دریچه منهول سایز 65 یکی از سایز های مشترک برای فاضلاب و مخابرات میباشد زیرا مختصصان به دلیل سایز مناسب آن میتوانند وارد منهول شوند و مشاهدات خود را ثبت و در صورت نیاز تعمییرات لازم را انجام دهند. این سایز از دریچه منهول همانند دیگر سایز ها در 3 کلاس اصلی تولید میشوند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند برای مثال کلاس پیاده رویی b125 مخصوص برای پیاده رو بوده و تحمل فشار 12.5 تن دارد اما کلاس های ترافیکی سایز 65 سانتی دریچه های منهول به صورت c250 , D400 بوده که به ترتیب 25 تن و 40 تن تحمل بار یا همان فشار را دارند. باید دقت داشته باشید به هیچ عنوان از دریچه های غیرترافیکی برای خیابان ها استفاده نکنید.

دریچه منهول سایز 65

  1. این نوع از پوشش های منهول به هیچ عنوان داخل منهول و چاه خود سقوط نمیکنند
  2. قیمت دریچه منهول دایره ای نسبت به دیگر دریچه ها بسیار مقرون به صرفه میباشد
  3. در صورت استفاده صحیح و نصب درست بر روی زمین عمری بالاتر از 20 سال دارند
  4. دریچه های دایره ای بسیار راحت تر از درب های چند ضلعی جا به جا میشوند و حمل و نقل و نصب آسان تری دارند
  5. محصولاتی که به صورت گرد یا دایره ای تولید میشوند دارای تنوع سایزی بیشتری هستند
  6. شما میتوانید این دریچه ها را به صورت دایره ای و مربعی خریداری کنید
دریچه منهول دایره ای سایز 65

قیمت دریچه منهول سایز 65 سانتی متری

قیمت این دریچه ها به این دلیل پایین تر است که مواد اولیه کمتری در آن استفاده شده است اما به خوبی کلاسی که در آن تولید شده را رعایت کرده اند برای مثال دریچه ای که به صورت c250 تولید است به خوبی فشار 25 تن را تحمل میکند اما با وزنی کمتر. شبکه بندی زیر دریچه بسیار دقیق تر انجام شده و باعث بالارفتن مقاومت دریچه ها شده است. توجه داشته باشید شکل تمامی دریچه ها به یک شکل است و تنها جنس آنها است که با هم فرق میکند زیرا این محافظ ها و پوشش های منهول به صورت استاندارد تولید میشوند و هر سایز کاربرد مخصوص خود را دارد. شما میتوانید پایین قیمت دریچه منهول سایز 65 را از ما دریافت کنید توجه داشته باشید با ارائه فاکتور میتوانید از ما تخفیف دریافت کنید.

دریچه منهول دایره ای سایز 65

مقایسه اینکه کدام دریچه بهتر است کامل به خوده خریدار بستگی دارد باید انتخاب کنید که کدام دریچه برای پروژه شما کاربردی تر است معمولا نسبت به دهانه منهول و سایز آن باید دریچه ها خود را انتخاب کنید. تمامی دریچه ها چه دایره ای چه مربعی به صورت استاندارد ملی EN124 تولید میشوند این دریچه ها را میتوان در کشور های همسایه نیز استفاده کرد زیرا تاحدی استاندارد های ایران با کشور های همسایه یکی است. تمامی ویژگی های تحمل فشار و غیره به یک صورت است. برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره های در تماس باشید تا بهترین دریچه را به شما معرفی کنیم.

نکات مهم در هنگام خرید دریچه 65 سانتی فاضلاب

توجه داشته باشید دریچه ای که خرید میکنید بدون کوچکترین ترک و شکستگی بر روی درب باشد زیرا بعد از گذشت چندسال باعث شکستگی دریچه میشود. توجه داشته باشید اگر دریچه دایره ای خریداری میکنید باید طوقه درب خود را نیز به صورت دایره ای خریداری کنید تا بتوانید به صورت مناسب تر نصب شوند البته دریچه هایی که طوقه های آنها به شکل دیگر هستند نیز در مجموعه ما موجود میباشند و با تماس میتوانید از مشاوره رایگان بهرمند شوید و خریدی بهتر و ایمن تر را داشته باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

با تشکر برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید