دریچه منهول در اصفهان : دریچه های منهول در سایز های بسیار مختلفی درحال تولید هستند که هرکدام از این سایز ها نیز در کلاس های مخصوص خود تولید میشوند که هرکدام کاربرد خود را دارند اگر میخواهید درباره کلاس این دریچه ها بدانید تا اخر مطلب همراه ما باشید. شما میتوانید برای دریافت قیمت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. شما میتوانید برای خرید دریچه ها به صورت مستقیم از شهر اصفهان با ما تماس بگیرید(خرید به صورت حضوری و غیرحضوری امکانپذیر میباشد)

دریچه منهول در اصفهان

  1. دریچه های تولید شده باید به صورت استاندارد ملی یعنی EN124 باشند
  2. برای دریچه های ترافیکی باید از فروشندگان ضمانت نامه و گارانتی دریافت کنید
  3. قیمت دریچه منهول در اصفهان با توجه به جنس مورد نظر و سایز و همچنین کلاس تولید شده متفاوت میباشد
  4. بهترین محصول تولید شده در اصفهان دریچه منهول چدنی میباشد
  5. معمولا تمامی دریچه ها دارای نامه های استاندارد هستند و تاییدیه تست فشار را نیز دارند
دریچه منهول چدنی اصفهان

دریچه های منهول فاضلابی در اصفهان

دریچه های منهول در سه کلاس اصلی به صورت پیشفرض تولید میشوند که اولین کلاس آن کلاس پیاده رویی B125 میباشد تحمل فشاری که برای این نوع از دریچه ها گفته شده 12 تن میباشد و مخصوص برای استفاده در پیاده رو میباشد. کلاس C250 ترافیکی میباشد اما محدودیت هایی برای اجرا دارد از این نوع دریچه نمیتوانید درخیابان های اصلی و اتوبان ها استفاده کنید تحمل فشار این کلاس 25 تن میباشد که به خوبی فشار های وارد شده را دفع میکند. اخرین کلاس که محبوب ترین کلاس تولید شده است و فروش بسیار زیادی نیز داشته D400 میباشد تحمل فشار این کلاس 40 تن میباشد و میتوانید از آن در همه مکان ها استفاده کنید.

قیمت دریچه چدنی اصفهان

دریچه های منهول چدنی به صورت وزنی به فروش میروند و مانند دیگر دریچه ها به صورت تک عددی و با توجه به کلاس های به کار رفته قیمت گذاری نمیشوند هرچقدر وزن دریچه چدنی بالا تر برود قیمت ان بیشتر میشود همچنین تحمل فشار این دریچه ها افزایش میاید. برای به دست اوردن قیمت دریچه های چدنی کافی است وزن دریچه را به مقدار قیمت یک کیلو ضرب کنید تا قیمت دقیق دریچه ها به شما داده شود برای مثال ۶۵ کیلو ضربدر ۱۵ هزار تومان مساوی است با قیمت دریچه. برای دیگر دریچه ها قیمت گذاری به این صورت است که قیمت نهایی دریچه توسط کارخانه با توجه به کلاس تولید شده و استاندارد رعایت شده به نمایندگی های معتبر داده میشود و نیازی به وزن کشی مجدد برای دریچه ها نیست.

روش تولید دریچه منهول در اصفهان

دریچه های منهول چدنی به صورت ریخته گری تولید میشود و بعد با قالب های موجود به دریچه های موجود در بازار تبدیل میشود برای تولید دریچه های منهول ابتدا چدن را ذوب کرده و به داخل قالب های از پیش ساخته شده ریخته میشود و بعد از ان به اتاق گرما برده میشود تا مقداری دمای خود را از دست بدهد تا به خوبی سفت بشود و بعد از با استفاده از اب خنک و هوای سرد این دریچه هارا خنک میکنند تا به خوبی سفت بشود. بعد از سفت شدن دریچه ها و ماندن در دمای پایین برای چند حالا نوبت انجام ازمایش های فشاری است که باید دریچه ها تست فشار بدهند. البته بعد از اتمام مراحل تولید باید دریچه ها چند روزی در انبار های کارخانه بمانند تا به مقاومت اصلی خود برسند و بعد برای تست ارسال میشوند

باتشکر برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید