اتصالات چدنی

اتصالات چدنی :چدن آلیاژی است که کاربردهای بسیار زیادی دارد این آلیاژ نسبت به دیگر فلزات و فولادها از قیمت پایین تری برخوردار است اما این قیمت پایین باعث مقاومت کم و کم بودن ویژگیهای این آلیاژ نیست. از چدن برای ساخت لوله های چدنی و اتصالات استفاده می‌شود این نوع اتصالات و لوله ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند اما ناگفته نماند که قیمت این نوع لوله و اتصالات کمی نسبت به دیگر لوله و اتصالات بالاتر است. همچنین اتصالات چدنی برای اجرا نیازمند نیروی انسانی بیشتری است و همچنین همچنین هزینه اتصال و اجرای آن بر روی خاک بسیار بالا است.

فروش اتصالات چدنی

اتصالات چدنی به صورت جوش های بسیار مقاوم اجرا می شود این جوش ها با دستگاه های جوش مخصوص به لوله ها و اتصالات دیگر متصل می شود. اما آیا فقط از چدن برای ساخت لوله و اتصالات استفاده می شود؟. خیلی از زمان قدیم برای محافظت از منهولها از چدن ها استفاده می شد .در آن زمان دریچه هایی نظیر دریچه های نسل جدید تولید نمی‌شود و تنها دریچه که تولید می شود دریچه های منهول و فلزی بودند. چدن ها دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند ویژگی ها عبارتند از:

اتصالات چدنی

روش اتصال چدن

تمام ابزار آلات و اجناسی که از چدن تولید می شود به روش ریخته گری تولید می شود اما این روش چگونه است. برای مثال ساخت اتصال سه راه چدنی به صورت غالب تولید می شود قالبی که از قبل تولید شده است در سایز برای مثال ۶۳ در داخل آن مواد مذاب چدن ریخته می شود و بعد از آن به مرحله خنک کاری رفته می شود تا به مقاومت بالای خود برسد. تمام اتصالات چدنی مخصوصاً دریچه های آن باید مدتی در انبارهای کارخانه بماند گذشت زمان باعث می شود که چدن به درستی خود را به مقاومت اصلی برساند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های شرکت منهول سنتر تماس بگیرید مشاورین ما اماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز به صورت 24 ساعته هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید