دریچه منهول بتنی سالیان بسیار طولانی مدت است که درحال تولید میباشد و دارای ویژگی های بسیار زیادی میباشد برای مثال یکی از ویژگی هایی که این دریچه ها دارند مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار ها و ضربه های لحظه ای و مداوم میباشد. فروش دریچه منهول بتنی بعد از گذشت چندین سال هنوز در صدر فروش بازار قرار دارد این محبوبیت به دلیل دارا بودن ویژگی های زیادی است که این درب ها دارند که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. شما میتوانید پوشش ها و محافظ های فاضلاب را به صورت حضوری و غیرحضوری از شرکت ما خریداری کنید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دریچه منهول بتنی

  1. دریچه بتنی ضدسرقت و غیرقابل بازیافت میباشد
  2. قیمت دریچه منهول بتنی در مقایسه با دیگر دریچه ها بسیار به صرفه تر است
  3. یکی از ویژگی های بزرگ این درب ها میتوان به چکشخوار بودن آن اشاره کرد
  4. در برابر اسید ها و گاز های مخرب فاضلابی بسیار مقاومت دارند
  5. وزن درب های منهول بتنی با استاندارد های آب و فاضلاب و شهرداری مطابقت دارد
دریچه منهول بتنی

فروش دریچه منهول بتنی

قیمت دریچه منهول بتنی از باقی دریچه ها پایین تر است در این مطلب ما به بررسی علت پایین بودن قیمت آن و آیا پایین بودن قیمت آن بر روی کیفیت و مقاومت آن تاثیر دارد؟ جواب سوال خیر میباشد علت ارزان تر بودن این دریچه های بتنی این است که از مواد غیرقابل بازیافت و کم هزینه استفاده شده است تا مشتری ها هزینه کمتری برای خرید این دریچه پرداخت کنند. حتی این دریچه در صورت نصب صحیح میتوانند تا سال ها عمر مفید داشته باشند و از منهول ها و چاه ها محافظت کنند علاوه بر مقاومت یکی از ویژگی های برای این دریچه بسیار مهم است و به آن کمتر اشاره شده مقاومت آن در برابر آتش مستقیم میباشد که هیچ آسیبی به دریچه و منهول وارد نمیشود.

دریچه منهول بتنی کلاس B125

این کلاس برای تمامی دریچه ها نشان دهنده پیاده رویی بودن آن میباشد و به نوعی به ما هشدار میدهد که نمیتوانید از این دریچه در معابر ماشین رو استفاده کنیم زیرا تحمل فشار این محصول حداکثر 12 تن میباشد. در استاندارد به این مطلب اشاره شده که دریچه هایی که تا 12.5 تن تحمل فشار دارند باید در پیاده رو ها استفاده شود و به هیچ عنوان نباید از آنها در خیابان های ماشین رو استفاده کرد. توجه داشته باشید که حتی دریچه های پیاده رویی باید طبق استاندارد EN124 تولید شده باشند سایز بندی این کلاس از 20 تا 80 میباشد.

دریچه بتنی کلاس C250

دریچه هایی که بر روی درب اصلی آنها نوشته C250 نوشته شده است در دسته بندی درب های ترافیکی قرار میگیرند و شما میتوانید به راحتی از آنها برای کوچه و خیابان ها استفاده بکنید. دریچه هایی که تحمل فشار آنها 25 تن است فقط میتوانید در معابر کم عبور استفاده کنید ضخامت این نوع دریچه ها معمولا بین 3الی5 سانت میباشد و در استاندارد ذکر شده که وزن این محصول باید بیشتر از 50 کیلو گرم باشد دیگر نکته ای که میتوان به آن اشاره کرد طراحی این دریچه ها به گونه است که مبلمان شهری را برهم نمیزند یعنی مانند دست انداز و مانع در خیابان ها نمیشود. بعضی از دریچه ها در هنگام استفاده در خیابان های ماشین باعث لیز خوردن آنها میشود اما پوشش های منهول فاضلاب بتنی باعث بهتر شدن ترمز گیری میشود و در نتیجه از لیز خورد خودرو جلوگیری میکند.

درب منهول بتنی کلاس D400

محبوب ترین کلاسی که برای دریچه های منهول میتوانید خریداری کنید همین کلاس است که تحمل فشار آن 40 تن میباشد و به همین دلیل میتوانید از این دریچه ها حتی در اتوبان ها و خیابان های اصلی استفاده کنید. برای دریچه های ترافیکی شما میتوانید از فروشندگان ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت بکنید اگر به هر دلیلی این دریچه ها آسیب ببینند شرکت ما یک دریچه دیگر برای شما جایگزین میکند پس قبل از خرید حتما تحقیق کنید. تمامی محصولات شرکت منهول سنتر دارای استاندارد کامل میباشد حتی میتوانید این درب ها و پوشش های منهول را به کشور های همسایه صادر کنید استاندارد ملی که این دریچه ها دریافت کرده اند در بیشتر کشور های جهان یکی میباشد. قبل از خرید حتما استاندارد های دریچه را چک کنید و کلاس درستی را برای استفاده انتخاب کنید.

نکاتی که باید درهنگام انتخاب دریچه های منهول به یاد داشته باشیم چیست؟

به یاد داشته باشید که هیچ ترک و شکستگی بر روی درب اصلی قابل قبول نیست و به مرور زمان به دلیل فشار های زیاد این ترک ها بیشتر خواهد شد پس  دقت کنید که دریچه سالمی را انتخاب کنید. از فروشندگان بر روی فاکتور ضمانت شکستگی دریافت کنید تا در صورت وجود مشکل و آسیب رسیدن به دریچه بتوانید رایگان آن را تعویض کنید. قبل از استفاده و نصب مشاوره دریافت کنید و سایز مناسب را انتخاب کنید و همچنین کلاس های درست را برای منهول ها خود انتخاب کنید به هیچ عنوان از درب های پیاده رویی در خیابان های اصلی استفاده نکنید زیرا گارانتی و ضمانت شما باطل خواهد شد.

برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و به روز با ما تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر مدیریت منهول سنتر

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید