لوله کاروگیت دوجداره سایز 2000 : این سایز از لوله های کاروگیت بزرگترین سایز لوله در دنیا میباشد. یک سایز دیگر از لوله ها به صورت بزرگتر تولید میشود که این سایز ها به صورت سفارشی تولید میشود و به هیچ عنوان در انبار ها موجود نمیباشد. این لوله ها به دلیل سایز بزرگ از قیمت بسیار زیادی برخوردار است و مشتری برای این لوله ها به صورت محدود وجود دارد و ممکن است لوله های دوجداره سایز 2000 به مدت طولاتی در انبار بماند و آسیب ببیند.

لوله کاروگیت سایز 2000

از متریال های این نوع لوله ها میشود چیز های دیگری تولید کرده متریال اصلی ان PE هست که همانHDPE است. از این نوع مواد بیشتر برای تولید لوله های پلی اتیلن و لوله های کاروگیت استفاده میشود این لوله های کمک زیادی به روند کشاورزی و ابررسانی کرده است. لوله های دوجداره با وجود سایز بالایی که دارد از وزن پایین تری نسبت به دیگر لوله ها برخوردار است. همین باعث میشود که هزینه بارگیری و جا به جا این لوله ها بسیار مقرون به صرفه باشد.(توجه داشته باشید همه اینها نسبت به اندازه لوله است).

لوله کاروگیت سایز 2000

لوله دوجداره سایز 2000

لوله های کاروگیت به صورت شاخه های 6 متری به فروش میرسد نحوه محاسبه قیمت این لوله ها با توجه به سایز ان در نظر گرفته میشود هر یک از لوله ها دارای وزن های خود هستند که در قیمت روز مواد ضرب خواهد شد. ظاهر شیک این لوله ها باعث میشود که این لوله ها به باغ ها و زمین های کشاورزی شما ظاهری شیک و جذاب بدهد.برخی از لوله ها بعد از جای گذاری و اجرا شکل و ظاهر خود را از دست میدهند اما لوله های کاروگیت این گونه نیستند. همچنین توجه داشته باشید لوله های کاروگیت سایز 2000 دارای انعطافپذیری بسیار خوبی است که باعث میشود این لوله ها بدون نیاز به اتصالات اضافی کارگذاشته شوند.

کاربرد لوله کاروگیت سایز 2000

این لوله ها معمولا برای پروژه های حساس استفاده میشود زیرا قیمت و هزینه های نسب این لوله ها اصلا برای پرژه ها و عملیات های خصوصی مناسب نیست. معمولا از لوله های کاروگیت برای آب های کم فشار استفاده میکنند اما این لوله را میتوانید در فشار های بالا استفاده کرد زیرا سایز داخلی این لوله ها به قدری بزرگ است که امکان انتقال بیشتر فشار های آب را دارد. از این لوله ها نیز میشود در نزدیکی سد ها استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستند.

(با تشکر از شما مدیریت منهول سنتر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید