گلدانی فاضلاب سایز 50 : اول از هر چیزی باید بدانیم که کاربرد اصلی این گلدانی ها چیست و چرا باید از این نوع گلدونی ها برای فاضلاب ها استفاده بکنیم؟ هر سیستم فاضلابی که برای مثال در شهر ها ساخته میشوند و یا حتی برای ساختمان ها ساخته میشوند دارای یک ورودی هستند که نیازمند این است به درستی راه را برای ریخته شدن به فاضلاب اصلی یا چاه تعبیه کنند. این گلدانی ها از پرتاب شدن فاضلاب به دیواره های منهول و چاه جلوگیری میکند و همچنین شاهد بالا رفتن امنیت چاه هستیم. فاضلاب به دلیل دارا بودن مواد سمی و گاز های مخرب با برخورد به دیواره اصلی باعث کمتر شدن عمر چاه میشود و ممکن است حتی باعث ریزش چاه نیز شود.

گلدانی فاضلاب سایز 50

  1. جنس بدنه از پلیمر میباشد و باعث پایین آمدن وزن میشود
  2. قیمت 320,000 تومان (برای قیمت دقیق تر تماس بگیرید)
  3. عمر مفید در صورت استفاده درست تا 30 سال به بالا نیز میرود
  4. از تمامی گلدونی های موجود در بازار قیمت پایین تری دارد
  5. گلدانی های سایز 50 ورودی های مختلفی برای فاضلاب دارند و نیازی به خرید گلدانی های دیگر برای واحد مسکونی ندارید
  6. نصب بسیار راحتی دارند و حتی توسط خود شحص خریدار این نصب انجام میشود
  7. موجود در دو نوع بلند و کوتاه (توضیحات در ادامه مطلب)
گلدانی فاضلاب سایز 50

گلدونی فاضلاب سایز 50 بلند

این گلدانی نیز همانند دیگر نمونه ها که در سایز های مختلف تولید میشوند نیز به صورت بلند موجود است که به شما این اجازه را میدهد از این محصول در مکان هایی استفاده بکنید که حجم وردی فاضلاب بالاتری دارید. منبع زیرین این محصول بزرگتر از نمونه کوتاه ها آن است و به کمک این قابلیت میتوان مقدار ورودی فاضلاب را به خوبی کنترل کرد. همچنین برای نصب این مدل نیازی به استفاده بیشتر از دال های بتنی برای چاه خود ندارید. نحوه نصب این گلدانی ها دقیقا با سایز های بزرگ تر و کوچکتر یکی میباشد اما توصیه میکنم برای نصب این محصول حتما از یک کاربلد و استادکار کمک بگیرید تا از بار آمد هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

گلدانی فاضلابی سایز 50 کوتاه

این محصول نیز همانند نمونه بالا که توضیح داده شد تمامی ویژگی های آن را دارد حتی نحوه نصب و عملکرد نیز به همان شکل است اما مخزن یا منبع کوچکتری دارد و مهم فاکتوری که برای مشتری ها جلب توجه میکند قیمت پایین تر است. از این گلدونی ها در ساختمان ها و مجتمع های کوچکتر استفاده میشود اما درب گلدانی ها دارای چند ورودی مختلف است که میتوان به کمک آن شبکه های فاضلاب زیادی را بهم متصل کرد و دیگر نیازی به خرید گلدانی های جداگانه نیست و از هزینه های بیهوده نیز جلوگیری میکند. درهنگام خرید این گلدانی های فاضلاب تنها یک ورودی آن باز میباشد تا اگر لازم شد تنها از یک ورودی استفاده کنید بو و گاز های فاضلاب از آن بیرون نزند ولی اگر نیاز بود که از ورودی های دیگر استفاده کنید باید پوشش های نازک پلاستیکی شکل را بشکنید تا آماده استفاده شود.

برای دریافت قیمت های به روز و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید