دریچه منهول مربعی در سایز ها و اندازه های مختلفی تولید میشوند که میتوانید این درب ها را در جنس های مختلفی تهیه کنید و از آن برای محافظت از منهول ها و چاه های خود استفاده کنید. کاربرد اصلی تمامی دریچه های منهول محافظت از منهول ها و چاه ها میباشند این چاه ها به منظور دسترسی راحت افراد به سیستم های زیر زمینی تعبیه شده اند که حتما باید دارای دریچه های منهول باشند. دریچه های منهول مربعی همانند دیگر دریچه ها دارای یک طوقه یا فریم نگهدارنده میباشد که آن هم نیز به صورت مربع تولید شده است این دریچه ها به دلیل وزن بالایی که دارند به خوبی فشار های وارد شده را تحمل میکنند و به صورت استاندارد از بقیه دریچه ها مقاوم تر هستند و همچنین وزن بالاتری دارند و در نتیجه میتوان از این محصول برای اتوبان ها هم استفاده کرد.

دریچه منهول مربعی

تمامی دریچه های مربعی دارای نقاط و نقاط ضعف هستند که مهم ترین نقطه ضعف این دریچه ها سقوط آن به داخل منهول خود هست که در آوردن آن کار آسانی نخواهد بود همیشه این دریچه ها از یک ضلع خود به داخل منهول ها سقوط میکنند چیزی که در دریچه های دایره ای شاهد آن نیستیم. نقطه قوت این دریچه وزن سنگین تر و مقاومت بسیار بهتر است اما این دریجه ها قیمت بالاتری نسبت به دیگر دریچه ها دارند.

دریچه منهول مربعی

ویژگی دریچه منهول مربع

  • دریچه منهول مربعی به دلیل وزن بالاتر از مقاومت بالاتری هم برخوردار است
  • عمر مفید این دریچه ها همانند دیگر محصولات تا 30 سال به بالا میباشد
  • امکان سفارش سایز های دلخواه برای این دریچه وجود دارد
  • تغییر رنگ این دریچه ها و امکان تغییر لوگو وجود دارد
  • نصب دریچه های مربع شکل بسیار راحت است و به راحتی بر روی منهول و چاه ها قرار میگیرند
  • از این دریچه ها میتوان در اتوبان ها و خیابان های اصلی نیز استفاده کرد
  • بزرکترین سایز های موجود در بازار مخصوص برای پوشش های فاضلاب مربعی است

روش ساخت دریچه منهول مربع شکل از جنس چدن

دریچه های منهول چدنی به روش ذوب تولید میشود. موادی که قرار است به به صورت دریچه منهول دربیاید ذوب میشود و به داخل قالب های از پیش ساخته شده میریزد و بعد از به کمک هوای سرد و آب های سرد خنک میشود تا مقداری سفت شود بعد از آن به داخل انبار برده میشود تا به خوبی به مقاومت خواسته شده برسد. روش ساخت این نوع دریچه ها مقداری مشابه دریچه های منهول کوپلیمری است. درب های چدنی به دلیل روش ساخت این امکان را دارد که قالب های دلخواه را نیز برای تولید طراحی کرد.

نکات مهم در هنگام خرید دریچه های منهول

توجه داشته باشید که از دریچه های پیاده رویی در مکان های کم رفت و آمد و از دریچه های ترافیکی برای مکان هایی که خودرو تردد دارد استفاده کنید در صورت استفاده نادرست گارانتی باطل میشود. دریچه خریداری شده نباید دارای کوچکترین شکستگی باشد زیرا در دراز مدت باعث صدمه دیدن دریچه میشود و توجه داشته باشید دریچه ها خریداری شده توسط شهرداری تایید شده باشد(معمولا دریچه های en124 تایید شده اند). از خریدن جنس های دسته دوم ارزان تر به شدت دوری کنید.

برای خرید دریچه های منهول و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید