دریچه منهول سایز 55 در 55 : دریچه های منهول در سایز های بسیار زیادی درحال تولید هستند که به شما کمک میکنند دریچه ها را راحت تر خریداری کنید و همچنین انتخاب برای شما بسیار راحت تر است.  دریچه سایز 55*55 برای استفاده بر روی کنتور ها و زیر پله ها طراحی شده است معمولا کلاسی که برای این دریچه ها در نظر گرفته شده است کلاس پیاده رویی یا همان B125 میباشد. وزن این دریچه ها بسیار سبک میباشد و به همین دلیل میباشد که شما میتوانید به راحتی دریچه ها خود را حتی برای درب حیاط و ساختمان های مسکونی و تجاری تهیه کنید.

دریچه منهول سایز 55 در 55

همانطور که در عکس میبینید این دریچه ها معمولا به رنگ سفید هستند در هنگام خرید میتوانید موجودی انبار را چک کنید و در صورت موجود بودن رنگ های دیگر آن رنگ را خریداری کنید.دریچه های 55 در 55 هم به صورت لولا دار و هم به صورت بدون لولا تولید میشوند که از نظر قیمت با همدیگر متفاوت هستند. دریچه ها یا همان پوشش های منهول اجرای بسیار راحتی دارند اگر به دنبال آموزش نصب دریچه های منهول هستید میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید و یا در سایت در قسمت جست و جو اقدام کنید.

دریچه منهول 55 در 55

ویژگی های دریچه های منهول 55 در 55

  1. از مهم ترین ویژگی های این دریچه ها این است که به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید چرا؟ چون از وزن بسیار پایینی برخوردار است و به راحتی بر روی منهول ها و چاه ها نصب میشود و بدون پرداخت هزینه اضافی میتوانید از این دریچه استفاده بکنید.
  2. قیمت این دریچه ها بسیار پایین و مقرون به صرفه است اما باید دقت کنید که از این دریچه ها به هیچ وجه در مکان های ترافیکی استفاده نکنید زیرا این دریچه ها تنها برای مکان غیر ترافیکی میباشد.
  3. عمر این دریچه ها اگر به صورت صحیح جایگزاری شود تا حدود 50 سال میرسد اما باید دقت داشته باشید دریچه را در سایز درست خریداری کنید و انتظار زیادی از این دریچه ها نداشته باشید.
  4. اگر به دنبال یک دریچه استاندارد با قیمت بسیار مناسب هستید میتوانید از همین دریچه ها استفاده بکنید و همچنین این دریچه ها امکان صادرات به کشور های همسایه را دارد.

دریچه سایز 55*55

آیا این سایز برای تمامی جنس های دریچه های منهول موجود میباشد؟ خیر این سایز بسیار محدود است و میتوانید این سایز از دریچه را در جنس های پلاستیکی یا همان UPV.C تهیه کنید. توجه داشته باشید هیچ دریچه دیگری برای سایز 55 موجود نمیباشد. این دریچه ها در قسمت اولی درب دارای حلقه هایی هست که به شما کمک میکند درب را راحت تر بلند کنید و اگر این دریچه ها بدون لولا باشد به راحتی درب آن برداشته میشود. حداکثر تحمل فشاری که برای این دریچه ها روی آن هک شده است 12 تن میباشد اما طی تست های انجام شده تحمل فشار این دریچه ها حداکثر 3 تن میباشد.

آیا میشود این دریچه ها را بعد از نصب جا به جا کرد؟

به طور کلی دریچه ها بعد از نصب امکان جا به جایی ندارند طوقه ها در زیر خاک جا داده میشوند و اگر بخواهید دریچه را به طور کامل انتقال دهید باید طوقه را نیز از خاک در بیاورید که این امری بسیار سخت است و در بیشتر مواقع امکان پذیر نیست. درب های این دریچه ها به راحتی جایگزین میشود و در صورت گم شدن و سرقت شدن میشود بلافاصله یک دریچه را خریداری کرد و نصب کرد. (نیازی به تعویض طوقه نیست). همچنین به دلیل وزن سبک دریچه ها 55 در 55 میشود به راحتی درب را باز و بسته کرد.

کاربرد اصلی دریچه های منهول 55 در 55

کاربرد اصلی این دریچه ها برای محافظت از کنتور ها است اما از این دریچه ها حتی در پارک ها و استخر ها نیز میشود استفاده کرد سطح درب این دریچه ها طوری طراحی شده است که اگر در استخر درحال قدم زدن باشید امکان لیز خوردن برای شما وجود ندارد و همچنین اگر این دریچه ها را در پارک استفاده کنید در هنگام زمین خوردن کودکان آسیب بسیار کمتری به آنها وارد میشود. از دریچه های منهول سایز 55 در 55 میشود بر روی دیوار نیز استفاده کرد زیرا وزن پایین کمک میکند دریچه راحت تر روی دیوار قرار بگیرد.

برای خرید و دریافت قیمت دریچه های منهول سایز 55 در 55 میتوانید با شماره های ما تماس بگیرد تا به صورت مستقیم به متخصصین ما متصل شوید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از شما منهول سنتر
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید