دریچه منهول بیضی چیست ؟ شاید خیلی کم پیش بیاد که توی خیابان ها و کوچه ها دریچه های بیضی را ببینید اما باید بدانید که شکل و اندازه دریچه ها مشخص کننده این است که کاربرد این پوشش ها و محافظ ها چیست. دریچه های بیضی شکل نیز همانند دیگر دریچه ها سایزبندی مختلفی دارند شما میتوانید برای خرید این نوع از دریچه ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و خرید خود را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام دهید. توجه داشته باشید این محصول را میتوانید در جنس های مختلفی خریداری کنید که دارای ویژگی های متفاوتی هستند پیشنهاد میشود قبل از خرید حتما از فروشندگان و استادکاران مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول بیضی

  1. دریچه بیضی همانند دیگر دریچه ها دارای طوقه ها و فریم های نگهدارنده مخصوص هستند
  2. شما میتوانید رنگ و لوگوی این دریچه ها را تغییر دهید
  3. عمر مفید یک دریچه در صورت استفاده صحیح و مناسب باید بیشتر از 10 سال باشد
  4. این درب ها را میتوانید در 3 کلاس پیاده رویی و ترافیکی خریداری کنید
دریچه منهول بیضی

قیمت دریچه بازدید بیضی

قیمت این دریچه ها به سایز و کلاسی که خریداری میکنید بستگی دارد هرچقدر سایز بزرگتر باشد و کلاس آن سنگین تر باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند به همین دلیل برای دریافت قیمت اطلاعات دقیق را با فروشندگان ما به اشتراک بگذارید. درهنگام خرید لطفا حتما به کلاس آنها توجه کنید و فریب قیمت پایین تر کلاس های پیاده رویی را نخورید زیرا به هیچ عنوان نباید از این دریچه ها داخل خیابان های اصلی حتی فرعی استفاده کنید زیرا تحمل فشار این دریچه ها در برابر فشار های لحظه ای و تردد خودرو بسیار پایین است. قیمت هایی که برای محصولات از شرکت منهول سنتر دریافت میکنید به صورت مستقیم از کارخانه بوده و به جرات میتوانیم بگوییم همیشه پایین ترین قیمت برای ما بوده است.

کاربرد اصلی دریچه منهول بیضی شکل

کاربرد اصلی این دریچه ها برای محافظت از کنتور هایی است که بر روی زمین قرار دارند برای مثال کنتور های آب یا گاز آما درب های بیضی شکل به صورت سفارشی برای شرکت گاز تولید میشوند. بیشتر مشتری ها برای خرید این دریچه ها آن را دریچه منهول بیضی گاز نیز میشناسند اما توجه داشته باشید که طوقه آن به صورت بیضی نیست اما آن هم به صورت سفارشی نیز میتوانید آن را هم تولید کنید درهنگام خرید لطفا با نکات پاراگراف پایین دقت فرمایید تا خریدی بهتر را داشته باشید و مشکلی در آینده برای دریچه های شما رخ ندهد.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09108436281
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید