استاندارد EN124 برای چیست و چه کاربردی دارد؟ قبل از اینکه بدانید این استاندارد چیست و برای چه چیزی کاربرد دارد باید بدانید که این استاندارد برای چه محصولی است تا بتوانید بهتر درک کنید. این استاندارد برای تمامی دریچه های تولید شده میباشد و هر دریچه ای که به صورت این استاندارد تولید شده باشد بعد از تولید و خارج شدن از کارخانه en124 بر روی درب ها حکاکی شده است اگر این علامت یا نوشته را روی دریچه ها مشاهده نکردید بدانید که دریچه انتخاب شده استاندارد نیست و ممکن است در هنگام استفاده برای شما مشکل ایجاد کند.

استاندارد EN124 چیست؟

استاندارد EN124 چیست؟ این استاندارد برای کشور ایران میباشد و به نام استاندارد ملی نیز شناخته میشود. فرقی نمیکند که دریچه های تولید شده از چه جنسی و چه متریالی باشد حتما باید این استاندارد را رعایت کرد. آیا سایز دریچه ها بر روی استاندارد آنها تاثیر دارد؟ خیر دریچه ها در سایز های مختلف نیز همین استاندارد را دارند و این استاندارد تنها برای کیفیت و مقاومت است.

استاندارد EN124

اگر استاندارد EN124 رعایت نشود چه میشود؟

اگر این استاندارد رعایت نشود باید اول از همه به اصل بودن دریچه یا کیفیت آنها شک کنید زیرا معلوم نمیشود این دریچه در کدام کارخانه تولید میشود و همچنین چه جنسی و متریالی دارد. اگر EN124 رعایت نشود گارانتی شکستگی برای این دریچه ها وجود ندارد و بعد از آسیب رسیدن به دریچه نمیتوانید از گارانتی پس از فروش دریچه ها استفاده بکنید. این استاندارد ها طوری روی دریچه ها نوشته میشود که امکان پاک شدن آنها وجود ندارد پس خیالتان از پاک شدن این استاندارد راحت باشد.

از کجا بفهمیم برگه های استاندارد دریچه ها اصلی است؟

درهنگام خرید دریچه های منهول میتوانید مشخصات برگه های ضمانت نامه و استاندارد را مطالعه کنید تمامی مشخصات دریچه های منهول به همراه شماره های ثبت شده روی دریچه ها در نامه موجود میباشد. در صورت مقایرت شماره میتوانید به اصل بودن استاندارد و دریچه شک کنید. بهتر است خرید های خود را از نمایندگی های معتبر تهیه کنید و قبل از خرید حتما مشاوره دریافت کنید تا خریدی بسیار راحت تر و امن تر تجربه کنید. توجه داشته باشید که از استاندارد EN124 در بعضی کشور های همسایه استفاده میشود و این دریچه ها را میتوانید به کشور های همسایه نیز صادرکنید.

با تشکر از وقت شما (منهول سنتر)
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید