منهول چیست؟ منهول ها به صورت کلی در زیر زمین ها و خاک هستند و در آنجا استفاده میشوند. منهول ها بیشتر برای راهی استفاده میشود که سیستم های فاضلابی و سیستم های مخابراتی در آنجا هستند و نیاز به مراقبت دارند تا به راحت شکل ممکن از این سیستم ها دیدن کنید.

منهول چیست؟

همه ی مخزن ها و منهول ها نیاز دارند که به وسیله ای که نیاز است درب آن بسته باشد همه ی این منهول ها با کمک درب های منهول ها بسته میشود. این دریچه ها نیز دارای متریال ها و جنس های مختلفی است که معروف ترین نوع دریچه ها امروزه دریچه های منهول نانوکامپوزیت است که هم به صورت زیبا و هم به صورت بسیار مقاوم تولید میشود اما چیزه دیگری که این دریچه ها را محبوب میسازد؟ قیمت بسیار مقرون به صرفه این دریچه ها است که باعث محبوب شدن این دریچه ها میشود .

شکل ظاهری این منهول ها چگونه است؟

شکل ظاهری این مخزن ها به صورت پلاستیک میباشد و رنگ آن به رنگ زرد میباشد حتی این رنگ این منهول ها نیز با برنامه ریزی های مشخصی تولید شده است به چه دلیل؟ هرچقدر رنگ های آن روشن تر باشد در هنگام استفاده از آن در چاه ها باعث میشود که فضا کمی روشن تر به نظر برسد دلیل دیگر برای رنگ روشن آنها این است که وقتی آن ها ترک و یا حتی مشکنند به راحتی قابل مشاهده باشند.

منهول چیست؟

اندازه منهول ها چگونه است؟

منهول ها در انداز های مشخصی تولید میشود این اندازه ها در صورت های مختلفی تولید میشود اما در تیراژ بالا میشود در اندازه های سفارشی از ان استفاده کرد منهول ها دارای دو اندازه هستند قطر و ارتفاع قطره منهول ها باید طوری باشد که افراد به راحتی از داخل انها عبورکنند.

منهول چیست؟

یک متر قطره منهول باعث میشود افراد و کارکنان فاضلاب و مخابرات به راحتی به داخل انها رفته و دسترسی به سیستم های زیر زمینی راحت تر باشد ارتفاع منهول ها معمولا بیش از 2 متر است زیرا پایین تر از 2 متر ممکن است باعث ایجاد مشکل در خم شدن و استفاده صحیح در منهول ها است. گاهی منهول ها به صورت چند تیکه تولید میشود به این دلیل که اندازه های خواسته شده باید از چند تیکه اجزای منهول ها تولید شود و بعد از فروش و قرار گرفتن در جای مناسب اجزای ان روی هم سوار شوند معمولا منهول های ارتفاع بلند از 3 تیکه یا 2 تیکه تولید میشود.

مزایا استفاده از منهول ها

  1. قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر منهول ها و مخزن ها.
  2. عمر بسیار طولانی حتی در صورت دفن شدن زیر خاک.
  3. سبک بودن و حمل و نقل بسبار اسان.
  4. امکان تولید در اندازه و سایز های مختلف.
  5. سهولت در اجرا و نصب.
  6. مقاومت بسیار بالا.

نکته :لطفا در هنگام خرید ار استاندارد منهول ها اطمینان حاصل فرمایید. منهول ها باید بدون ترک و شکستگی باشد و همچنین بدون نقطه و نور اضافی در داخل منهول ها باشد برای خرید مطمعن لطفا قبل از خرید با کارشناسان این کار مشاوره دریافت کنید.

برای دریافت قیمت های دیقیق و بروز لطفا با شماره هایی که در سایت گذاشته است تماس بگیرید و به صورت مستقیم با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید