لوله کاروگیت در کرج : شرکت منهول سنتر تمامی خدمات خود را نیز در شهر کرج انجام میدهد. لوله های دوجداره همان لوله های کاروگیت هستند که برای انتقال آب های سطحی و کم فشار هستند زیرا فشار زیاد باعث ترکیدن و شکستن لوله ها میشوند. بیشتر این لوله ها برای فاضلاب هستند زیرا مقاومتی که این لوله ها در زیر خاک دارد بسیار عالی است. لوله های دوجداره به دلیل دارای بودن جداره مجزا برای قرار گیری در خاک از مقاومت و استحکام خوبی هنگام قرار گیری در خاک بر خوردار هستند.

لوله کاروگیت در کرج

لوله کاروگیت در کرج

شهر کرج نیز به دلیل وسعت بسیار زیاد و جمعیت بالا نیازمند سیستم های زیر زمینی است این سیستم ها نتنها برای فاضلاب است بلکه برای مخابرات و برق نیز استفاده میشود. از این لوله ها برای کشاوری نیز استفاده میشود اب های سطحی و کم فشار را با کمک این لوله ها به زمین های کشاورزی برده و یا خارج میکنند این لوله ها بسیار باعث کمتر شدن هزینه ها میشود.

ویژکی های لوله های کاروگیت :

  1. انعظاف پذیری بسیار مناسب.
  2. قیمت بسیار پایین در مقایسه با دیگر لوله ها.
  3. شکل ظاهری زیبا و مناسب.
  4. عمر بسیار طولاتی.
  5. تولید در سایز های کوچک و بزرگ.
  6. سبک بودن.
  7. راحتی در نصب لوله ها.

فروش لوله کاروگیت در کرج

شرکت لوله سنتر تولید و پخش انواع لوله های کاروگیت را در تمامی شهر های کشور ایران انجام میدهد. این لوله ها مستقیم از کارخانه و با کمترین هزینه برای مشتری های عزیز ارسال میشود. لوله های کاروگیت نیز به راحتی برای شهر های دیگر فرستاده میشود این لوله ها نیز برای شهر کرج به همین صورت فرستاده میشود. توجه داشته باشید این لوله ها در نام های دیگر مانند لوله های دوجداره و لوله های دوجداره فاضلابی به فروش میروند.

لوله دوجداره در کرج

شکل ظاهری این لوله ها بسیار زیبا و شکیل میباشد این باعث میشود حتی کسانی که این لوله ها را نمیشناسند از این لوله ها خرید کنند و به کیفیت بالای لوله های کاروگیت پی ببرند. همچنین انعطاف بالای این دریچه ها از استفاده بیهوده زانو و اتصالات جلوگیری میکند و این یعنی هزینه کمتر در اجرا و هزینه کمتر در خرید اتصالات.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت لوله های کاروگیت برای شهر کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید