لوله کاروگیت سایز 600 کاربرد بسیار وسیعی برای انتقال آب های سطحی و آب ها کشاورزی دارند این لوله ها نسبت به لوله های پلی اتیلن تک لایه و لوله های فولادی و مانیسمان از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند. لوله کاروگیت سایز ۶۰۰ در دو نوع تولید میشود از این لوله ها برای ساخت جوب ها و پل ها استفاده میشود و از نوع سنگین این لوله در زیر پل ها استفاده میکنند زیرا فشار های وارد شده را به راحتی تحمل میکنند.

لوله کاروگیت سایز 600

این لوله ها به دلیل وزن بسیار سبکی که دارند به راحتی جا به جا میشوند و هزینه حمل و نقل کم تری نسبت به محصولات دیگر دارد. لوله های دوجداره سایز 600 دارای مقداری انعطافپذیری هستند که کمک بسیار چشم گیری به نصب و اجرای این لوله ها میکند توجه داشته باشید این لوله ها دارای اتصالات به خصوصی هستند که از جنس خود لوله تولید شده اند و تمام ویژگی های این لوله ها را نیز در خود دارند. این اتصالات هم به صورت فابریکی موجود میباشد و هم به صورت دست ساز همچنین میتوانید سایز های این اتصالات را نیز سفارشی خریداری کنید.

لوله کاروگیت سایز 600

لوله 600 ملیمتری کاروگیت

حمل و نقل لوله کاروگیت سایز 600 بسیار آسان است ، زیرا وزن این دوره بسیار سبک است و شما می توانید این دوره را حتی با یک دست بلند کنید این دوره از مواد نو و با کیفیت تولید شده که همین موضوع باعث شده که وزن این گونه بسیار پایین باشد.نصب و راه اندازی لوله کاروگیت بسیار آسان است و مانند لوله پلی اتیلن و آهنی و مانیسمان نیاز به جوش ندارد و شما می توانید این لوله ها را حتی خودتان بدون نیاز به پرداخت برای نصب لوله به استادکار آن را نصب کنید و به راحتی آب سطحی یا استفاده مورد نظر خود را انجام دهید.

مزایا و خوبی های لوله های دوجداره کاروگیت : 

عمر لوله کاروگیت سایز 600 بسیار بالاست و در صورت استفاده درست از این لوله تا ۵۰ سال نیز عمر میکند و این مزیت شما را از استفاده دیگر لوله ها بی نیاز می‌سازد.لوله کاروگیت در زیر خاک نیز عمر خوبی دارد ، در جریان هستید که فرسایش و تجزیه شدن در زیر خاک بسیار سریع اتفاق می‌افتد ولی لوله کاروگیت با ترکیبات و موادی تولید شده است که در زیر خاک عمر بسیار بالایی دارد.لوله کاروگیت برای اینکه در زیر خاک نصب شود به این شکل تولید شده است که این شکل لوله باعث می‌شود فشار بیشتری در صورت فشار آمدن به آن در زیر خاک تحمل کند.

خرید و قیمت لوله کاروگیت سایز 600 ملی متر

شما مشتریان اگر قصد خرید برای لوله کاروگیت را دارید قطعاً با واژه لوله کاروگیت سبک و سنگین در بازار ایران رو به رو خواهید شد که این واژه نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار جهانی نیز رواج دارد در این مطلب قصد داریم لوله کاروگیت سبک و سنگین را نیز برای شما توضیح دهیم.قیمت لوله های کاروگیت سبک معمولا از لوله های سنگین بسیار پایین تر هستند اما به طور کلی اگر بخواهیم این لوله ها را با لوله های دیگر مقایسه کنیم قیمتی حدودا نصف دارند.

نکته هایی هنگام خرید لوله های کاروگیت

اگر در هنگام خرید واژه لوله کاروگیت سنگین روبه رو شده اید ، این به این معنی است که این لوله از وزن بالایی نسبت به لوله کاروگیت سبک برخوردار است قطعاً هرچه یک لوله سنگین‌تر باشد مواد مورد استفاده در آن نیز بیشتر است و شما قطعاً لوله کاروگیت سنگین را از لوله کاروگیت سبک به قیمت گرانتری خریداری میکنید ، معمولا لوله کاروگیت سنگین فشار بیشتری در برابر آب تحمل میکند و مورد استفاده آب و فاضلاب شهری است ولی لوله کاروگیت سبک در لوله کشی های ساختمانی نیز جواب می دهد.

برای خرید و دریافت قیمت لوله های کاروگیت سایز 600 لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید