دریچه منهول ادم رو برای مکان هایی طراحی شده اند که نیاز است افراد به داخل منهول ها و چاه ها وارد شوند و به راحتی نیز خارج شوند این دریچه ها باید سایزی تولید شوند که حداقل یک نفر بتواند وارد آن شود. البته باید دقت داشته باشید چاه و منهولی که این دریچه ها بر روی آن کار شده است نیز باید قابلیت آدم رویی داشته باشند در غیر این صورت استفاده از این محصول کاملا بی فایده است. شما میتوانید این دریچه ها را برای فاضلاب های شهری و خانگی و تمامی چاه ها استفاده کنید و این سایز از این درب ها را میتوانید در هرجنسی تهیه کنید. برای انتخاب و خرید بهتر پیشنهاد میکنیم که با شماره های ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول آدم رو

  1. دریچه هایی که آدم رو هستند را باید بر روی منهول ها و چاه های آدم رو استفاده کنید
  2. عمر مفید تمامی دریچه ها که خریداری میکنید باید بالای 12 سال باشد
  3. این محصول همانند دیگر دریچه ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رویی تولید میشود
  4. این دریچه ها به دلیل دارا بودن سایز استاندارد در تمامی جنس ها تولید میشود
  5. دریچه منهول ادم رو معمولا به صورت دایره ای تولید میشود
دریچه منهول آدم رو

دریچه ادم رو چیست؟

دریچه هایی که به صورت آدم رو تولید میشوند این امکان را فراهم میکنند تا افراد در صورت نیاز وارد منهول ها و چاه ها شوند این دریچه ها طوری هستند که به راحتی افراد از آن عبور میکنند و در دو سایز کوچک تر و بزرگتر فابل استفاده هستند. در برخی از مواقع شاهد این هستیم که افراد نسبتا بزرگتر به مشکل از داخل منهول ها عبور میکنند چاره کار چیست؟ یا باید از اضافه وزن دوری کنید و افرادی کا اضافه وزن دارند وارد منهول ها نشوند و یا راه حل اصلی یعنی خرید دریچه های منهول بزرگتر را امتحان کنید که اساسی ترین راه حل این مشکل است.

دریچه فاضلاب و منهول های آدم رو

شرکت منهول سنتر دریچه های ادم رو خود را در جنس ها و متریال های مختلفی تولید و به فروش میرساند. برخی از خریداران تصور میکنند که دریچه های منهول آدم رو یعنی تحمل فشاری که دریچه ها تحمل میکنند باید اندازه رفت و آمد ادم ها باشد اما اصلا اینگونه نیست. ضعیف ترین دریچه های ممکن بیش از این حرفا تحمل فشار دارند و این فقط برای سایز و قطره دریچه ها است. این نوع از پوشش های منهول از قیمت های بسیار متفاوتی برخوردار هستند که اگر با شماره های ما در تماس باشید به راحتی میتوانید قیمت های بروز و دقیق را دریافت کنید.

 

کاربرد دریچه آدم رو چیست و چگونه تولید میشود؟

کاربرد این دریچه ها چیزی بیشتر از این که بالا گفتیم نیست و تنها برای این کار تولید میشود.همانطور که در بالا مشاهده میکنید کمترین سایز برای اینکه دریچه های منهول به صورت ادم رو باشد باید این مقدار باشد. سایز های بزرکتری نیز موجود است که برای جاهایی است که باید وسیله و ابزار ها را به داخل منهول ببرند استفاده میشود. روش تولید این دریچه ها دقیقا همانند دیگر دریچه ها است و هیچ تغییری در روند تولید این دریچه ها صورت نمیگیرد

ویژگی دریچه های ادم رویی
  • باید مقاوم باشند تا در صورت فشار نشکنند.
  • لبه های این دریچه ها نباید تیز باشد تا باعث بریدگی شود.
  • باید به صورتی تولید شده باشد که امکان عبور افراد وجود داشته باشد.
  • این نوع از دریچه ها معمولا باید به صورت دایره ای باشد اما به صورت چهارگوش نیز تولید میشود.
  • این دریچه ها باید عمری نزدیک به 40 سال داشته باشند( با توجه به جنس و متریال برای تولید دریچه ها

برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید