لوله کاروگیت سایز 250 : لوله دوجداره سایز 250 از خوش سایز ترین و خوش فروش ترین های بازار است که کاربرد های بسیار مختلفی دارد به همین دلیل بیشتر کشاورزان از این لوله ها برای قیمت مناسب آن استفاده میکنند. توجه داشته باشید که لوله های کاروگیت در هر نوعی فشار قوی آب را تحمل نمیکنند و تنها برای انتقال آب های سطحی از این لوله ها اسفتاده میشود. حال میپرسید اگر فشار و اتمسفر بالا بود چه لوله ای استفاده کنیم؟ اگر فشار آب زیادی دارید باید از لوله های پر فشار استفاده کنید که مخصوص این کار است و اگر میتوانید یک سایز بالا تر از این لوله ها خریداری کنید تا فشاری به لوله ها وارد نشود.

لوله کاروگیت سایز 250

  1. لوله کاروگیت سایز۲۵۰ ۱۶نیوتون:به این لوله اصطلاحا لوله سبک نیز میگویند.
  2. لوله کاروگیت سایز250 ۳۱/۵نیوتون:به این لوله اصطلاحا لوله سنگین نیز میگویند.
  3. طریقه تولید لوله کاروگیت۲۵۰: دستگاه های تولید کننده لوله کاروگیت ب دلیل تحریم و نبودن قطعات در المان تولید میشود و در اصل لوله کاروگیت با دستگاه های المانی با بالاترین کیفیت تولید میشود.
  4. مواد تولید کننده لوله کاروگیت معمولا با پلی اتیلن یکی است فقط برای سطح خارجی ان از مستربچ استفاده میشود.
  5. لوله کاروگیت پس از تولید در چند مرحله ازمایش میشود و تست رطوبت از آن گرفته میشود در طی زمان استفاده طولانی مدت مشکل افرین نشود.
  6. طریقه استفاده و عمر لوله کاروگیت سایز۲۵۰:
    عمر این لوله ها نسبت ب بقیه لوله ها بسیار بالاتر است حتی ممکن است تا ۵۰سال عمر مفید در صورت استفاده درست نیز داشته باشد!
  7. این لوله ها ب دلیل شبیه بودن فرمولاسیون انها ب پلاستیک بسیار دیر تجزیه می‌شود ب همین دلیل این لوله ها را در زیر خاک میگذارند ک مانع عبور ماشین الات سنگینه از روی آن و مانع تابش نور خورشید بر سطح آن می‌شود.
لوله کاروگیت سایز 250

لوله دوجداره سایز 250

  1. قابلیت های ظاهری لوله کاروگیت سایز۲۵۰:همانطور ک گفته شد این لوله ۲۵سانتی متر قطر داخلی دارد این لوله سطح بیرونی فنر مانند دارد حالا شاید سوال پیش بیاید چرا شکلی فنری دارد چون اکثرا این لوله در زیر خاک استفاده میشود.  این حالت مانع سر خوردن لوله می‌شود لوله کاروگیت از داخل ب رنگ زرد است و بسیار لیز این حالت باعث می‌شود ک مانع گرفتگی لوله شود.
  2. یکی از مزایای بسیار عالیه لوله کاروگیت۲۵۰و تمامی سایزهای دیگر این است ک این لوله صورت فیتینگی و بدون جوش به یکدیگر اتصال میابد. یعنی شخصی ک قصد خرید این لوله را دارد میتواند خودش این لوله ها را با دست و بدون استفاده از دستگاه دیگری آنها را متصل کند.
    سایت منهول سنتر قصد دارد طرز استفاده و مزایا این لوله ها را با ساده ترین روش ممکن توضیح و در اختیار شما مشتریان گرمی قرار دهد.

اتمسفر یا فشار آب چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم هنگامی که فشار آب بالا میرود به لوله های کاروگیت فشار بیشتری وارد میشود و این فشار اتمسفر نام دارد. نه تنها آب بلکه تمامی سیالاتی که در لوله ها در حال حرکت هستند در حال تولید فشار اتمسفر هستند این فشار را نیز فشار آب میگویند که درک بهتر و ساده تری برای لوله ها است. بار یا فشار آب از قبل از تولید برای لوله ها مشخص شده است که بعد از تولید میشود از این لوله ها در مصرف مشخصی استفاده کرد.

برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی هستیم.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید