لوله کاروگیت سنگین : همانطور که از نام این لوله معلوم است وزنی بالاتر از دیگر لوله ها دارد. لوله های دوجداره یا همان کاروگیت در دو نوع تولید میشود که نوع سنگین این لوله ها برای محل هایی استفاده میشود که رفت و آمد ماشین آلات سنگین صورت میگیرد. لوله های کاروگیت سنگین از سایز های کوچک شروع میشود و تا سایز های بزرگ ادامه دارد. شکل ظاهری این نوع از لوله هیچ تفاوتی ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های لوله ها سنگین میتوانید با شماره های ما در تماس باشید.

لوله کاروگیت سنگین

لوله های کاروگیت که به صورت سنگین تولید میشوند همان تحمل فشار 4 بار اتمسفر را تحمل میکند اما فشار های وارد شده به بدنه لوله ها از طرف خاک بهتر دفع میشود. دقت داشته باشید هرچقدر لوله ها بیشتر در خاک فرو بروند تحمل آنها هنگام رفت و آمد خودرو بیشتر میشود. قیمت لوله های کاروگیت سنگین مقداری از لوله های نوع سبک گرانتر میباشد اما ارزش خرید این لوله ها برای پروژه های حساس نیز بالا است. این لوله ها مانند نوع دیگر دارای واشر های مخصوص به همراه کوپلر ها میباشد.

لوله کاروگیت سنگین

لوله کاروگیت 31.5 نیوتون سنگین

31.5 کیلوکیلو نیوتون نشان دهنده این است که لوله های کاروگیت سبک است یا سنگین هنگامی که این علامت را دیدید یعنی لوله ها سنگین است. اگر علامت یا عددی غیر از این دیدید یعنی لوله ها سبک است. از لوله های کاروگیت برای انتقال اب های سطحی و اب های فاضلاب استفاده میشود. بیشتر این لوله ها در زیر خاک استفاده میشود و به همین دلیل است که باید در انتخاب لوله ها دقت نمود تا لوله ها در هنگام اجرا اسیب نبینند.

برای دریافت قیمت های دقیق و بروز لوله های سنگین کاروگیت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید