دریچه منهول سایز 60 بیشترین مصرف را برای چاه های فاضلاب دارد این سایز از دریچه های منهول مخصوص برای منهول های فاضلاب ساخته میشود و سایز های بزرگ تر نیز برای کاربرد های دیگر طراحی شده اند. قیمت دریچه سایز 60 نسبت به سایز های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر هستند تمامی دریچه های منهول شرکت منهول سنتر به صورت استاندارد تولید میشوند. معمولا این دریچه هایی که در سایز 60 تولید میشوند امکان ورود و خروج افراد و کارکنان را فراهم میسازند و میتوان به راحتی برای مناطقی نیاز به نگهداری و تعمیر زیاد دارند استفاده کرد.

دریچه منهول سایز 60

چه چیزی باعث فروش بالای دریچه های منهول نانوکامپوزیت سایز 60 شده است؟دریچه های منهول نانوکامپوزیت علاوه بر قیمت بسیار مناسب از ویژگی های بسیار مناسب و کاربردی برخوردار هستند. دریچه های منهول نانوکامپوزیت ضد سرقت هستند و به هیچ عنوان دریچه های منهول نانو به سرقت نمیروند. دریچه منهول دایره ای کامپوزیت نارسانای الکتریکی است و به هیچ عنوان برق از آن عبور نمیکند. این نوع از دریچه ها در برابر سرما و گرمای شدید مقاوم هستند و به هیچ عنوان صدمه نمیبینند.

دریچه منهول سایز 60

دریچه منهول دایره ای نانوکامپوزیت سایز 60

  1. این سایز از دریچه بسیار کاربردی است.
  2. امکان استفاده به عنوان پوشش چاه های فاضلاب.
  3. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار.
  4. مقرون به صرفه بودن.
  5. جا به جایی آسان دریچه منهول سایز 60.
  6. زیبایی و حفظ مبلمان شهری.
  7. مقاوم در برابر سرما و گرما.
  8. مقاوم در برابر اشعه های خورشید

دریچه منهول گرد نانوکامپوزیت سایز 60

دریچه های منهول نانو کامپوزیت به دریچه های منهول نسل جدید معروف هستند زیرا این نوع دریچه به طوری تولید شده است تا تمام ویژگی های یک دریچه منهول خوب را در خود داشته باشد و طوری ساخته شود تا در تمامی دنیا بتوان از ان استفاده کرد. زیرا در سال های اخر به دلیل بالا رفتن کیفیت تولید دریچه های داخلی کشور ایران ما این دریچه ها را در کشور های همسایه نیز صادر میکنیم. تمامی دریچه های شرکت منهول سنتر دارای رضایت نامه و دارای استاندارد های داخلی و خارجی نیز میباشد. شرکت منهول سنتر تنها شرکتی است که دریچه های خود رو همراه با نامه استاندارد به مشتری ها ارائه میکند.

چگونه دریچه های سایز 60 سانتی متری را نصب کنیم؟

نصب تمامی دریچه ها به یک صورت انجام میشود و فرقی نمیکنه دریچه در چه سایزی تولید میشود اول از همه باید زیرسازی های لازم را برای نصب طوقه بر روی زمین انجام دهید تا بتوان دریچه را به بهترین روش مناسب استفاده کرد. بعد از نصب طوقه در جای مناسب تنها یک مرحله تا پایان نصب مانده است باید درب اصلی را روی طوقه قرار دهید و بعد از آن نصب دریچه به پایان میرسد. پیشنهاد میشود دریچه ها را بعد از نصب به کمک تابلو خطر اخطار لازم را به افراد بدهید چند روزی طول میکشد تا دریچه ها بعد از نصب به مقاومت نهایی برسند.

شما میتوانید برای دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های ما در تماس باشید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید