لوله کاروگیت در قزوین : لوله های کاروگیت به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار زیاد از محبوبیت بسیار بالایی میان کشاورزان نیز برخوردار است اما باید بدانید که کاربرد اصلی این لوله برای انتقال فاضلاب میباشد و تحمل فشار آن 4 بار یا همان اتمسفر میباشد. چرا بعضی از مشتری ها این لوله را به نام لوله دوجداره میشناسند؟ همانطور که در تصویر پایین میبینید این لوله از دوجداره کاملا متفاوت تولید شده یعنی جداره داخلی با جداره بیرونی کاملا متفاوت است درصورتی که بیشتر لوله ها از یک جداره تولید شدند یعنی جداره بیرونی و داخلی دقیقا به یک صورت است. این لوله دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که در دیگر لوله ها شاهد آن نیستیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ویژگی آنها را نام ببریم.

لوله کاروگیت در قزوین

  1. لوله های کاروگیت در هر سایز که خریداری شود دارای مقداری انعطافپذیری هستند که به نصب بهتر لوله کمک میکنند
  2. از لحاظ قیمتی این لوله در دسته ارزان ترین لوله ها قرار میگیرد
  3. لوله های دوجداره مخصوص برای کار در زیرخاک تولید شده اند و عمر بسیار طولانی در زیرخاک دارند
  4. وزن سبکی دارند و همین باعث میشود جا به جایی و حمل و نقل آنها بسیار راحت تر باشد
  5. فشار باری آنها 4 است اگر فکر میکنید فشار آب بیشتری دارید سایز لوله را تغییر دهید
  6. این لوله ها به صورت استاندارد تولید میشود و برای صادرات نیز میتوان از آن استفاده کرد.
منهول کاروگیت

قیمت لوله کاروگیت در قزوین

همانطور که در بالا گفته شد لوله ها با مواد اولیه پلی اتیلن HDPE تولید میشود که قالب های ان متفاوت است. هنگامی که مواد ذوب شده پلی اتیلن در کوره میجوشد به کمک میله های ماردون به داخل قالب ها برده میشود و بعد از بیرون امدن از دستگاه با کمک هوای سرد و اب سرد خنک میشود و به انبار برده میشود تا به خوبی لوله ها خود را بگیرد تا خنک شود. سایز هایی که لوله ها تولید میشود از سایز 110 تا 2500 است که در سایز های بالا به صورت سفارشی تولید میشود. همچنین شما میتوانید به صورت سفارشی قبل از خروج لوله ها از کارخانه سوراخ های مورد نیاز را روی لوله ها ایجاد کنید این سوراخ ها برای استفاده لوله در سیستم های زهکشی استفاده میشود.

لوله کاروگیت در قزوین

لوله کاروگیت قزوین: لوله های کاروگیت کاربرد های متفاوتی نیز دارد از این لوله ها میشود برای ساخت منهول ها استفاده کرد چگونه.؟ لوله های کاروگیت به دلیل تولید در قطر های بسیار بزرگ امکان استفاده از انها به عنوان منهول ها وجود دارد. یک لوله را برای ارتفاع مورد نیاز برش میدهیم یک سر این لوله را به کمک جوش الکتریکی کور میکنیم و بعد در مکان مورد نظر قرار میدهیم و به کمک دریچه ی منهول یک سر دیگر این لوله ها را میبندیم. توجه داشته باشید که میتوانید هر سایزی از لوله های دوجداره و کاروگیت که خواستید به عنوان منهول انتخاب کنید و به صورت تولید شده برای شما به شهر قزوین ارسال میشود ارسال بار در نزدیک ترین زمان برای شما انجام میشود.

خرید لوله کاروگیت دوجداره برای قزوین

برای خرید لوله های کاروگیت در قزوین کافی است با شماره های ما تماس بگیرید و به صورت غیرحضوری و آنلاین خرید خود را انجام دهید و همچنین میتوانید با مراجعه به نمایندگی های مورد تایید ما خرید کنید. قیمت هایی که از شرکت ما دریافت میکنید بدون دخالت واسطه بوده و پایین تر قیمت برای شما خواهد بود پس همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید مشاورین ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستند. توجه داشته باشید تمامی محصولات شرکت منهول سنتر استاندارد بوده و برای اجرای لوله های کاروگیت نیز میتوانید با ما تماس داشته باشید.

باتشکر برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید