لوله کاروگیت سایز 400 : فروش لوله های کاروگیت به صورت شاخه های 6 متری صورت میگیرد این لوله ها را میتوانید در سایز بندی های بسیار متنوعی خریداری کنید. لوله های دوجداره نام دیگر این محصول میباشد زیرا از دو جداره کاملا متفاوت تولید میشوند تاکیید میکنم از دو جداره کاملا جدا یعنی جداره خارجی لوله با جداره داخلی لوله فرق میکند. لوله کاروگیت 16 اینچ به دلیل سایز مناسبی که دارد حتی برای کشاورزی نیز از آنها استفاده میشود به جرات میتوان گفت این لوله ها از مقرون به صرفه ترین لوله های جهان میباشند.

لوله کاروگیت سایز 400

  1. این سایز از لوله بسیار استاندارد بوده و برای تمامی مصارف میتوان از آن استفاده کرد
  2. اگر به دنبال لوله ای مقاوم و مقرون به صرفه هستید ما لوله های کاروگیت دوجداره را به شما پیشنهاد میکنیم
  3. اگر از این لوله ها به درستی استفاده کنید و در مکان مناسبی از آن استفاده کنید عمر این محصول از 50 سال نیز عبور میکند
  4. سطح داخلی این لوله بسیار صاف و صیقلی میباشد و از جلب بستن جلوگیری میکند
  5. سطح خارجی این لوله ها به صورت فنری و مارپیچ بوده تا بهتر در خاک قرار بگیرند
لوله کاروگیت سایز 400

لوله دوجداره سایز 400

عمر این لوله ها نسبت ب بقیه لوله ها بسیار بالاتر است حتی ممکن است تا ۵۰سال عمر مفید در صورت استفاده درست نیز داشته باشد!این لوله ها ب دلیل شبیه بودن فرمولاسیون انها ب پلاستیک بسیار دیر تجزیه می‌شود ب همین دلیل این لوله ها را در زیر خاک میگذارند ک مانع عبور ماشین الات سنگینه از روی آن و مانع تابش نور خورشید بر سطح آن می‌شود. اینچ نیز یکی دیگر از اندازه هایی است که برای تمامی لوله ها استفاده میشود و تنها برای این لوله ها نیست. تمامی لوله ها چه از جنس مانیسمان و چه از جنس پلی اتیلن تمامی به یک صورت اندازه گیری میشوند.

چرا به این لوله ها دوجداره میگویند؟

این لوله ها از دوجداره کاملا جداگونه تولید شده اند و دلیل این نام دقیقا همین است جداره داخلی به صورت صاق و صیقلی میباشد تا از رسوب کردن و جرم گرفتن و جلبک زدن جلوگیری کند. جداره بیرونی به صورت مهندسی سازی شده میباشد و شکلی مانند فنر دارد و دلیل اینکار این است که وقتی لوله در خاک قرار میگیرد باعث میشود در جای خود محکم بماند و تکان نخورد و به نصب بهتر لوله کمک میکند نام های دیگری نیز به این لوله ها میگویند که همه آنها تقریبا شبیه هم هستند برای مثال لوله کاروگیت دوجداره یا لوله دوجداره فاضلابی و …..

کاربرد لوله کاروگیت 400 به عنوان منهول

همانطور که در بالا گفتیم این سایز از لوله مناسب برای تولید منهول ها نیست و باید از لوله های بزرگتری برای ساخت منهول ها استفاده کرد سایز 400 میلی متر برای رد شدن افراد مناسب نیست اما بازهم میتوان از این نوع لوله برای ساخت هندهول ها و منهول های کوچک استفاده کرد. این لوله ها به دلیل قیمت مناسب بیشتر برای کشاورزی استفاده میشود شما میتوانید به راحتی به کمک این لوله ها آب های سطحی را جا به جا کرده و یا وارد زمین خود کنید توجه داشته باشید که برای مصارف پر فشار توصیه نمیشود.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09108436281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید