لوله کاروگیت سایز 110: لوله کاروگیت 110 از کوچکترین سایز های تولید شده لوله ها میباشد اما توجه داشته باشید این سایز اولین سایز تولیدی لوله کاروگیت میباشد. لوله دوجداره کاروگیت سایز 110 بیشترین مصرف را در کشاورزی و آبرسانی های سطحی دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لوله های کاروگیت و لوله های دوجداره سایز 110 به ادامه مطلب مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

لوله کاروگیت سایز 110

شکل ظاهری لوله های کاروگیت به صورت فنری شکل و مارپیچ است و داخل این لوله ها به رنگ ابی و بیشتر به صورت زرد رنگ است. لوله های پلی اتیلن کاروگیت نیز از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته میشود مواد اولیه پلی اتیلن برای ساخت دیگر مواد مصرفی صنعتی نیز ساخته مییشود که مهمترین انها همین لوله ها و دریچه های منهول پلی اتیلن است. مقاومت مواد اولیه hdpe بسیار بالا است که حتی از ان برای ساخت دریچه های منهول ترافیکی نیز استفاده میشود.

لوله کاروگیت سایز 110روش استفاده از لوله های کاروگیت

همانطور که در شکل بالا دیدید لوله های کاروگیت دارای جداره های خالی بین حلقه ها هستند اما چرا؟ وقتی لوله های کاروگیت در داخل خاک قرار میگیرند باید لوله های کاروگیت فشار خاک را به خوبی تحمل کنند و دفع کنند تا اسیبی به لوله های کاروگیت نرسد. وقتی خاک به داخل جداره های لوله نفوذ میکند باعث میشود لوله ها به خوبی در جای خود محکم بی ایستد و فشار های وارد شده به لوله را دفع کند.

لوله کاروگیت سایز 110 چیست؟

لوله کاروگیت سایز 110: لوله های کاروگیت 4 اینچ  از همان مواد اولیه های پلی اتیلن ساخته میشود که برای تولید لوله های پلی اتیلن کاربرد دارد. لوله های کاروگیت به نام های دیگری شناخته میشود که عبارتند از : لوله های دوجداره, لوله های پلی اتیلن کاروگیت, لوله های کاروگیت فاضلابی و….

کاربرد لوله های گاروگیت 4 اینچ مانند لوله های پلی اتیلن نیست از این لوله ها برای انتقال اب فاضلاب استفاده میشود استفاده از این لوله ها به قدری در انتقال اب فاضلاب رواج داشته است که نام لوله های فاضلابی را به خود اختصاص داده است.

شکل ظاهری لوله های کاروگیت سایز 110(4اینچ)

لوله های دوجداره به شکل فنری و مارپیچ مانند هستند به این علت که وقتی لوله ها در داخل خاک قرار گرفتند به راحتی وزن خاک را با توجه به حفره های ان فشار را دفع میکند لوله های دوجداره کاروگیت از دو نوع سنگین و سبک تولید میشود که با نام های SN8 , SN11Jتولید میشود. لوله های پلی اتیلن کاروگیت در شاخه های 6 متری تولید میشود و با کوپلری که بر روی ابتدای لوله است سایز ان به 6.5 منر میرسد. داخل لوله های دوجداره معمولا به صورت زرد رنگ و ابی رنگ است تا به راحتی بتوان وجود هرگونه ایراد و مشکل را تشخیص داد.

مزایا استفاده از لوله دوجداره 110

لوله کاروگیت موج دار سایز 110 به دلیل مقاومت بالای دنده ، مقاومت در برابر خوردگی به دلیل پلی اتیلن ، ویژگی آب بندی کامل ، 50 سال عمر ، ترکیب آلی مقاوم در برابر خوردگی ، سطح داخلی صاف ، حمل آسان ، صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در زمان لوله گذاری . لوله کاروگیت با ساختار اقتصادی ، قویتر و قابل اطمینان تر ، راه حل های مناسب برای پروژه های شما را ارائه می دهد. برای استفاده از لوله های کاروگیت دوجداره و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

لوله دوجداره با اطمینان در پروژه های خود با قیمت بسیار مقرون به صرفه و کیفیت بالا استفاده می شود. همچنین با روشهای اتصال لوله راه راه آسان است. از سه روش برای ترکیب لوله های دوجداره کاروگیت استفاده می شود.• با نوع اتصال خودکار و واشر• نوع اتصال و واشر• نوع اتصال الکتروفیوژنبا استفاده از این روش ها می توان لوله ها را ترکیب کرد.

لوله کاروگیت سبک 110 یا همان 4 (اینچ)

همانطور که در بالا گفته شد لوله های کاروگیت در دو دسته تقسیم میشود سبک و سنگین هرکدام از این لوله ها برای استفاده در کار ها و پروژه های خاصی تولید میشود از لوله های سبک برای استفاده در مکان هایی که رفتار کم است استفاده میشود تا لوله های اسیب نبینند. و بیشتر برای انتقال اب های سطحی از ان استفاده میشود. تحمل فشار این لوله های 16.5 کیلو نیوتون است.

لوله کاروگیت سنگین سایز 110

لوله های سنگین کاروگیت سایز 110 برای انجام عملیات سنگین تر استفاده میشود وقتی این لوله ها در زیر خاک قرار میگیرد با رد شدن خودروی های سنگین هیچ اسیبی نمیبینند و به راحتی و با اطمینان به کار خود ادامه میدهند. تحمل فشار این نوع از لوله ها به 31.5 کیلو نیوتون میرسد. هر دونوع لوله ها در سایز های یک سان تولید میشود و ظاهری دقیقا یکسان دارد و فقط تحمل انها و وزن لوله ها با هم متفاوت است.

روش ساخت لوله های کاروگیت سایز 110

لول های کاروگیت سایز 110 با استفاده از قالب های مخصوص خود تولید میشود و در سایز دلواه یعنی همان 4 اینچ تولید میشود. در بالا گفته شد که این نوع لوله نیز از مواد اولیه پلی اتیلن همان مواد HDPEساخته میشود روش ساخت این لوله ها تقریبا مانند لوله های پلی اتیلن تک جداره است اول از همه مواد اولیه ذوب شده و بعد با کمک میله ماردون که میله ای فنری شکل است به جلو رانده میشود تا به داخل قالب های خود ریخته بشود و بعد از ریخته شدن به درون قالب ها به بیرون انداخته میشود تا با کمک اب سرد و هوای خنک خنک شود تا لوله ها به خوبی سفت شود تا به تحمل فشار مورد نظر برسد و بعد به انبار های کارخانه برده میشود تا برای تست ازمایش اماده شوند.

استاندارد های لازم برای لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت باید دارای استاندارد های لازم باشد که در تمامی دنیا و قابل استفاده باشد لوله های کارویگت نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا به یک صورت است. لوله ها پس از تولید به صورت ازمایشی مورد استفاده قرار میگیرند تا هرگونه مشکل با این ازمایش نشان داده شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های مناسب و دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید