لوله کاروگیت سنگین سایز 500 : شاید تا باحال هنگام تردد در خیابان ها و مکان هایی که تازه درحال رشد هستند و باید سیستم های فاضلابی آنها راه اندازی شوند این لوله ها را دیده باشید بله این لوله ها دقیق همین لوله های کاروگیت هستند که کاربرد اصلی آنها برای سیستم های زیرزمینی فاضلاب میباشد. لوله کاروگیت سایز 500 کاربردی های دیگری دارند اما از سالیان قبل که این لوله طراحی شده اند برای فاضلاب استفاده شد به همین دلیل هنوز خیلی از مشتری ها این لوله را به نام دوجداره یا لوله فاضلابی میشناسند. امروزه این لوله ها به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند برای انتقال آب های سطحی و کشاورزی نیز از آنها استفاده میشود.

لوله کاروگیت سنگین سایز 500

ویژگی لوله کاروگیت سایز 500

  1. قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به لوله های آهنی و لوله های پلی اتیلن تک لایه دارند
  2. لوله کاروگیت سایز 500 دارای مقداری انعطافپذیری میباشد که همین برای نصب لوله ها بسیار به شما کمک میکند
  3. لوله های دوجداره برای استفاده در زیرخاک طراحی و تولید شدند پس نگران نباشید این لوله ها زیرخاک جاشون امن تره
  4. این محصول در برابر خوردگی و ساییدگی مقاومت دارد و در صورت استفاده صحیح عمر بالاتر از 20 سال دارد
  5. فشار باری یا همان اتمسفری که این لوله تحمل میکند 4 بار میباشد
  6. نگران متصل کردن این لوله ها به هم نباشید زیرا دارای تعداد زیادی اتصالات میباشد که برای نصب بسیار کارآمد هستند و همچنین میتوانید برای نصب از روش جوش نیز استفاده کنید

لوله کاروگیت سنگین سایز 500

لوله کاروگیت سنگین سایز 500 : یکی از پرمصرف ترین لوله ها در بین لوله هایی که امروزه استفاده می شود لوله کاروگیت است این لوله یکی از پر مصرف ترین سایز های این لوله است کار گیت در شهرسازی فاضلاب خانه سازی شهرک سازی استفاده است. لازم به ذکر است این لوله را می توان در کشاورزی و صنعت استفاده نمود این لوله مزایای بسیاری نسبت به لوله های دیگر دارد لوله های دیگر ممکن است شکننده گران قیمت و بی‌کیفیت باشند و در مقابل سرما گرما یخ زدگی و دمای بالای آب و هوا و دمای پایین آب و هوا دوام نیاورد .

لوله کاروگیت دوجداره 500 میلیمتر

وزن پایین باعث می شود لوله قیمت مناسب تری نیز داشته باشد لوله های آهنی به علت وزن بالا و جابجایی سخت بسیار گرانقیمت بودند و به صرفه برای خریدارن نبودند اما لوله های کاروگیت به علت وزن پایین سبک بودن و کیفیت و تحمل فشار در برابر آب و فاضلاب بسیار مقرون به صرفه است زیرا هر چقدر یک لوله سبک تر باشد بهتر و هزینه جابجایی آن نیز پایین‌تر است.که این لوله ۳۱/۵ و نیوتن فشار را بر روی خود حمل میکند.که به این دو لوله کاروگیت سبک و سنگین نیز گفته می شود.

لوله کاروگیت سنگین 20 اینچ

لوله کاروگیت ۵۰۰ که به آن ۲۰اینچ نیز گفته می شود در صنعت کشاورزی برای هدایت آبهای سطحی و جاری استفاده می شود شما اگر دست ساخت جوی آب را دارید می‌توانید یک لوله کاروگیت را از وسط برش داده و جوی آب را بسازید در صنعت ساختمان لوله کشی فاضلاب شهری از لوله کاروگیت استفاده میشودمصارف صنعتی برای ساخت شوتینگ انتقال زباله های شهری استفاده می شود. البته یکی از ویژگی های نوع سنگین این لوله دارد این است که میتوان از آن برای زیر پل ها نیز استفاده کرد زیرا به راحتی فشاری که خودرو ها و سواری ها به آن وارد میکنند را به راحتی دفع میکند و همچنین میتوانید این لوله ها را از زیر جاده ها حتی جاده های پر رفت و آمد رد کنید و بدون مشکلی از آن استفاده کنید.

خرید و قیمت لوله کاروگیت 500

همانطور که در بالا گفتیم قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند اما به دلیل نوسانات بازاری از قرار دادن لیست قیمت لوله های 500 کاروگیتی معذوریم شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت به صورت 24 ساعت با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید در هنگام تماس 2 قیمت به شما داده میشود اولین قیمت لوله مستقیم از کارخانه برای شما ارسال میشود و در قیمت دوم باید لوله ها را از انبار تهران تحویل بگیرید. قبل از خرید میتوانید با فروشندگان ما تماس برقرار کنید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید