میشوند و میتوان از آن درخیابان ها استفاده کرد کمترین تحمل فشاری که درب های ترافیکی تحمل میکنند 25 تن است و بیشتر تحمل آنها 40 تن.

دریچه منهول ترافیکی

  1. دریچه منهول ترافیکی را میتوانید در سایز های بسیار مختلفی خریداری کنید و استفاده کنید
  2. توجه داشته باشید که تمامی محصولات ما دارای استاندارد EN124 هستند
  3. عمر مفید یک دریچه باید بیشتر از 15 سال باشد البته در صورت استفاده و خرید درست
  4. درهنگام خرید پوشش های فاضلاب ترافیکی باید توجه داشته باشید که طوقه و فریم نگهدارنده نیز ترافیکی باشند
  5. قیمت دریچه منهول ترافیکی از 11,000,000شروع میشود
دریچه منهول ترافیکی

از کجا بفهمیم دریچه ترافیکی است؟

دریچه ترافیکی که خریداری میکنید حتما باید استاندارد باشد و همچنین باید روی درب این دریچه ها کلمه ترافیکی نوشته شده باشد تا نشانگر واقعی بودن کلاس تولیدی دریچه ها باشد. وزن دریچه های ترافیکی خیلی سنگین تر از دریچه هایی است که در پیاده رو استفاده میشود با یک وزن کشی ساده میتوان تفاوت این دریچه ها را فهمید و آنها را از هم تشخیص داد. شکل ظاهری دریچه ها در هر کلاسی که تولید شده باشند یک شکل است و تنها میتوان آنها را از روی مشخصات فنی و وزن آنها تفکیک کرد پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید دریچه ترافیکی با چند فروشنده مشورت کنید تا بهترین خرید را انجام دهید و گول افراد سودجو را نخورید.

شکل ظاهری دریچه های فاضلاب ترافیکی

شکل ظاهری این دریچه ها با کلاس های پایین تر و سبک تر خود هیچ تفاوتی ندارد اما اگر به صورت تخصصی به این دریچه ها نگاه کنیم از نظر وزنی که بسیار متفاوت هستند اما شبکه بندی زیر دریچه ها بسیار مهندسی سازی شده است و معمولا از مواد بیشتری برای تولید استفاده کرده اند. از لحاظ ظاهری میتوان به نوشته های روی درب اشاره کرد برای مثال دریچه های ترافیکی بر روی درب اصلی آنها نوشته شده است و درکنار استاندارد تولید شده میتوانید کلاس ترافیکی تولید شده را نیز مشاهده کنید.. دریچه های ترافیکی نیز دارای انواع بسیار زیادی است که به همین دلیل است ما همیشه پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما مشورت کنید و خریدی بهتر را تجربه کنید.

خرید دریچه های منهول ترافیکی اصل

بسیاری از فروشنده های داخل بازار دریچه های سبک و کلاس های سبک تر را به جای دریچه های منهول ترافیکی به خریداران معرفی و به فروش میرسانند. یکی از بزرگرترین و مشکلات این است که این کار باعث به خطر افتادن جان و اموال مردم میشود شکستگی و ترک روی دریچه ها باعث میشود که اگر شخصی از روی دریچه ها عبور کند امکان سقوط داخل منهول ها و چاه ها بسیار زیاد است. حتما فاکتور های خرید خود را به صورت دقیق دریافت کنید و چک کنید که بر روی فاکتور ثبت شده باشد که دریچه ها ترافیکی هستند و حتما مهر های ترافیکی بر روی دریچه ها خورده باشند.

برای خرید و قیمت لطفا تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید