دریچه منهول سایز 20 : همانطور که میدانید پوشش ها و درب های منهول در سایز های بسیار متنوعی تولید میشوند که هرکدام از آنها دارای ویژگی ها و کاربرد های خاص خود میباشند. دریچه سایز 20 سانتی متری بیشتر برای محافظت از منهول ها و چاه های کنتور استفاده میشود و بیشتر بر روی زمین به کار میرود برای مثال کنتور های آب و گاز که بر روی زمین و بعد از درب ورودی قرار دارند میتوان از آن استفاده کرد. این سایز از دریچه به دلیل کوچک بودن فشار به مرکز کمی دارد و میتوان از آن حتی در خیابان های اصلی نیز استفاده کرد همچنین سایز 20 دریچه های منهول را میتوانید به صورت دایره ای و مربعی تهیه کنید و استفاده کنید که پیشنهاد ما دریچه های گرد 20 سانتی است زیرا به هیچ عنوان داخل چاه سقوط نمیکنند.

نسل جدید دریچه منهول

دریچه منهول سایز 20

  1. سایز بسیار مناسب برای استفاده در ساختمان ها به عنوان محافظ کنتور و پمپ
  2. قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه
  3. نصب بسیار آسان به دلیل وزن پایین و سایز پایین
  4. دریچه منهول سایز 20 در صورت استفاده صحیح عمری تا 20 سال به بالا دارند
  5. دریچه دایره ای سایز 20 به دلیل پایین بودن سایز فشار به مرکز بسیار کمی دارند به همین دلیل به هیچ عنوان امکان شکستگی ندارند
  6. امکان تغییر رنگ و تغییر برند و لوگو برای این درب ها وجود دارد.

دریچه منهول گرد سایز 20

همانطور که گفته شد دریچه ها در متریال های مختلفی تولید میشوند که در متن زیر توضیح مختصری در رابطه با ان گفته شده برای باز دشدن پاپ اپ نوشته روی ان کلیک کنید.

پوشش منهول سایز 20

قبل از به وجود آمدنHDPE ، پوشش منفذ به طور سنتی از بتن ، بتن مسلح با الیاف فولادی ، چدن ، چدن داکتیل یا مواد UPV.C تولید می شد ، اما این مواد دارای کاستی های خاص خود مانند راندمان حمل بار پایین بودند. HDPE بهترین ماده جایگزین برای پوشش منفذها محسوب می شود زیرا طول عمر بیشتری دارد و توانایی مقاومت در برابر بارهای سنگین را دارد. افزایش ترافیک سنگین و فلزات گران قیمت کاملاً جایگزین روکش های سنتی با پوشش منفذ HDPEمی شود.
اما امروزه برای ساخت پوشش های محکم تر و قوی تر از الیاف نانوکامپوزیت استفاده میشود که برپایه سیمان و بتن تولید میشود این نوع پوشش علاوه بر تحمل بار و فشار بسیار بالا از قیمت بسیار مقروت به صرفه ای برخوردار است تا حدی که تمامی پیمانکاران و اجرا کار ها درخواست این دریچه را دارند

دریچه سایز 20

قبل از به وجود آمدن FRP ، پوشش منفذ به طور سنتی از بتن ، بتن مسلح با الیاف فولادی ، چدن ، چدن داکتیل یا مواد PVC تولید می شد ، اما این مواد دارای کاستی های خاص خود مانند راندمان حمل بار پایین بودند. FRP بهترین ماده جایگزین برای پوشش منفذها محسوب می شود زیرا طول عمر بیشتری دارد و توانایی مقاومت در برابر بارهای سنگین را دارد. افزایش ترافیک سنگین و فلزات گران قیمت کاملاً جایگزین روکش های سنتی با پوشش منفذ FRP می شود.

دریچه منهول دایره ای سایز 20

دریچه های کوچک همانطور که گفته شد برای استفاده به عنوان دریچه های منهول کنتر تولید میشود که نیز این دریچه ها در سه کلاس مختلف تولید میشوند. دریچه های کنتر باید طوری ظراحی شوند که به راحتی برداشته بشوند به همین دلیل بر روی درب این دریچه ها یک دستگیره تهیه شده است تا به راحتی درب ان از طوقه جدابشود. این دستگیره به صورت فلزی یا اهنی روی انی دریچه ها گذاشته میشود این دستگیره ها فقط برای دریچه ها سنگین تولید میشود و برای دریچه ها کوچک سبک کاربردی ندارد. دریچه های منهول بتنی و دریچه های منهول نانوکامپوزیت بیشترین استفاده از این دستگیره ها را دارد. دریچه های کوپلیمری و دریچه ها پلاستکی به دلیل وزن بسیار سبک نیازی به دسگیره ندارند و تنها با یک پیچ فروخته میشود.

با تشکر برای خرید و دریافت فیمت به صورت 24 ساعت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید