بولارد ترافیکی : این بولارد ها برای مکان هایی استفاده میشود که اجازه وارد شدن خودرو به آنجا وجود ندارد معمولا از این بولارد ها ترافیکی در ورودی های پارک ها و پیاده رو ها استفاده میشود. محصولی که شرکت منهول سنتر برای شما در نظر دارد بولارد های بتنی هستند که علاوه بر قیمت بسیار مناسب از مقاومت باور نکردنی نیز برخوردار هستند همچنین دیگر نگران سرقت رفتن بولارد هایی که از جنس های آهنی و قابل بازیافت هستند نیستید.

بولارد ترافیکی بتنی

بولارد بتنی یکی از پرکاربرد ترین بولارد های ساخته شده است که امروزه به دلیل ویژگی های بسیار زیاد از آنها استفاده میکنند از این بولارد ها برای بستن راه های پارک ها و پیاده رو ها استفاده میشود. این نوع از بولارد ها یکی از مقاوم ترین جنس های ساخته شده است که در هنگام برخورد خودرو های سنگین نیز آسیبی نمیبیند جنس های دیگری برای ساخت این نوع بست ها استفاده میشود که امروز مهم ترین و بهترین جنس میان بازار ها و کارخانه ها همین است.

بولارد ترافیکی

فروش بولارد های ترافیکی

شرکت منهول سنتر قصد دارد بولارد های خود را برای کسب رضایت مشتری هم به صورت تکی و هم به صورت عمده به فروش برساند معمولا برای یک پیاده روی معمولی در شهر تهران حداقل 4 عدد برای جلوگیری از ورود خودرو لازم است اما ممکن است این تعداد در شهر های دیگر کمتر و یا حتی بیشتر شود . در خیلی از موارد با برخورد موتور سیکلت یا برخورد یک خودرو به بولارد ها ممکن است یکی از آنها اسیب ببیند اما راه های زیادی برای رفع این مشکل است. شما میتوانید به راحتی با پک های سیمانی شرکت ما بولارد ها را ترمیم و بازسازی کنید و یا به صورت تکی از ما خریداری کنید.

روش تولید و اجرای بولارد های بتنی ترافیکی

این بولارد های در هنگام تولید طوری طراحی میشوند که قسمت زیرین این بولارد ها در زیر خاک قرار بگیرند این کار برای محکم سازی آن در خاک صورت میگیرد. وقتی که این بولارد های ترافیکی که از جنس بتن ساخته شده اند را برای کارگذاشتن بر روی پیاده رو ها و مکان های دیگر استفاده میکنید باید حتما قسمت زیرین را در زیر زمین قرار داده و حتما به کمک سیمان و مواد دیگر سفت شوند تا در صورت برخورد خودرو از جای خود خارج نشوند. توجه داشته باشید که این بولارد ها به راحتی نصب نمیشود پس برای نصب بولارد ها حتما از یک اجرا کار کمک بگیرید.

کاربرد بولارد ها 

شاید در هنگام قدم زدن در پارک ها و پیاده رو ها ترس این را داشته باشید که خودرویی داخل پیاده رو ها شود و به شما صدمه بزند و یا در هنگام تصادف ها خودرو به داخل پارک ها و پیاده رو ها وارد شود. با کارگذاشتن این بولارد های میشود از بروز همچین خطرهایی جلوگیری کرد مخصوصا اگر نوع ترافیکی این محصول را خریداری کنید از امنیت بیشتری نیز برخوردار خواهد بود. درکل کاربرد بولارد ها برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه میباشد تا صدمه ای به افراد در حال عبور نرسد.

شما میتوانید برای دریافت قیمت های بروز و دریافت لیست قیمت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید