منهول کاروگیت بسیار کاربردی و با کیفیت تولید میشود این نوع از منهول ها در سایز های بسیار متنوعی درحال تولید هستند هر سایز از لوله های کاروگیت که در بازار موجود هستند را میتوان تبدیل به منهول های کاروگیتی کرد و به خوبی از آن استفاده کرد. تمامی ویژگی هایی که برای لوله های کاروگیت که از جنس پلی اتیلن هستند ذکر شده برای منهول ها نیز وجود دارد شما میتوانید برای سفارش سایز منهول های خود با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم. معمولا مقدار زمان مورد نیاز برای تولید منهول های کاروگیت در سایز های مختلف در خداقل تعداد 10 عدد هفت روز کاری میباشد و به دلیل سفارشی بودن باید حداقل یک سوم مبلغ واریز شده باشد.

ویژگی های منهول کاروگیت

  • این منهول ها در برابر خوردگی و گاز های مخرب فاضلاب بسیار مقاوم هستند و به طوری میشود گفت این منهول ها دقیقا برای همین کار تولید شده اند
  • قیمت منهول های ساخته شده از کاروگیت بسیار پایین تر از منهول های دیگر در بازار هستند
  • وزن منهول کاروگیت بسیار سبک بوده و به راحتی میتوان این منهول ها را جا به جا کرد و به راحتی نصب کرد
  • سایز این منهول ها بسیار متنوع است و میتوان به راحتی از میان سایز های این محصول سفارش خود را برای تولید منهول ثبت کنید
  • این منهول ها کامل استاندارد بوده و به راحتی میتوانید از آن برای سیستم های زیر زمینی در شهر ها نیز استفاده بکنید
منهول کاروگیت

منهول کاروگیت چیست؟

منهول اول از آجر و سیمان و بتن ساخته شده است که به آن منهول سنتی نیز گفته می شود. متأسفانه ، این نوع منهول ها به دلیل هزینه اولیه پایین هنوز مورد استفاده قرار می گیرند ، اما با گذشت زمان ، با معلوم شدن معایب آنها نسبت به سایر انواع منهول ها ، آنها کارآیی خود را در صنعت از دست دادند. از معایب سوراخ سوراخ آجری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- آسیب پذیری زیاد در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله

2- مقاومت شیمیایی کم ، به ویژه در برابر مواد خورنده

3- نشت رطوبت ، خصوصاً در شبکه های فاضلاب

4- سرعت کم در نصب و راه اندازی

5- زبری زیاد به عنوان مجرای کف

6- در مقیاس های بزرگ و عمق زیاد قابل استفاده نیست

روش تولید منهول های کاروگیتی

منهول های پلی اتیلن در شبکه اب  و فاضلاب به تجمع و توزیع فاضلاب، جمع آوری شیرآلات و آب های سطحی و تخلیه کمک می کنند. منهول ها برای تقسیم شیر ها و لوله ها و البته کابل های استفاده میشود ، ایستگاه پمپاژ فاضلاب برای کنترل جریان ، محفظه سیفون ، نصب و بازرسی شیرآلات و بازرسی و نگهداری شبکه استفاده می شود. یکی از مزایای منهول های کاروگیت مقاومت در برابر سولفید هیدروژن و جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی آن است. با این حال ، منفذهای بتنی و آجری در شبکه های فاضلاب به سرعت آسیب دیدند و عمر کوتاهی داشتند. منهول به تهویه ، تعمیر ، تخلیه مایعات کمک زیادی می کند و نقش اساسی در استاندارد سازی دهانه های فاضلاب خانگی دارد. منهول های کاروگیت از عمر بسیار طولانی برخوردار است اگر از این لوله ها به درستی استفاده شود عمری تا حدود به 50 سال را در بر میگیرد.

آیا از منهول کاروگیت برای مخابرات استفاده میشود؟

یکی از الزامات شبکه های برق و مخابرات اتصال چند شبکه ای و اتصال کابل و همچنین قابلیت سوئیچینگ است که بدون منفذ چاله غیرممکن است. منهول های کاروگیت مخابراتی دقیقا برای انجام این کار تولید شده اند ، از نظر مقاومت در برابر رطوبت و قابلیت تغییر سیستم نسبت به سایر منهول ها از مزیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به دلیل جریان شدید یا فیبر نوری در این شبکه ها ، منهول ها نباید دارای شکستگی و یا حتی ترک باشد و از نشت مایعات از خارج جلوگیری کنند. منهول های پلی اتیلن به دلیل داشتن مواد مناسب و جوشکاری اکستروژن در اتصالات ، از نشت جلوگیری کرده و امنیت برق و شبکه های مخابراتی را تا حد زیادی افزایش می دهند. . علاوه بر موارد گفته شده ، منهول کاروگیت در صنایع دریایی نیز بسیار رایج است.

مخزن و منهول های کاروگیت

منهول ها و مخزن های کاگیت معمولا در سایز های قطر 1 متر در ارتفاع 2 متر تولید میشود اما برای سفارش میشود عرضی بیشتر و ارتفاعی بیشتر برای این منهول ها در نظر گرفت اما برای پیش ساخته شدن و از پیش ساخته شد به این صورت است در هنگام خرید منهول ها دقت داشته باشید تا منهول ها بدون ترک و شکستگی باشد. اگر تنها یه ترک کوچک روی منهول ها باشد باعث نشتی و بیرون ریزی مایعات از منهول ها میشود حتی اگر منهول های مخابراتی استفاده میکنید باید این منهول ها نیز بدون خرابی باشد.

برای خرید منهول های مخابراتی از جنس کاروگیت لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید