راهبند ترافیکی

راهبند ترافیکی: راه بند های ترافیکی برای استفاده در مکان هایی است که عبور خودرو در آنها غیر مجاز است از این راهبند ها برای جلوگیری ورود خودروها به مکانهای مورد نظر است. شاید هنگام عبور در پیاده روها نمونه هایی را دیده اید که به صورت گنبدی شکل هستند و با خود پرسیده اید که این ها چیست و چه کاربردی شاید باور نکنید ولی طبق گزارش های تایید شده بسیاری از مردم فکر می‌کردند که این ماهها برای استراحت و نشستن می باشد زیرا راهبند های ترافیکی قطری بزرگ دارند و می شود به راحتی بر روی آنها نشست. اما خیر هرچقدر این مانع ها بزرگ باشد باز هم برای استفاده به عنوان نشستن تولید نمی‌شود. راهبند های ترافیکی طوری طراحی می‌شوند که جلوی ضربه وارد شده را به راحتی بگیرد اگر این راهبند ها نبودند روزانه شاهد حوادث و تصادف های زیادی در پیاده روها و پارک ها بودیم.

راهبند های ترافیکی چگونه ساخته می‌شوند؟

راهبند های ترافیکی باید از متریال های تولید شود که بسیار مقاوم باشد پس قاعدتا نمی‌شود از پلیمر ها و پلاستیک ها برای ساخت این راهبردها استفاده کرد مگر به صورت مسلح سازی شده. طبق گزارشات تهیه شده بیشترین استفاده از راهبند ها در سه راه هایی که در انتهای آن ها پارک استفاده می شود زیرا تصادفات بیشتر در این ناحیه ها رخ می دهد و ممکن است خودروهایی که تصادف می کنند به داخل پارک ها یا پیاده را وارد شود دقیقا راهبردها برای جلوگیری از این مشکل است.

راهبند ترافیکی

انواع راهبند های ترافیکی

راهبند ها در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود می باشد اما در شهرهای شلوغ که سرقت آهن آلات بسیار بالا است باید از چه راهبندی استفاده کرد؟باید از راهبردهای استفاده کرد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا ضد سرقت نیز باشد اما واقعا این راه بندازد فقط می باشد یا به اصطلاح به آن ضد سرقت می گویند؟اصطلاحاً به این نوع راهبند ها که راهبند بتنی می باشد ضد سرقت می گویند زیرا توجه سارقان را به خود جلب می کند و کمتر از دیگر متریال ها و جنس های کار شده سرقت می‌شود. سرقت این راهبندها که در پیاده رو استفاده میشود به وسیله یک سنگ فرز از انتها بریده میشود بعد از آن به صورت بازیافت مواد مذاب تبدیل می‌شود و یا تبدیل به جنس های دیگر می شود و یا به صورت کیلویی فروخته میشود.

برای دریافت قیمت های راهبند های ترافیکی برای پیاده رو و پارک ها با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید