لوله کاروگیت در اصفهان : لوله های کاروگیت همان لوله های دوجداره هستند که امروزه به دلیل محبوبیت بسیار بالا حتی در روستا ها شاهد استفاده از این لوله ها هستیم این لوله ها از دو جداره کاملا جداگانه ساخته شده اند به همین دلیل به نام لوله دوجداره شناخته میشود. این لوله ها مخصوص برای فاضلاب ها طراحی شده اند و اینقدر از این لوله ها برای پروژه های فاضلابی اسفتاده شده که بعضی از خریداران تنها این لوله را به نام لوله های فاضلابی میشناسند ویژگی های این لوله باعث شده که دیگر نیازی به استفاده از لوله ها با جنس های فولادی و مانیسمان یا حتی لوله های قدیمی چدنی نداشته باشید.

لوله کاروگیت در اصفهان

  1. این لوله ها به هیچ عنوان در زیر خاک پوسیده نمیشوند و سالیان سال در صورت نصب صحیح و استفاده درست بسیار عمر میکنند
  2. وزن این لوله ها بسیار سبک میباشد به طوری که حتی یک فرد میتواند اقدام به جا به جایی لوله کند
  3. نصب لوله های کاروگیت به دلیل وزن سبک بسیار آسان میباشد
  4. این لوله ها دارای اتصالات بسیار متعددی میباشد که میتوان هم به صورت سفارشی خرید کنید و هم به صورت پیش ساخته شده
  5. تحمل بار یا همان فشار اتمسفری این لوله ها 4 بار میباشد که برای انتقال آب های سطخی و کشاورزی بسیار مناسب است
  6. قیمت این لوله ها در مقایسه با لوله های دیگر بسیار مناسب میباشد
دریچه منهول در اصفهان

لوله کاروگیت سنگین در اصفهان

این لوله ها در دو نوع مختلف تولید میشود که یک نمونه آن سنگین میباشد از لحاظ ظاهری این لوله ها هیج تفاوتی باهم ندارند و تنها کمی این نمونه سنگین تر است حتی تحمل فشار یا همان فشار اتمسفری 4 بار میباشد. از لوله های سنگین کاروگیت برای زیر پل ها و جوب ها استفاده میشود این لوله ها فشار هایی که از خارج به لوله ها وارد میشوند را بهتر تحمل میکنند و از صدمه دیدن این لوله ها جلوگیری میشود جداره بیرونی این لوله ها طوری طراحی شده است که با قرار گرفتن در خاک مقاومت آنها بیشتر میشود. کاربرد اصلی لوله های کاروگیت در اصفهان به صورت سنگین این است که در زیر خاک استفاده شوند به طور کلی میتوان گفت این لوله ها در زیر خاک بهتر به کار خود ادامه میدهند.

شکل ظاهری لوله های کاروگیت دوجداره

همانطور که گفتیم این لوله ها از دوجداره کاملا متفاوت ساخته شده اند جداره داخل به صورت صاف و صیقلی میباشد تا عبور سیالات از آن راحت صورت بگیرد اما جداره خارجی برعکس جداره داخلی دارای شیار های عمیقی است که باعث میشود لوله در هنگام قرار گرفتن در خاک در جای خود محکم قرار بگیرد. مواد اولیه ای که برای تولید این لوله ها استفاده مشود مواد pe میباشد که برای تولید لوله های پلی اتیلن تک لایه از آن استفاده میشود. لوله های تک لایه به لوله هایی گفته میشود که لایه بیرونی با لایه داخلی یکی میباشد و از یک جنس تولید میشوند از این لوله ها نیز استقبال بسیار زیادی چه در ایران و چه در کشور های خارجی شده است. رنگ جداره بیرونی این لوله ها به رنگ مشکی میباشد و جداره داخلی به صورت استاندارد و پیشفرض زرد میباشد که در برخی مدل ها شاهد رنگ آبی در آن نیز هستیم.

روش نصب لوله های دوجداره کاروگیت

روش نصب این لوله ها به دلیل سبک بودن و جا به جایی آسان بسیار راحت میباشد این لوله ها را میتوان هم در زیر خاک و هم بر روی زمین جایگذاری کرد و استفاده نمود این لوله ها سایز های بسیار متنوعی دارند که همه آنها به یک صورت نصب و استفاده میشود. این لوله ها با اتصالی به نام کوپلر به هم متصل میشوند که یک سر لوله به داخل کوپر میرود و به وسیله اهر یا جک مخصوص دنده های لوله را به داخل مادگی کوپر فشار میدهیم تا چفت شود ناگفته نماند برای سایز های بزرگ حتما نیاز است از وسیله مخصوص و جک استفاده کنید. بابت خرید اتصالات مخصوص خیالتان راحت باشد این لوله ها دارای تعداد بسیار زیادی اتصالات آماده و سفارشی میباشند که همگی از جنس خوده لوله یعنی کاروگیت تولید شده اند و تمامی ویژگی هایی که برای لوله ها گفته شده را درخود دارند.

لوله کاروگیت اصفهان
لوله کاروگیت در اصفهان به صورت سبک

لوله کاروگیت سبک نوع ارزان تر لوله ها کاروگیت است که در شهر اصفهان بسیار از آن استفاده میشود و از لحاظ ظاهری هیچ فرقی با نمونه گران تر خود ندارد حتی تحمل بار یعنی مقدار فشاری که لوله ها از داخل تحمل میکنند یکی است و 4 بار میباشد. به دلیل قیمت پایین کشاورزان بیشتر از این لوله ها استفاده میکنند و برای جمع آوری آب های سطحی و کشاورزی بسیار کاربرد دارد و بعد از یک بار خرید دیگر نیازی به خرید مجدد این لوله ها نخواهید داشت.لوله های سبک را نیز میتوانید در سایز های بسیار متنوعی تهیه کنید که از سایز 110 شروع و تا سایز 2000 تولید میشود لازم به ذکر است سایز های بزرگ در انبار ها موجود نمیباشد و حتما باید برای خرید سفارش بگذارید تا در کوتاه ترین مدت لوله های شما آماده شوند.

با تشکر برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید