لوله کاروگیت سایز 125 را میتوان یکی از کوچکترین سایز های لوله های دوجداره دانست لوله های دوجداره همانطور که از نام آنها مشخص است از دو جداره کاملا متفاوت تولید شده اند و ربطی به یکدیگر ندارند. لوله های سایز 125 میلیمتر برای انتقال آب های سطحی بسیار مناسب است و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید اما اگر فشار بیشتر از 4 بار باشد شما نمیتوانید از لوله ها استفاده کنید و باید به دنبال لوله ای دیگر باشید. بار یا فشار اتمسفر همان مقدار نیرویی است که از طرف سیالات به دیواره داخلی لوله وارد میشود و هر لوله با توجه به وزن و جنس تولید شده میتواند فشار های بیشتری تحمل کنند اگر از لوله نا مناسب و اشتباه استفاده کنید باعث ترکیدگی لوله میشوید.

لوله کاروگیت سایز 125

  • این لوله ها دارای انعطافپذیری بسیار بالایی هستند و برای مقداری تغییر جهت نیازی به استفاده از اتصالات دیگر ندارید
  • تحمل بار یا همان اتمسفر لوله ها 4 بار میباشد
  • عمر مفید این لوله ها بالای 17 سال میباشد و بیشتر برای ساختمان از آن استفاده میشود
  • به دلیل قیمت بسیار مقرون به صرفه میتوانید از آن برای کشاورزی نیز استفاده کنید
لوله کاروگیت در قزوین

لوله کاروگیت سایز 5 اینچ

لوله های کاروگیت 5 اینچ همان سایز 125 میباشد که به اینچ تبدیل شده است اگر لیست خریدی دارید و یا استعلام قیمت دارید میتوانید آن را در شبکه های ارتباطی برای ما ارسال کنید و پیش فاکتور دریافت کنید. از لوله های دوجداره که به صورت 5 اینچ تولید میشوند میتوان برای انشعاب گرفتن فاضلاب شهری استفاده کنید توجه داشته باشید لوله هایی که از ما خریداری میکنید دارای کوپلر و واشر سرخود هستند که برای متصل کردن لوله ها به هم استفاده میشود دقت کنید که یک سر لوله اینگونه میباشد در صورت نیاز باید به صورت جداگانه کوپلر خریداری کنید.

لوله کاروگیت سبک و سنگین

لوله های کاروگیت در دو نوع سنگین و سبک تولید میشود معمولا از لوله های سبک برای انتقال اب های سطحی کشاورزی و از لوله های سنگین برای کار های صنعتی استفاده میشود. برای مثال از لوله های کاروگیت سمگین برای استفاده در زیر پل ها و استفاده در جاهایی که رفت امد خودرو ها بسیار بالا است استفاده میشود. زیرا اگر از لوله های سبک استفاده کنیم ممکن است لوله ها اسیب ببینند. نام دیگر این لوله ها لوله های دوجداره است که به چه علت به این شناخته میشود؟ لوله های کاروگیت از دو سطح تشکیل شده اند سطح داخلی و سطح خارجی که کمک میکند کارایی این لوله ها بهتر شود. سطح داخلی این لوله ها به صورت صاف و صیقلی است تا مواد رونده به راحتی از ان عبور کند. سطح خارجی این لوله ها به صورت مارپیچ است این مارپیچ ها به این دلیل است که لوله ها درست و محکم تر در خاک قرار بگیرد.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09364553535
09120655882
09357893474
09108436281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید