انتقال آب فاضلاب : با پیشرفت سیستم های زیر زمینی برای انتقال آب های فاضلاب استفاده از لوله ها بسیار شدت گرفت. انتخاب لوله مناسب یکی از مشکلاتی بود که باید با آن سر کله میزدند. چه لوله ای برای انتقال آب خوب است؟ چه لوله ای برای انتقال فاضلاب خوب است و باید چه خصوصیت و ویژگی هایی داشته باشد. تمامی لوله هایی که برای انتقال آب فاضلاب استفاده میشوند باید چند ویژگی بسیار مهم را داشته باشند که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

انتقال آب فاضلاب

لوله های بسیار زیادی در جنس های مختلفی تولید شده اند که مخصوص استفاده در فاضلاب های بوده اند اما امروز به صورت منسوخ شده شناخته میشوند اما چرا ؟ بیشتر لوله ها اگر چه در برابر سیالات در حرکت در لوله مقاومت داشتند اما در برابر صدمات وارد شده از خاک مقاومت نداشتند و بعد از مدت چند سال دچار فرسودگی و یا نشتی بسیار زیاد میشدند. لوله ها باید علاوه بر سیالات در برابر خاک نیز از خود مقاومت نشان دهد. لوله ها در خاک دچار خوردگی و سایش و فرسودگی بسیار زیاد میشوند و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت های بسیار زیاد شود.

انتقال آب فاضلاب

لوله کاروگیت برای انتقال آب فاضلابی

امروزه از لوله های کاروگیت استفاده بسیار زیادی در مصارف فاضلابی میشود به هدی که نام این لوله ها لوله های فاضلابی نیز شناخته میشود و یا به آن لوله های کاروگیت فاضلاب میگویند. این لوله ها تنها برای انتقال فاضلاب طراحی و تولید شده اند و از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند همچنین در برابر صدماتی که از طرف خاک لوله را تهدید میکند مقاومت دارند. لوله های کاروگیت در سایز های مختلفی تولید میشوند که همین باعث میشود قدرت انتخاب بیشتری برای خرید لوله ها داشته باشید.

شما میتوانید برای خرید لوله های فاضلابی کاروگیت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم.

جنس لوله های کاروگیت مخصوص فاضلاب از چیست؟

مواد اولیه برای تولید لوله های کاروگیت همان مواد PE یا پلی اتیلن است. جنس اصلی این لوله ها پلی اتیلن است که به روشی دیگر تولید میشود. وزن بسیار سبک این لوله ها به این دلیل است که از دو جداره متفاوت تشکیل شده است و کاملا این دو جداره کاربرد متفاوتی دارد. جداره داخلی این لوله مانند دیگر لوله ها طراحی شده تا سیالات به راحتی از آن عبور کند اما جداره خارجی به صورت فنری شکل تولید شده در هنگام جایگذاری درخاک از جای خود تکان نخورد و محکم تر در جای خود قرار بگیرید.

ویژگی ها و مشخصات لوله کاروگیت دوجداره

  1. این لوله ها از وزن بسیار پایینی برخوردار است.
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد.
  3. لوله ها کاروگیت در شاخه های 6 متری تولید میشود و دارای کوپلر میباشد.
  4. جا به جایی و حمل و نقل بسیار راحتی دارد.
  5. درصورت استفاده صحیح در زیر خاک عمری تا 50 سال را دارد.
  6. دارای اتصالات همجنس و دست ساز و فابریکی میباشد.
  7. لوله های کاروگیت دارای استاندارد کامل میباشد.
شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید