میلگرد پلی اتیلن

میلگرد پلی اتیلن : آیا تا به حال اسم میلگرد پلی اتیلن به گوشتان خورده است آیا میدانید که میلگرد از جنس پلی اتیلن چیست و چه کاربردهایی می‌تواند داشته باشد. امروزه بیشتر کارخانه های تولیدی جنس های پلی اتیلن مشغول تولید چیزهایی هستند که به صورت نسل جدید قابل ارائه باشد. قبل‌تر دانستید که از این پلی اتیلن ها برای ساخت دریچه ها استفاده می شود. بیشتر کارخانه ها در حال تحقیق و آزمایشات بر روی میلگردها میخواهد میلگردی سبک و مقاوم و از جنس پلی اتیلن را روانه بازار کند. اما این کار به سادگی قابل اجرا نیست و نیازمند آزمایشات مداوم و تست‌های فشار بسیار زیادی می باشد. شرکت منهول سنتر با تحقیقات و آزمایشات بسیار در حال رسیدن به این نقطه می باشد که بتواند میلگردی با وزن بسیار پایین که به راحتی با دست هم می شود را به مقاومت یک میل گرد آهنی برساند.

میلگرد از جنس پلی اتیلن

همانطور که می‌دانید مواد پلی اتیلن از قیمت بسیار مناسبی برای تولید مصالح ساختمانی برخوردار هست همانا که دریچه های پلی اتیلن نسبت به دریچه های چدنی از قیمت پایین تری برخوردار است. این میلگردها به دلیل مقاومت بالا و وزن پایین و همچنین قیمت بسیار مناسب مورد توجه بسیاری از سازندگان ساختمانی قرار گرفته است. از ویژگی های بسیار خوب این میلگرد ها می شود کرایه حمل و نقل آن اشاره کرد که تقریباً نصف کرایه میلگرد های سنگین وزن می‌شود و به دلیل سبک وزن بودند حتی پول بارگیری آن بسیار ناچیز خواهد بود.اجرای بتن ریزی با استفاده از میلگرد پلی اتیلن بسیار راحت تر و کم هزینه تر می‌باشد ستون هایی چه با استفاده از میلگرد های پلی اتیلن ساخته می شود بسیار سبک هستند و به همین دلیل باعث کاهش وزن سازه و ساختمان می شود. همچنین میلگرد های مسلح برای جلوگیری از آتش سوزی دارای موادی هستند که هنگام برخورد با حرارت بالا از خود رنگ سفید ایجاد می‌کند تا از آتش جلوگیری کند.

فروش و لیست قیمت میلگرد پلی اتیلن

همانطور که در بالا گفتیم این میلگردها تقریباً نصف قیمت های میلگردهای سنگین از جنس آهن هستند. اما این ارزانی قیمت باعث پایین بودن کیفیت و ویژگی‌های این میلگردها نمی‌شود. برای دریافت قیمت های به روز لطفاً با شماره های منهول سنتر تماس بگیرید تا از قیمت ویزیت ها مطلع شوید. این میلگردها دارای ویژگی های منحصر به فرد با قیمت بسیار ناچیز هستند که عبارتند از:

میلگرد PE

می گردد و هر چیز دیگری که از جنسHDPE ساخت شود اولیا آخر آن نام PE نمایش داده می شود این نشان دهنده آن است که این میلگردها یا متریال استفاده شده برای ساخت آنها از مواد اولیه پلی اتیلن بوده است.

آیا نیازمند دریافت مشاوره رایگان هستید ؟آیا مایل به دریافت لیست قیمت و قیمت های پلی اتیلن هستید؟ پس با شماره‌های ما در بالا و پایین سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید