دریچه منهول کوپلیمری : تمام سیستم هایی که در زیرزمین درحال اجرا هستند نیازمند ورودی و خروجی هایی میباشند که در صورت نیاز کاکنان بتوانند به داخل آنها رفته و خارج شوند البته که این ورودی ها نیازمند پوشش هایی هستند که به آن دریچه منهول میگویند. دریچه کوپلیمری یکی از همین درب ها و محافظ های منهول میباشد که از جنس کوپلیمر تشکیل شده است و دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی میباشد که در پایین همین پاراگراف توضیح خواهیم داد. این دریچه ها دارای سایزبندی بسیار زیادی میباشد که انتخاب دریچه را برای شما بسیار راحت میسازد.

دریچه منهول کوپلیمری

  1. یکی از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این محصول وزن بسیار سبک آن میباشد
  2. قیمت دریچه کوپلیمری از 7,000,000تومان شروع میشود
  3. شما میتوانید این دریچه ها را برای فاضلاب در سایز های مختلفی تهیه کنید
  4. مقاومت این دریچه با اینکه وزن بسیار سبکی دارد بسیار بالا میباشد
  5. رنگ های پیشفرض برای این دریچه مشکی و طوسی میباشند اما میتوانید به صورت سفارشی رنگ آنها را تغییر دهید
دریچه منهول کوپلیمری

دریچه کوپلیمری کلاس B125

دریچه منهول کوپلیمر اوایل مخصوص پیاده رو ها تولید و فروخته میشد اما کلاس b125 یعنی این دریچه ها تحمل فشاری تا 12 تن را دارند و باید در پیاده رو ها استفاده شوند این کلاس در تمامی سایز ها درحال تولید میباشد و شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از دریچه های پیاده رویی که 12 تن تحمل فشار دارند در داخل خیابان ها استفاده کرد زیرا افرادی که درحال تردد در خیابان ها هستند را خطر تهدید میکند. این کلاس برای تمامی دریچه ها یکی بوده و تنها مختص به دریچه هایی که از جنس کوپلیمر تولید شده اند نیست. درهنگام خرید توجه داشته باشید کلاس تولید شده روی درب اصلی نوشته شده باشد.

دریچه منهول کوپلیمری کلاس C250

این کلاس در دسته بندی ترافیکی ها بوده اما از لحاظ تحمل فشار زیاد فرقی با نمونه پیاده رویی خود ندارد اما این دریچه ها طوری طراحی شده اند که به خوبی جلوی ضربه های ناگهانی و ترافیکی مقاومت میکنند. تحمل فشار این پوشش های فاضلابی تا 25 تن نیز میرسد اگر دقت کنید میبینید که عدد نوشته شده روی کلاس ها نشان دهنده تحمل فشار اصلی این دریچه ها میباشد اگر واقعا میخواهید این دریچه ها ترافیکی باشند پیشنهاد میشود که از دریچه های استانداردی استفاده کنید که En124 هستند درغیر این صورت ممکن است که این دریچه ها تحمل فشار واقعی خود را نداشته باشند توجه داشته باشید که این کلاس تنها برای دریچه هایی است که تا سایز 60 تولید میشوند.

ویژگی های فنی پوشش های کوپلیریزاسیون
  1. وزن بسیار پایین.
  2. مقاومت بالا در برابر فشار.
  3. قیمت بسیار مقرون به صرفه در برابر دیگر دریچه ها.
  4. عمر بالا در صورت استفاده صحیح و درست تا 15 سال.
  5. حمل و نقل و جا به جایی راحت به دلیل وزن سبک این دریچه.
  6. مقاومت در برابر اشعه های مخرب خورشید (UV).
  7. مقاوم در برابر گاز های فاضلابی.
ویژگی دریچه منهول کوپلیمری
دریچه منهول فاضلاب کوپلیمری کلاس D400

از محبوب ترین کلاس هایی که برای تمامی دریچه ها تولید میشود همین کلاس است که برای خیابان های اصلی حتی اتوبان ها استفاده میشود همانطور که از عداد روی کلاس مشخص است این دریچه ها 40 تن تحمل فشار دارند. این کلاس دیگه شوخی بردار نیست به همین دلیل باید دریچه هایی که تهیه میکنید دارای برگه تست فشار داشته باشد و همچنین برگه آزمایشگاه که الزامی میباشد. شما میتوانید روی فاکتور برای دریچه های ترافیکی از ما ضمانت نامه و گارانتی دریافت کنید. این کلاس هم مثل تنها تا سایز 60 سانتی متری تولید میشود سایز بزرگ مثل دریچه منهول کوپلیمری 80 به دلیل اینکه فشار به مرکز بیشتری دارد نمیتوان آن را درکلاس های ترافیکی تولید کرد.

روش تولید دریچه کوپلیمری

تولید این نوع از درب های منهول به صورت قالبی میباشد اما به کمک دستگاه ها انجام میشود و مانند دیگر دریچه ها نمیتوان آن را به کمک نیروی انسانی قالب گیری کرد. مواد اولیه این دریچه در داخل کوه به صورت مواد مذاب در می آید و بعد از به داخل قالب ها ریخته میشود که به صورت فشار قوی سفت میشود. بعد از انجام عملیات قالب گیری دریچه ها به بیرون دستگاه برده میشود و مانند لوله ها به کمک آب خنک میشوند. بعد از خنک کاری دریچه ها به انبار برده میشود تا بعد از مدت چند هفته به مقاومت نهایی خود برسند.

نکاتی که باید درهنگام خرید به آن توجه کنید.

دریچه ها باید فاقد شکستگی و ترک خوردگی باشد زیرا ممکن است به مرور زمان ترک بیشتر شده و باعث شکستگی شود. دریچه را در کلاس مناسب خریداری کنید خرید اشتباه باعث فشار بیش از حد به دریچه ها میشود. به نشانه های استاندارد روی دریچه ها دقت کنید همه دریچه ها باید استاندارد بروی آنها نوشته شده باشد و همچنین کلاس باری یا همان کلاس تحمل فشار روی آن باشد. تمامی دریچه ها باید همراه با طوقه خریداری شوند بدون طوقه نمیشود دریچه ها را کار گذاشت.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

25 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید