گلدانی فاضلاب سایز 70 یکی از پر فروش ترین سایز های حال حاضر بازار میباشد بیشتر ساختمان های مسکونی و تجاری که درحال ساخت هستند نیازمند گلدانی ها هستند ورودی و خروجی فاضلاب را به درستی کنترل کنند. استفاده از گلدانی ها باعث بالا رفتن امنیت چاه فاضلاب میشود و از پاچیده شدن فاضلاب به دیواره چاه جلوگیری میکند زیرا برخورد فاضلاب با دیوار چاه باعث کوتاه تر شدن عمر آن میشود. گلدونی سایز 70 بسیار مناسب برای ساختمان های پر جمعیت میباشد و با ورودی های مختلفی که دارد دیگر نیازی به خرید گلدانی های جداگانه نخواهید داشت ورودی ها تنها به دلخواه شما باز میشود و انتخاب میشود تا جلوی انتشار بو را بگیرد.

گلدانی فاضلاب سایز 70

گلدانی ها برای تمام سیستم های فاضلابی قابل استفاده است البته باید اینطور گفت که استفاده از این محصول برای تمامی سیستم های زیر زمینی واجب است و حتما باید استفاده کرد. اگر میخواهید چاهی که برای فاضلاب کنده اید عمر طولانی مدت تر داشته باشید و از هزینه های بیشتر برای نگهداری و بازسازی چاه دور باشید حتما برای ورودی های چاه های فاضلاب از گلدانی ها استفاد بکنید زیرا قیمتی که برای آن برای پرداخت خواهید کرد بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی نیز میشود استفاده کرد. گلدانی های سایز 70 بزرگ ترین سایز تولید شده برای این محصول میباشد و به خوبی جواب کار را حتی برای ساختمان های پر جمعیت میدهد.

گلدانی فاضلاب سایز 70

گلدانی فاضلاب سایز 70 بلند

این گلدانی به صورت بلند نیز تولید میشوند که مقدار بیشتری از فاضلاب را در از خود عبور میدهند برای مثال اگر میخواهیم از محصول برای مجتمع ها استفاده کنیم باید از نوع بلند استفاده کنیم زیرا حجم فاضلابی که از این گلدانی رد میشود بیشتر است یعنی حتی گنجایش فاضلاب در این گلدانی ها بیشتر است. ارتفاع این نوع از گلدونی ها بیشتر است پس اگر چاه فاضلاب خود را به کمک دال های بتنی مصلح کرده اید باید مقداری ارتفاع را تا لب چاه و منهول حفظ کنید و بعد این گلدانی ها را بر روی مکان مورد نظر قرار دهید. این محصول در برابر فشار های خاک و بتن و آسفالیت نیز مقاوم هستند و به راحتی و با خیال راحت میتوان از آنها در زمین استفاده کرد.

ویژگی گدونی های فاضلاب

  1. گلدونی های پلیمری در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند.
  2. این محصول به خوبی در برابر گاز های مخرب فاضلاب مقاومت میکنند.
  3. اگر از این نوع پلیمری این محصول خریداری کنید بسیار سبک هستند و به راحتی میتوان آنها را جا به جا کرد.
  4. گلدانی ها باید به خوبی فشار را تحمل کنند و در صورت رفت و آمد از روی آنها مشکلی پیش نیاد.
  5. یکی از ویژگی های بسیار مهم این محصول قیمت بسیار مقرون به صرفه آن است .
  6. دارا بودن چند ورودی برای دفع بهتر فاضلاب.
گلدونی فاضلاب سایز 70 سانتی کوتاه

گلدونی های کوتاه که برای فاضلاب استفاده میشوند حجم کمتری از فاضلاب را در خود جای میدهند و همچنین خروجی کمتری نسب به نمونه بلند دارند از این گلدانی های کوتاه برای ساختمان ها مجتمع های کوچکتر استفاده میشوند که حجم ورودی فاضلاب کمتری دارند. گنجایش این گلدانی کمتر است پس منبع آن کوتاه تر میباشد در هنگام نصب باید دال ها را طوری جایگذاری کنید که فاصله کمی تا لب چاه و منهول داشته باشند. این محصول تمام ویژگی های گفته شده بالا را دارا است و تنها از سایز و قیمت فرق میکند که نسبت به نمونه بلند قیمت پایین تری دارد.

از یک عدد گلدانی برای چند ورودی فاضلاب میشود استفاده کرد؟

شما نیازی نیست برای یک ساختمان از چند گلدانی استفاده بکنید درب اصلی این گلدونی ها طوری طراحی شده اند که امکان اتصال چند ورودی لوله فاضلاب را به شما میدهند و دیگر نیازی نیست که برای هر واحد یک گلدانی جداگانه خریداری کنید. همانطور که در تصویر بالا میبینید تنها یک ورودی به صورت پیشفرض باز است و باید برای استفاده از دیگر ورودی ها پوشش پلاستی آن را بشکنید تا بتوان لوله را در ورودی جایگذاری کنید.سوراخ های تعبیه شده بر روی گلدانی ها به سایز استاندارد بوده و مخصوص فاضلاب های شهری و خانگی میباشند.

لطفا برای خرید و دریافت قیمت گلدونی سایز 70 تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمدرضاجوانمردی
    نوامبر 20, 2023 6:16 ق.ظ

    با سلام و خسته نباشید بنده قصد خرید از این گلدانی های فاضلاب را دارم میخواستم ببینم برای یک ساختمان 5 واحده چندتا از این گلدونی ها لازم داریم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

  • سلام همونطور که تو عکس میبینید ورودی های لوله ها مشخص هستند پس برای یک ساختمان به تعداد واحد های شما یک عدد از گلدانی ها کفاف میده نیاز نیست بیشتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید