دریچه منهول چدنی : قبل از اینکه درمورد دریچه های چدنی صحبت کنیم باید اصلا بدانید که دریچه های منهول چیست؟ دریچه منهول به پوشش هایی گفته میشود که بر روی چاه ها و دهانه منهول گذاشته میشود که از آنها دربرابر سقوط اشیاء و افراد جلوگیری میکند. دریچه منهول چدنی یکی از محبوب ترین آنها است که که از مواد اولیه چدن ساخته میشود و دارای مقاومت بسیار بالایی است به حدی که از آن در خیابان های اصلی نیز استفاده میکنند علاوه بر اینکه مقاومت خوبی دارند شما درانتخاب سایز در این محصول بسیار راحت هستید زیرا سایز بندی بسیار کاملی دارند به طوری میتوان گقت که اگر در جنس های دیگر دریچه مورد نظر خود را پیدا نکردید صد در صد در بین دریچه های چدنی میتوانید آن را پیدا کنید.

دریچه منهول چدنی

  • مهم ترین ویژگی دریچه های منهول چدنی که میتوان به آن اشاره کرد تحمل بسیار بالا در برابر گرما و حتی آتش مستقیم میباشد
  • تنها درب و پوششی که میتوان آن را در هر سایزی به صورت سفارشی تولید کرد همین دریچه ها میباشند
  • عمر مفید محصولات چدنی بسیار بالا میباشند البته اگر کلاس درست خریداری شده باشد و نصب صحیح صورت گرفته باشد
  • شما میتوانید رنگ و لوگوی مورد نظر خود را برای این دریچه اعمال کنید
  • نصب این درب های بسیار آسان میباشد اما اگر در نصب به مشکل خوردید ما به شما کمک میکنیم.
  • قیمت دریچه منهول چدنی بسیار مقرون به صرفه میباشد
دریچه منهول چدنی
نام دریچهسایز دریچه cmسایز طوقه cmقیمت دریچه rialوزن تقریبی kg
دریچه منهول چدنی 2025تماس بگیرید20 کیلوگرم
دریچه منهول چدنی2532تماس بگیرید28کیلوگرم
دریچه منهول چدنی3240تماس بگیرید37 کیلوگرم
دریچه منهول چدنی4050تماس بگیرید43 کیلوگرم
دریچه منهول چدنی5060تماس بگیرید48 کیلوگرم
دریچه منهول چدنی6070تماس بگیرید60کیلوگرم
دریچه منهول چدنی7080تماس بگیرید96کیلو گرم
دریچه منهول چدنی8097تماس بگیرید110 کیلوگرم
دریچه چدنی لولا دار6070تماس بگیرید77 کیلوگرم

دریچه چدنی کلاس B125 

این کلاس تنها مخصوص برای دریچه های چدنی نیست بلکه هر دریچه ای که در این کلاس تولید شود یعنی مخصوص برای استفاده در پیاده رو ها میباشد و تحمل فشار حداکثر این دریچه 12 تن میباشد. باید توجه داشته باشید دریچه هایی که در کلاس پیاده رویی b125 تولید شده اند را نباید به هیچ عنوان داخل خیابان ها و کوچه ها استفاده کنید زیرا در این صورت نه گارانتی شامل شما میشود و حتی اجازه نصب این درب ها را از طرف شهرداری نخواهید داشت.درهنگام خرید توجه داشته باشید که CLASS تولید شده بر روی درب اصلی نوشته شده باشد و در استاندارد En124 تولید شده باشد این استاندارد این امکان را به شما میدهد که این دریچه را به کشور های همسایه نیز صادرکنید.

درب منهول چدنی کلاس C250

درب های چدنی معمولا برای مکان های ترافیکی استفاده میشوند زیرا این محصول نسبت به دیگر محصولات از قیمت بالاتری برخوردار هستند و دارای وزن سنگین تری هستند پس اگر میخواهید از دریچه ها استفاده غیر ترافیکی داشته باشید دنبال دریچه های ارزان تر باشید. کلاس c250 یک دریچه ترافیکی است که شما میتوانید به راحتی از آن برای خیابان ها و کوچه ها استفاده کنید تحمل فشار این دریچه ها 25 تن ذکر شده که همراه با برگه تست فشار برای شما مشتری های عزیز ارسال میشود. تمامی درب هایی که در این کلاس تولید میشوند باید دارای ضمانت و نامه و گارانتی شکستگی باشند و بر روی فاکتور درج شده باشند.

دریچه منهول چدنی کلاس D400

محبوب ترین و پر استفاده ترین کلاس برای دریچه های منهول همین کلاس میباشد که این کلاس نشان دهنده این است که دریچه ها 40 تن تحمل بار دارند و حتی میتوان از آن برای اتوبان ها و بزرگ راه ها استفاده کرد. این پوشش ها به خوبی فشار و ضربه های لحظه ای را دفع میکند. تمامی محصولاتی که از شرکت منهول سنتر خریداری میکنید دارای برگه های تست فشار و برگه های آزمایشگاه هستند که میتوانید در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید و این برگه ها را دریافت کنید. کلاس d400 تنها برای چدنی نیست و برای تمامی دریچه ها که در جنس های مختلف تولید میشوند میباشد و همه اطلاعات گفته شده برای تمامی آنها میباشد. شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت این دریچه ها به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

چرا از دریچه های منهول جنس چدن استفاده کنیم؟

همانطور که میبینید ما برای مشتری های عزیز نظرسنجی ترتیب دادیم تا دریچه های بهتر را رتبه بندی کنیم و به صورت منصفانه تصمیم گیری کنیم نتیجه این نظر سنجی 93 درصد رضایت مشتری از محصولات چدنی بوده است. خودمون قبول داریم قیمت این دریچه ها مقداری بالا است اما از مقاوم ترین دریچه هایی است که در کل دنیا تولید میشوند. چدن ها دارای قابلیت چشکخواری هستند که به شما اجازه میدهد درهنگام کیپ شدن دریچه ها توسط خاک و گل با ضربه زدن اقدام به باز کردن دریچه کنید.آیا قابلیت چشکخواری برای تمامی دریچه ها وجود دارد؟ خیر بیشتر دریچه هایی که درحال تولید هستند این قابلیت را ندارد و به همین دلیل است که بیشتر این درب ها درهنگام باز و بسته شدن بعد از چندسال آسیب میبینند.

میزان رضایت مشتری

نکاتی که باید درهنگام خرید دریچه ها رعایت کنید چیست؟

اگر قصد خرید هرنوع از دریچه ها را دارید این مطلب بسیار به درد شما میخورد پس تا ادامه همین پاراگراف با ما همراه باش. هر دریچه ای که میخرید چه چدنی باشد چه پلاستیکی و حتی بتی باید فاقد کوچکترین ترک و شکستگی باشد پس درانتخاب دریچه بسیار دقت کنید. از خرید دریچه های غیر استاندارد دوری کنید زیرا اجازه نصب آنها در خیابان های اصلی را ندارید. حتما چک کنید که کلاس تولید شده درستی را خریداری میکنید و درکنار کلاس نوشته شده به دنبال نوشته استاندارد نیز باشید ما خیلی از این دریچه ها را برای کشور های همسایه صادر کردیم و میتوان گفت که کیفیت دریچه های ما بسیار مناسب بوده است. برای دریافت لیست قیمت های دقیق و خرید لطفا با شماره های ما تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

برای خرید و دریافت انواع قیمت های دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر مدیریت منهول سنتر

33 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید