ساخت دریچه منهول : معمولا ساخت دریچه های منهول به یک صورت انجام میشود این دریچه ها در بعضی از جنس ها و در بعضی از مواقع به صورت قالب گیری ساخته میشود. بیشتر دریچه های منهول در هر سایز و در هر جنسی که باشند شبیه به یکدیگرند و قالب ها یکی میباشد. ساخت دریچه های منهول اوایل در ایران در یک کارخانه تولید میشد ولی اما امروزه هریک از دریچه ها در یک کارخانه جداگانه تولید میشود. پوشش های منهول و دریچه های چاه یکی دیگر از نام های دریچه های منهول است که به این نام ها نیز شناخته میشود.

ساخت دریچه منهول

چرا دریچه های منهول در جنس های مختلف تولید میشود؟ ببینید اگر بخواهیم به صورت ساده بگوییم هر یک از مناطق ایران دارای ویژگی های متفاوت ویژگی های آب و هوایی متفاوتی است که همین باعث میشود بعضی از دریچه ها را نتوان در آنجا کارگذاشت. برای مثال در مناطق بسیار گرم نمیشود از دریچه های منهول پلاستیکی استفاده کرد زیرا باعث خرابی و شکستن این دریچه ها میشود. پلاستیک ها در صورت قرار گرفتن در معرض گرما بسیار شل میشود و مقاومت خود را تا حد زیادی از دست میدهد.

ساخت دریچه منهول

ساختن دریچه فاضلاب

بیشتر چاه ها و منهول هایی که در زیر زمین استفاده می‌شود به دلیل نبود اطلاعات کاربرد خود را از دست می دهد بیشترین منهولها و چاه ها کول شده یا به جای دریچه از لوازمی دیگر برای پوشاندن آن استفاده می‌کنند. شرکت منهول سنتر دارد که دریچه های خود را به بهترین نحو ممکن و مناسبترین قیمت به مشتری ها عرضه کند ما آماده ارسال دریچه به تمامی نقاط از کشور ایران هستیم. برای سفارش دریچه ها و ساخت آن ها لطفاً با شماره های ما در تماس باشید ما میتوانیم دریچه های مد نظر شما را در سایزهای دلخواه و اشکال مختلف تولید کنیم.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز و دقیق با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید