چرا دریچه های منهول گرد است؟ دریچه ها پوشش های مناسبی برای منهول ها و چاه های شما هستند و شما میتوانید دریچه ها را در سایز ها و اندازه های مختلف خریداری کنید که هم به صورت گرد تولید میشوند و هم چند ضلعی در این مطلب قصد داریم ببینیم کدام یک مناسب تر است و کاربردی تر و راحت تر میتوان از آن استفاده کرد. توجه داشته باشید میتوانید این دریچه ها را در هر سایزی که مد نظر شما است به صورت دایره ای و چند ضلعی خریداری کنید تمامی محصولات شرکت منهول سنتر به صورت استاندارد تولید میشوند.

ویژگی دریچه های منهول گرد

  • دریچه های گرد بسیار راحت تر جا به جا و حمل میشوند
  • این نوع از پوشش های منهول به هیچ عنوان به داخل منهول ها و چاه ها سقوط نمیکنند
  • دریجه های دایره شکل یا همان گرد از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر هستند
  • در صورت سرقت و یا خرابی میتوانید به راحتی یک درب دیگر را جایگزین کنید
  • درب گرد در سه کلاس اصلی قابل تولید میباشد
چرا دریچه های منهول گرد است؟

چرا دریچه های منهول گرد است؟

دلیل هایی که در بالا توضیح داده شد تنها مقداری از ویژگی های دریچه های منهول گرد یا همان دریچه های منهول دایره ای بود از بزرگترین ویژگی های دریچه های گرد یا همان دایره ای جا به جایی بسیار آسان میباشد که نیازی به بلند کردن دریچه ها نخواهد بود و با هول دادن دریچه ها میشود به راحتی آنها را حرکت داد. و یکی دیگر از دلایل تولید دریچه ها به صورت دایره ای امنیت بیشتر این دریجه ها در سطح شهر مباشد و باعث میشود که امنیت در تمامی شهر های کشور اجرا شود.

 

دریچه های گرد بهتر است یا چهارگوش؟

دریچه های منهول گرد به مراتب از دریچه های چهارگوش بهتر است زیرا دریچه های منهول چهار گوش ممکن است از یک سمت ضلع خود به داخل منهول ها یا چاه ها سقوط کند اما دریچه ها منهول گرد یا دایره ای به هیچ عنوان به داخل منهول ها سقوط نمیکند مگر اینکه این دریچه ها اسیب ببیند یا بشکند که این امر بسیار نادر است و بسیار کم پیش می آید. دریچه های منهول گرد در سایز های 32 تا سایز های 80 تولید میشود و بیشتر دریچه های منهول چهارگوش به صورت دریچه های منهول چدنی تولید میشود و دیگر دریچه ها یا تنها به صورت گرد تا تولید میشود یا به صورت کم تولید میشود بهتر است قبل از خرید دریچه های منهول با یک متخصص مشاوره کنید تا از خرید بهتری برخوردار شوید.

با احترام برای خرید انواع دریچه های گرد لطفا با شماره های ما تماس بگیرید

 

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید