دریچه منهول پلی اتیلن یک دریچه بسیار سبک در عین حال مقاوم میباشد که از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته میشود که به آن PE یا HDPE نیز میگویند از این مواد برای تولید لوله ها و دیگر تجهیزات استفاده میکنند. این مواد اولیه دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی میباشد که میتوان به مهم ترین آن کاهش بسیار زیاد وزن اشاره کرد مواد اولیه دریچه پلی اتیلن در مقایسه با دیگر دریچه ها بسیار ارزان تر است و در نتیجه بعد از تولید قیمت این دریچه ها بسیار مقرون به صرفه تر خواهد شد. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید از دریچه های فاضلابی برای چاه و منهول هایی استفاده کنید که مدام در حال باز و بسته شدن هستند از همین جنس یعنی پلی اتیلن استفاده کنید زیرا بسیار سبک است و راحت باز و بسته میشود.

دریچه منهول پلی اتیلن

  1. این دریچه ها به صورت قالبگیری تولید میشوند به صورتی که مواد اولیه به صورت مذاب در می آیند و بعد از آن به داخل قالب های پیش ساخته شده ریخته میشوند
  2. مقاومت دریچه های منهول پلی اتیلن با توجه به وزن سبک بسیار بالا میباشد و شما میتوانید به راحتی از این دریچه ها برای خیابان های اصلی نیز استفاده کنید
  3. قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه میباشد زیرا از مواد اولیه بسیار ارزان تری تولید شده است
  4. درهنگام خرید به نوشته استاندارد این محصول دقت کنید و کلاس تولید شده حتما باید روی درب اصلی نوشته شده باشد
دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه منهول پلی اتیلن کلاس D400

کلاس D۴۰۰ در تمامی دریچه های منهول به این نشانه است که دریچه تولید شده ترافیکی میباشد و مقاومت خوبی دارد به همین دلیل میتوان از آن برای خیابان های اصلی و اتوبان ها استفاده کرد. مقاومت این نوع دریچه 40 تن میباشد و حتما همراه با برگه های آزمایشگاه خریداری شود و هچنین حتما باید کلاس تولید شده روی درب اصلی نوشته شده باشد در غیر این صورت فاقد صلاحیت و استاندارد میباشد. توجه داشته داشته باشید کلاس d400 را میتوانید در سایز های بسیار زیادی تهیه کنید پس حتما قبل از خرید با شماره های ما در تماس باشید تا بهترین خرید را داشته باشید. توجه داشته باشید تمامی دریچه هایی که از شرکت ما خریداری میکنید دارای استاندارد هستند و در کلاس ترافیکی از ما ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت خواهید کرد.

آیا این دریچه ها ضدسرقت است ؟ 

به طور قطعی نمیشود گفت که دریچه منهول پلی اتیلن ضد سرفت است اما این دریچه ها کمتر از دیگر دریچه ها به سرقت میرود چرا؟ به این دلیل که این دریچه ها غیر قابل بازیافت هستند و کمتر توجه سارقان را به خود جلب میکند. به همین دلیل دریچه های پلی اتیلن در جاهایی که سرقت دریچه زیاد است کاربرد بسیار خوبی دارد. همچنین میشود برای اطمینان بیشتر نوع لولا دار این دریچه را تهیه کرد و با کمک قفل ها لوله های این دریچه هارا سفت کرد تا دریچه ها به راحتی باز نشود. روش دیگری نیز وجود دارد که در بیشتر مواقع پیشنهاد نمیشود میتوان به کمک جوش پلاستیک درب و طوقه را بهم جوش زد البته بعد از این کار قادر به باز کردن دریچه ها نخواهید بود.

دریچه پلی اتیلن کلاس c250

این کلاس یکی دیگر از 3 کلاس اصلی میباشد که همین کلاس هم ترافیکی به حساب می آید اما تفاوت آن با کلاس قبلی این است که این دریچه ها 25 تحمل فشار دارند و نمیتوان از آن برای اتوبان ها استفاده کرد و تنها باید در خیابان های فرعی و کم رفت و آمد از آنها استفاده کرد. این دریچه ها هم همانند نمونه های قبلی باید کلاس آنها روی درب اصلی نوشته شده باشد در بعضی از نمونه های این دریچه نیز شما میتوانید ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید تا در صورت بوجود آمدن ایراد و مشکل اقدام به تعویض دریچه بکنید.

روش ساخت دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه های دیگر با روش قدیمی ریخته گری تولید نمیشود بلکه با دستگاه های پیشرفته تولید میشود و تست میشود. همه دریچه در قالب های 60 سانتی و 80 سانتی تولید میشود زیرا بیشتر اندازه های استفاده شده از دریچه ها همین سایز است. و تمامی چاه های حفر شده باید مطابق با همین سایز ها باشد. حفره های مخابراتی 80 و حفره های فاضلابی 60 این به صورت استاندارد در تمامی شهر ها یکی است. البته اگر شما چاه و یا منهولی دارید که سایز آنها به غیر از سایز های استاندارد و پیشفرض است میتوانید دریچه ای سفارشی تهیه کنید تنها لازم است قبل از خرید تماس بگیرید و سایز سفارشی خود را برای دریچه به مشاورین ما اعلام کنید و به این ترتیب میتوانید دریچه هایی که سفارشی تولید میشوند را از ما تهیه کنید.

دریچه منهول کلاس B125 پلی اتیلن

اول دریچه هایی که از جنس پلی اتیلن تولید میشدند تنها در همین کلاس وجود داشتند که تنها میتوان از آن در پیاده رو ها استفاده کرد به کلاس B۱۲۵ کلاس پیاده رویی هم میگویند و درسایز های مختلفی این کلاس تولید میشود. این دریچه ها در این کلاس بسیار خوش قیمت هستند و تمامی مشتری ها را مجاب به خرید این نوع دریچه میکند زیرا به صورت تخصصی تولید شده اند و به خوبی نیز فشار های پیاده رویی تحمل میکنند توجه داشته باشید ویژگی های گفته شده برای تمامی کلاس ها یکسان است تنها تفاوت آنها در تحمل فشار آن ها است توجه داشته باشید نوشته روی درب این محصول نشان دهنده این است که تحمل فشار آن 12 تن میباشد و به هیچ عنوان اجازه استفاده از آن را برای خیابان ها ندارید.

قیمت دریچه منهول پلی اتیلن

دریچه های منهول پلی اتیلن قیمت مشخص شده ای دارند و مانند دریچه های چدنی و دریچه هایی که هر روز قیمت مواد اولیه آنها بالا و پایین میشود نیست اما این نوع از دریچه ها دارای انواع مختلفی هستند برای مثال برخی از این دریچه ها دارای پیچ های مخصوص هستند که به کمک آچار مخصوص خود باز و بسته میشود و برخی دیگر از این دریچه ها دارای لولا هستند که قیمت همه ای دریچه ها باهم متفاوت است. شما میتوانید برای مکان هایی سرقت دریچه ها زیاد است از دریچه هایی استفاده کنید که دارای پیچ یا همان قفل مخصوص هستند و به کمک لولا ها محافظت میشوند. برای دریافت قیمت دقیق این دریچه ها میتوانید با شماره های ما در تماس باشید.

برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09364553535

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید