دریچه منهول برق : دریچه ها دارای کاربرد های بسیار مختلفی هستند که میتوانید به راحتی برای منهول ها خود استفاده کنید برای مثال همین دریچه ها مخصوص برای برقی که میتوانید به راحتی بدون خطر از آن استفاده کنید. مهم ترین ویژگی که این محصول باید داشته باشد این است که نارسانا باشد تا درهنگام برداشتن درب یا و وارد شدن به چاه آسیبی به کارکنان وارد نشود اگر دریچه ها رسانای برق باشند ممکن است درهنگام بارندگی جریان برق را به بیرون چاه منهول انتقال میدهد و خطر افرادی که درحال تردد هستند را تحدید میکند.

دریچه منهول برق

  1. به تمامی دریچه هایی که جریان برق را انتقال نمیدهند دریچه برق میگویند
  2. این محصول را میتوانید در سایز های بسیار متنوع از ما خریداری کنید
  3. قیمت این دریچه ها از 3,400,000تومان شروع میشود
  4. عمر مفید این محصولات دقیقا همانند دیگر دریچه ها میباشد و درصورت نصب درست تا 30 سال عمر میکند
  5. تمامی درب های اصلی دارای استاندارد ملی میباشند و برای صادرات نیز میتوانید از این دریچه منهول ها استفاده کنید
  6. این دریچه ها را میتوانید در کلاس های اصلی تهیه کنید.
دریچه منهول برق

قیمت دریچه منهول مخصوص برای برق

قیمت این محصولات تفاوتی با دریچه های عادی ندارند تنها کاری که باید برای خرید این دریچه ها بکنید این است که دریچه ای انتخاب کنید رسانا نیست برای مثال میتوانید از دریچه های کوپلیمری یا دریچه های بتنی استفاده کنید این دو محصول به هیچ عنوان برق را انتقال نمیدهند. قیمت این دریچه ها بسیار مقرون به صرفه است و با خرید این دریچه ها تا سالیان زیاد از خرید دوباره دریچه دورخواهید بود در صورت نصب صحیح عمر این دریچه ها تا بالای 30 سال نیز میرود توجه داشته باشید هرچقدر سایز درب کوچکتر باشد مقاومت دریچه نیز بیشتر میشود توجه داشته باشید درهنگام خرید درب اصلی فریم و طوقه نگهدارنده را نیز از فروشندگان تهیه نمایید.

شکل ظاهری دریچه های برقی

شکل ظاهری این دریچه ها بستگی به جنسی دارد که خرید میکنید اما درکل باید بدانید دریچه منهول برق در 3 کلاس C250 و D400 وکلاس پیاده رویی B125 تولید میشود این کلاس ها از نظر ظاهر هیچ تفاوتی باهم ندارند و تنها تفاوت آنها در مقاومت و وزن آنها میباشد. این دریچه ها دارای لوگو و برند شهرداری یا سازمان برق میباشند که در هنگام تولید میتوان رنگ آنها را از پایه تغییر داد اما بعد از تولید هم میتوانید به کمک اسپری رنگ مورد نظر خود را روی دریچه ها اعمال کنید.

دریچه منهول برق کلاس C250 و D400

تمامی دریچه هایی که در دنیا تولید میشوند در این کلاس ها طراحی میشوند اما باید بدانید که این کلاس چیست و چه کاربردی دارد؟ این دو کلاس از اصلی ترین کلاس های ترافیکی هستند یعنی برای مکان هایی استفاده میشوند که عبور و تردد خودرو صورت میگیرد تحمل آنها به ترتیب 25 تن و 40 تن میباشد و دارای برگه تست فشار نیز میباشد که تایید میکند این دریچه ها چه مقدار فشاری را تحمل میکنند. به هیچ عنوان از دریچه هایی استاندارد ندارند و برگه تست فشار و آزمایشگاه ندارند برای خیابان های اصلی و پر تردد استفاده نکنید زیرا این دریچه ها فاقد اعتبار هستند و ممکن است برای افرادی که درحال تردد هستند مشکل ایجاد کند.

کلاس B125 چیست؟

این دریچه ها مخصوص برای پیاده رو بوده و به هیچ عنوان اجازه استفاده از این دریچه ها در خیابان های اصلی حتی کوچه های کم تردد را ندارید و درصورت استفاده باعث به خطر افتادن جان و اموال مردم میشوید. تحمل فشار این دریچه ها 12 تن میباشد اما باز هم باید در استفاده این دریچه ها دقت بسیار زیادی به خرج بدید. این دریچه هم نیز دارای استاندارد میباشد شما میتوانید برای سفارش و خرید دریچه های مورد نظر خود با شماره های ما که در بالا و پایین سایت درج شده تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

برای خرید و دریافت قیمت های بروز با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید