دریچه منهول کوپلیمری چیست؟ این دریچه ها همانطور که میدانید از جنس پلیمر تولید میشوند و با ترکیب شدن با مواد دیگر به صورت کوپلیمر در می آیند. این دریچه ها به این دلیل با مواد دیگر ترکیب میشوند که مقاومت بیشتر را دریافت کنند. این نوع از دریچه ها از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند اما در کلاس های سنگین میتوانید این دریچه ها را تهیه کنید. توجه داشته باشید که هرچقدر وزن دریچه ها که از جنس کوپلیمر هستند بیشتر شود مقامت آن نیز بیشتر خواهد شد. این موضوع معمولا برای تمامی دریچه ها صدق میکند.

دریچه منهول کوپلیمری چیست؟

دریچه کوپلیمری از ترکیب مواد پلیمری و مواد upvc تولید میشود که باعث می‌شود مقاومت این نوع پوشش ها بسیار بالا برود و سفت شود. این دریچه ها به نام های پلی اتیلن نیز شناخته میشوند که در حقیقت همان دریچه های پلیمری هستند. کوپلیمری ها از بهم پیوستن و اتصال مواد پلیمری تشکیل می‌شوند هرچقدر این مواد بهم نزدیک تر باشد مقاومت بالا تر میرود و وزن آن افزایش پیدا می‌کند.

از کوپلیمر چه چیزهایی تولید میشود؟

امروزه تولید کننده ها و سازنده به دنبال موادی سبک و اما مقاوم و مقرون به صرفه هستند‌. از مواد کوپلیمری نتنها برای ساخت دریچه ها استفاده میشود بلکه امروزه از آنها برای ساخت مصالح ساختمانی نیز استفاده میشود . چگونه؟ آیا تا به حال نام میلگرد کوپلیمری به گوشتان خورده است ؟ میلگرد های کوپلیمری برای ساخت بنای ها استفاده میشود و از مقاومتی حتی بیشتر از میلگرد های امروزی برخوردار است. میلگرد های کوپلیمری به دلیل وزن پایین بار مکانیکی بنارا نیز کاهش می‌دهند .

دریچه منهول کوپلیمری

روش تولید دریچه های پلیمری چگونه است؟

ساخت دریچه های کوپلیمری از چندین سال قبل به فکر تولید کنند و فروشنده ها رسید. دریچه های قدیمی مانند دریچه های منهول بتنی و دریچه های منهول چدنی از وزن بسیار سنگینی برخوردار بودند به همین دلیل امکان برداشتن آنها بسیار دشوار بود اما دریچه های پلیمری.این مشکل را ندارد و در آنها به راحتی باز و بسته میشود. روش ساخت این دریچه ها به روش کوپلیمریزاسیون است که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در قسمت جست و جوی سایت دنبال آموزش ساخت باشید.

انواع کلاس های تولید شده برای این نوع دریچه 

دریچه های کوپلیمری همانند دیگر دریچه ها در کلاس های مختلف تولید میشود. Class b125این کلاس برای استفاده در پیاده رو ها تولید میشود و به دلیل زیبایی که دارد باعث قشنگ تر شدن پیاده رو میشود.Class c250این کلاس برای استفاده در کوچه و خیابان های کم رفت و آمد تولید شده است این نوع دریچه فشاری به اندازه 30 تن را تحمل میکند.Class d400این نوع کلاس برای استفاده در خیابان ها واتوبان ها استفاده میشود تحمل فشار این دریچه ها 40 تن است و درمکان های شلوغ از آن استفاده میشود.

دریچه کوپلیمری چیست؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم متوجه شدید که دریچه های کوپلیمری چیست و چه ویژگی هایی دارد اما دلیل اصلی این دریچه ها که قیمت بسیار پایین آن است را فراموش نکنید. تمامی دریچه های منهول های کوپلیمری باید دارای استاندارد کامل باشند. دریچه های کوپلیمری در رنگ های مختلف تولید میشوند اما به صورت از پیش تایین شده به رنگ مشکی هستند.

شما میتوانید برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید