دریچه منهول در کرج : امروزه تمامی شهرهای ایران که دارای سیستم های زیر زمینی هستند باید از دریچه های منهول استفاده کنند. کرج یکی از شهر های استان البرز است که نتنها از دریچه های منهول برای سیستم های فاضلاب استفاده میکند بلکه از آن برای سیستم های زیر زمینی مخابراتی نیز استفاده میکند توجه داشته باشید تمامی سیستم های زیر زمینی نیازمند این هستند که راهی برای ورود و خروج وجود داشته باشند تا کارکنان بتوانند به راحتی به داخل چاه ها و منهول ها وارد و خارج شوند.

دریچه منهول در کرج

هر دریچه ای که تولبد میشود همراه با یک نامه استاندارد به فروش میرسد هر یک از دریچه هایی که تولید میشود کاربرد خاصی دارد یکی یک نوع دریچه برای مناطق سرد و یخ بندان و یک نوع دریچه برای مناطق گرم و خشک تولید میشود بیشتر دریچه هایی که تولید میشود امکان استفاده از ان در تمامی مناطق وجود دارد. توجه داشته باشید اگر دریچه ها تحمل سرمای بیش ار حد را نداشته باشند و یخ بزنند با کوچک ترین ضربه به هزار تیکه تبدیل میشوند و بلعکس اگر تحمل گرما را نداشته باشند شل میشود و به راحتی خم و از هم جدا میشود.

دریچه منهول در استان البرز

در استان البرز امکان استفاده از هر نوع دریچه ای وجود دارد زیرا اب و هوای نه چدان گرم و نه چندان سرد دارد تا به دریچه ها اسیب برسد. دریچه هایی که بیشتر در این شهر ها استفاده میشود سایز های 60 و سایز 80 است که کاربرد های متناسب با سایز خود دارند از سایز 60 برای استفاده در فاضلاب ها و از سایز 80 برای استفاده در مخابرات کاربرد دارد.

کلاس های تولید شده برای دریچه های منهول

کلاس B125:

از پر فروش ترین نوع کلاس های دریچه منهول است گه به عنوان دریچه های منهول پیاده رویی شناخته میشود ( تحمل تا 13 تن فشار )

کلاس C250:

دریچه منهول ترافیکی. قابل استفاده به عنوان دریچه های منهول اتوبانی و استفاده از ان در خیابان های اصلی.( تحمل فشار 30 تن )

کلاس D400

پر کاربرد ترین و پرفروش ترین دریچه منهول کاربرد های ان استفاده از ان در اتوبان ها خیابان ها و استفاده در پروژه های حساس. ( تحمل فشار 45 تن )

دریچه منهول کوپلیمری
لطفا برای خرید و دریافت قیمت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید