دریچه منهول ماشین رو به دریچه هایی گفته میشوند که قابلیت تحمل فشار وارد شده از طرف وسایل نقلیه را دارند کاربرد اصلی دریچه های منهول محافظت از منهول ها هستند و این منهول ها نیز کاربرد های زیادی دارند که دوتا از مهم ترین کاربرد های آنها برای فاضلاب و دیگری برای مخابرات و برق است. درب ها و پوشش های منهول در سایز های متفاوتی تولید میشوند و باید توجه داشته باشید هرکدام از سایز های تولید شده کاربرد های خود را دارند برای مثال یکی از سایز ها برای محافظت از کنتور ها میباشد و سایز های بزرگ برای فاضلاب یا مخابرات استفاده میشوند.

دریچه منهول ماشین رو

دریچه های ماشین رو هم در انواع مختلفی تولید میشوند برخی از این دریچه ها کمتر و برخی از آنها بیشتر تحمل فشار دارند اما به طور استاندارد بخواهیم حساب کنیم دریچه هایی که بالای 12 تن تحمل فشار دارند دریچه های ترافیکی یا همان ماشین رو هستند. شما میتوانید برای مکان های کم تردد و کم فشار از دریچه های 5 تنی نیز استفاده کنید که کاملا جواب کار را برای شما میدهد دریچه های استاندارد برای شهرداری ها و مکان های اصلی و خیابان ها استفاده میشود.

دریچه منهول ماشین رو

چه دریچه هایی ماشین رو هستند؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم دریچه هایی که تحمل فشار وسایل نقلیه را دارند ماشین رو هستند اما آیا این دریچه ها در تمامی جنس ها مقاومت این فشار را دارند؟ بله بیشتر دریچه هایی که در جنس های مختلف تولید میشوند نیز تحمل این حجم از بار و فشار را دارند اما باید توجه داشته باشید که چه کلاسی از این دریچه ها را خریداری میکنید هر دریچه مخصوص برای مکان های مشخص شده است. بیشتر صدمه هایی که به دریچه های منهول وارد میشود به دلیل رعایت نکردن استاندارد ها و استفاده از دریچه هایی است که کلاس آنها برای مکان ها مورد نظر مناسب نیست اگر از دریچه های ضعیف و پیاده رویی در خیابان ها استفاده کنید صد در صد دریچه ها آسیب میبینند.

  • ویژگی درب های فاضلاب ماشین رو

  • این دریچه ها از مقاومت بالایی در برابر فشار های وارد شده برخوردار است
  • دریچه منهول ماشین رو در سایز های مختلفی تولید میشود که همه در کلاس های ترافیکی نیز موجود میباشد
  • این دریچه ها در جنس های مختلف تولید میشود که همه آنها از کلاس پیاده رویی تا سنگین ترافیکی ادامه دارند.
  •  دریچه های ماشین رو تنها دریچه هایی هستند که دارای ضمانت نامه و گارانتی شکستگی میباشند.
  • از این دریچه ها میتوان برای پیاده رو ها و خیابان های اصلی و حتی پارک و پارکینگ نیز استفاده نمود.
منهول چیست و چرا نیاز به محافظت دارد؟

منهول ها منبع و محفظه هایی هستند که در راه های سیستم های زیر زمینی فاضلاب و مخابرات قرار میگیرند و دسترسی کارکنان را به این سیستم های زیر زمینی بسیار راحت تر میکنند. در خیابان ها تعداد زیادی دریچه های منهول مشاهده میشوند که در حال محافظت از منهول ها هستند این روش کمک میکند که در هنگام خرابی و تعمیر نیازی به کندن آسفالت نباشد. سالانه افرادی زیادی در اثر نبود دریچه های منهول به داخل منهول ها و چاه ها سقوط میکنند و حتی باعث از دست دادن جان خود میشوند در واقع این دریچه ها از ما در برابر منهول ها محافظت میکنند.

نکاتی که باید در هنگام خرید رعایت کنیم

درهنگام خرید حتما از یک فروشنده یا بلده کار مشورت بگیرید تا در هنگام خرید این دریچه ها برای شما مشکلی رخ ندهد. حتما از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید. دریچه هایی که خریداری میکنید باید بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشند زیرا در صورت فشار مداوم و گذشت زمان ممکن است تبدیل شکستگی شوند. در هنگام خرید این دریچه ها نامه مخصوص به گارانتی را از فروشندگان دریافت نمایید تا در هنگام صدمه دیدن دریچه ها قادر به تعویض رایگان آن باشید.

باتشکر شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول با شماره های درج شده درسایت به صورت 24 ساعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید