منهول کاروگیت : منهول ها را امروزه در جنس های بسیار مختلفی تولید میکنند اما امروزه یکی از پر فروش ترین و پر مصرف ترین آنها منهول هایی است که از جنس کاروگیت تولید میشوند البته جنس اصلی این لوله ها کاروگیت نیست زیرا خود این محصول از یک مواد اولیه دیگر تولید میشود. ساخت منهول به کمک لوله های کاروگیت بسیار راحت میباشد شما میتوانید به راحتی سایز مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از آن به اندازه دلخواه ارتفاع آن را مشخص کنید و یک طرف آن را به کمک کور کن ببندید و بعد از این مرحله منهول شما آماده است. توجه داشته باشید که این منهول ها به کمک گردبر بسیار راحت سوراخ میشوند و به راحتی میتوانید از آن انشعاب بگیرید.

منهول کاروگیت

  • این منهول ها از عمر بسیار خوبی در زیرخاک برخوردار هستند
  • وزن این محصول بسیار سبک میباشد و به راحتی میتوان آن را نصب کرد
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم این منهول قیمت بسیار پایین آن میباشد
  • شما میتوانید از این منهول ها به کمک لوله های دیگر انشعاب بگیرید و در سایز های مختلف هم میتوانید این کار را انجام دهید
  • این محصول در برابر خوردگی و ساییدگی مقاومت دارد
منهول کاروگیت

منهول کاروگیت چیست؟

منهول اول از آجر و سیمان و بتن ساخته شده است که به آن منهول سنتی نیز گفته می شود. متأسفانه ، این نوع منهول ها به دلیل هزینه اولیه پایین هنوز مورد استفاده قرار می گیرند ، اما با گذشت زمان ، با معلوم شدن معایب آنها نسبت به سایر انواع منهول ها ، آنها کارآیی خود را در صنعت از دست دادند. کاربرد اصلی این منهول ها را سایز آنها مشخص میکند هرچقدر سایز های آن کوچکتر باشد بیشتر برای بازدید انتخاب میشوند و سایز های معمولی و متوسط برای فاضلاب هستند و از سایز های بزرگ برای مخابرات و برق نیز میتوان از آنها استفاده کرد.

روش تولید منهول های کاروگیتی

منهول های پلی اتیلن در شبکه اب  و فاضلاب به تجمع و توزیع فاضلاب، جمع آوری شیرآلات و آب های سطحی و تخلیه کمک می کنند. منهول ها برای تقسیم شیر ها و لوله ها و البته کابل های استفاده میشود ، ایستگاه پمپاژ فاضلاب برای کنترل جریان ، محفظه سیفون ، نصب و بازرسی شیرآلات و بازرسی و نگهداری شبکه استفاده می شود. یکی از مزایای منهول های کاروگیت مقاومت در برابر سولفید هیدروژن و جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی آن است. با این حال ، منفذهای بتنی و آجری در شبکه های فاضلاب به سرعت آسیب دیدند و عمر کوتاهی داشتند. منهول به تهویه ، تعمیر ، تخلیه مایعات کمک زیادی می کند و نقش اساسی در استاندارد سازی دهانه های فاضلاب خانگی دارد. منهول های کاروگیت از عمر بسیار طولانی برخوردار است اگر از این لوله ها به درستی استفاده شود عمری تا حدود به 50 سال را در بر میگیرد.

آیا از منهول کاروگیت برای مخابرات استفاده میشود؟

یکی از الزامات شبکه های برق و مخابرات اتصال چند شبکه ای و اتصال کابل و همچنین قابلیت سوئیچینگ است که بدون منفذ چاله غیرممکن است. منهول های کاروگیت مخابراتی دقیقا برای انجام این کار تولید شده اند ، از نظر مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت تغییر سیستم نسبت به سایر منهول ها از مزیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل جریان شدید یا فیبر نوری در این شبکه ها ، منهول ها نباید دارای شکستگی و یا حتی ترک باشد و از نشت مایعات از خارج جلوگیری کنند. منهول های پلی اتیلن به دلیل داشتن مواد مناسب و جوشکاری اکستروژن در اتصالات ، از نشت جلوگیری کرده و امنیت برق و شبکه های مخابراتی را تا حد زیادی افزایش می دهند. . علاوه بر موارد گفته شده ، منهول کاروگیت در صنایع دریایی نیز بسیار رایج است.

مخزن و منهول های کاروگیت

منهول ها و مخزن های کاگیت معمولا در سایز های قطر 1 متر در ارتفاع 2 متر تولید میشود اما برای سفارش میشود عرضی بیشتر و ارتفاعی بیشتر برای این منهول ها در نظر گرفت اما برای پیش ساخته شدن و از پیش ساخته شد به این صورت است در هنگام خرید منهول ها دقت داشته باشید تا منهول ها بدون ترک و شکستگی باشد. اگر تنها یه ترک کوچک روی منهول ها باشد باعث نشتی و بیرون ریزی مایعات از منهول ها میشود حتی اگر منهول های مخابراتی استفاده میکنید باید این منهول ها نیز بدون خرابی باشد.

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید