دریچه منهول چیست؟ آیا تا به حال به پوشش هایی که بر روی چاه ها و منهول ها است توجه کرده اید؟ این پوشش ها چیست و چه کاربردی دارد؟ دریچه های منهول نوعی پوشش است که برای محاظت از منهول ها و چاه ها استفاده میشود دریچه های منهول در سایز ها و متریال های مختلفی تولید میشود این دریچه ها بیشتر به صورت دایره ای و بعضی مواقع به صورت مربعی یا مستطیلی تولید میشود اما ببیشتر این دریچه ها به صورت دایره ای مانند است به این دلیل که دریچه های منهول دایره ای بهترین نوع دریچه ها منهول در بازار هستند.

دریچه منهول چیست؟

دریچه های منهول کاربرد های زیادی ندارند این دریچه ها فقط برای محافظت کردن از منهول ها و چاه ها استفاده میشود.

  1. دریچه های منهول از سقوط اشیا و وسایل به داخل چاه ها محافظت میکند.
  2. این دریچه ها از وسایل نقلیه و انسان ها در هنگام عبور از خیابان محافظت میکند.
  3. دریچه های منهول به حفظ مبلمان شهری کمک میکند.
  4. برقراری امنیت در راه ها و خیابان ها.

دریچه چیست؟

دریچه های منهول انواع مختلفی دارد که هرکدام برای کار و عملیات های مختلفی تولید شده اند انواع دریچه های منهول عبارتند از : 1. دریچه منهول چدنی 2. دریچه منهول بتنی 3. دریچه منهول نانوکامپوزیت 4. دریچه منهول کوپلیمری و….. اما منظور از کاربرد های مختلف چیست؟ برای مثال از دریچه های منهول کوپلیمری نمیشود برای استفاده در اتوبان ها استفاده کرد و باید از دریچه های منهول نانوکامپوزیت استفاده کرد و بلعکس در پارک ها و استخر ها باید از دریچه های منهول کوپلیمری استفاده کرد.

دریچه های منهول باید دارای استاندارد های جهانی باشند تا امکان استفاده از انها درشهر ها باشد اگر این دریچه ها دارای استاندارد نباشد استفاده از انها در مبلمان شهری یک تخلف بسیار بزرگ به حساب می اید لطفا در هنگان خرید از استاندارد بودن دریچه های منهول اطمینان حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید دریچه های منهول لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید