دریچه منهول سایز 60 : دریچه های منهول دارای انواع مختلفی هستند که محبوب ترین آنها دایره ای و مربعی هستند که در سایز 60 سانتی متری تولید میشود اما کدام یک واقعا بهتر است؟ دریچه های منهول دایره ای سایز 60 از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به نمونه مربعی برخوردار هستند و دارای ویژگی های خاص خود هستند برای مثال این دریچه ها به هیچ عنوان به داخل منهول خود سقوط نمیکنند. سایز دریچه های مربعی به این صورت خواهد بود که 60 در 60 هستند و ممکن است در هنگام باز و بسته کرد درب به داخل منهول خود سقوط کنند و باعث به وجود آمدن خطرات بیشتری شوند.

دریچه منهول سایز 60

  • دریچه های دایره ای از قیمت مناسب تری نسبت به دریچه های مربعی سایز 60 برخوردار هستند
  • عمر مفید یک دریچه باید بالاتر از 20 سال باشد تا بتوان از آن برای خیابان های اصلی استفاده کرد
  • این پوشش ها را میتوانید به عنوان درب های منهول فاضلاب استفاده کنید زیرا در برابر گاز های مخرب فاضلاب مقاوم هستند
  • دریچه های سایز 60 به صورت ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند
  • امکان تغییر رنگ برای تمامی دریچه ها وجود دارد.
دریچه منهول سایز 60

دریچه های سایز 60 دایره ای

دریچه های منهول نانو کامپوزیت به دریچه های منهول نسل جدید معروف هستند زیرا این نوع دریچه به طوری تولید شده است تا تمام ویژگی های یک دریچه منهول خوب را در خود داشته باشد و طوری ساخته شود تا در تمامی دنیا بتوان از ان استفاده کرد. زیرا در سال های اخر به دلیل بالا رفتن کیفیت تولید دریچه های داخلی کشور ایران ما این دریچه ها را در کشور های همسایه نیز صادر میکنیم. تمامی دریچه های شرکت منهول سنتر دارای رضایت نامه و دارای استاندارد های داخلی و خارجی نیز میباشد. شرکت منهول سنتر تنها شرکتی است که دریچه های خود رو همراه با نامه استاندارد به مشتری ها ارائه میکند.

چگونه دریچه های سایز 60 سانتی متری را نصب کنیم؟

نصب تمامی دریچه ها به یک صورت انجام میشود و فرقی نمیکنه دریچه در چه سایزی تولید میشود اول از همه باید زیرسازی های لازم را برای نصب طوقه بر روی زمین انجام دهید تا بتوان دریچه را به بهترین روش مناسب استفاده کرد. بعد از نصب طوقه در جای مناسب تنها یک مرحله تا پایان نصب مانده است باید درب اصلی را روی طوقه قرار دهید و بعد از آن نصب دریچه به پایان میرسد. پیشنهاد میشود دریچه ها را بعد از نصب به کمک تابلو خطر اخطار لازم را به افراد بدهید چند روزی طول میکشد تا دریچه ها بعد از نصب به مقاومت نهایی برسند.

نکات مهم در هنگام خرید دریچه

درهنگام خرید دریچه ها اول از همه به سایز آن توجه کنید که کدام سایز برای چاه یا حفره شما مناسب است اگر دریچه کوچک باشد باید به کمک نبشی این دریچه ها را نصب کنید. نکته دوم که باید توجه کنید این است که محصولات خریداری شده به صورت استاندارد باشند تا مورد تایید شهرداری قرار بگیرد در غیر این صورت نمیتوانید از آن استفاده کنید همچنین اگر یک دریچه استاندارد باشد دارای ضمانت نامه و گارانتی شکستگی میباشد. درهنگام انتخاب و خریداری دریچه ها توجه داشته باشید که بدون ترک و شکسته باشند البته در برخی از جنس های موجود در بازار طوقه ها دارای ترک های ریز میباشند که برای نصب بسیار به کمک می آیند و با قرار گرفتن در خاک این ترک ها پر خواهند شد.

برای خرید لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09357893474

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید