لوله کاروگیت سایز 160 را میتوان یکی از سایز هایی دانست که برای انجام هر عملیاتی مناسب هستند برای مثال این لوله بسیار کمک میکند به انتقال آب های سطحی و حتی میتوانید در امور کشاورزی نیز از این لوله های دوجداره کمک بگیرید. لوله های دوجداره همان لوله های کاروگیت هستند اگر سایز 160 میلی متر را به اینچ تبدیل کنیم سایز این لوله ها به 6 اینچ تبدیل میشود. بیشتر خریداران لوله های کاروگیت یا دوجداره این لوله ها را با واحد اندازه گیری اینچ خرید میکنند ما در این مطلب هر دو این سایز ها را برای راحتی مشتری های عزیز توضیح داده ایم.

لوله کاروگیت سایز 160

  1. تمامی لوله های کاروگیت نه تنها فقط سایز 160 آن دارای قابلیت های زیادی هستند برای مثال همین قدرت انعطافپذیری است که برای نصب بسیار کاربرد دارد و دیگر نیاز به استفاده از اتصالات برای مقداری تغییر مسیر ندارید و میتوانید با همین مقدار انعطافپذیری لوله را جایگذاری کنید.
  2. از مواد اولیه این لوله ها برای ساخت لوله های پلی اتیلن و دریچه های منهول و فاضلابی استفاده میشود و همچنین در آینده میتوان از مواد اولیه PE برای ساخت میلگرد ها نیز کمک گرفت این امر به سبک تر شدن سازه بسیار کمک میکند.
  3. موردی که خیلی به آن دقت میشود قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه این لوله ها میباشد و با توجه و وزن بسیار سبکی که دارد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
لوله کاروگیت سایز 160

کاربرد لوله های دوجداره سایز 160

کاربرد اصلی تمامی لوله های کاروگیت این است که در زیر زمین استفاده شوند و آب های فاضلاب را انتقال دهند حتی به دلیل استفاده زیاد این لوله ها در این سیستم بسیاری از افراد این لوله را به نام لوله فاضلابی میشناسند. امروزه به دلیل قیمت بالای دیگر لوله ها کشاورزان نیز این از این لوله ها برای انتقال آب های سطحی استفاده میکنند و حتی میتوان بعد از جایگذاری لوله ها دوباره آن را برای دیگر مصارف استفاده کرد زیرا اتصالات این لوله ها به گونه ای است که امکان جداسازی برای آن وجود دارد فقط کافی است لوله را از کوپلر های مخصوص خارج کنید و دوباره برای نصب از کوپلر ها کمک بگیرید.

چرا لوله های کاروگیت 6 اینچ راحت نصب میشود؟

دقت داشته باشید که هر چقدر سایز لوله ها کوچکتر باشد وزن آنها نیز پایین تر میرود و هرچقدر که وزن پایین تر باشد نصب و جایگذاری لوله ها راحت تر انجام میشود. وقتی سایز و وزن لوله ها پایین باشد به طور خودکار یک حالت انعطاف پذیری به لوله دست میدهد که باعث راحت تر شدن نصب میشود و دیگر نیازی به استفاده از اتصالات اضافی نیست. استفاده از اتصالات باعث بالارفتن هزینه های نصب و لوله کشی میشود و همچنین عمر لوله ها و اتصالات در زیر خاک کمتر میشود پس سعی کنید حتما در هنگام لوله کشی از اتصالات کمتری استفاده کنید تا مشکلی برای لوله ها در سال های طولانی ایجاد نشود.

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09364553535
با تشکر مدیریت منهول سنتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید