لوله کاروگیت سایز 125: لوله دوجداره سایز 125 یا 5 اینچ لوله های دوجداره در این سایز بسیار سبک و در عین حال مقاوم ساخته میشوند و از این لوله ها میشود در کار های بسیار زیادی استفاده کرد. یکی از مواردی که بیشتر این لوله ها استفاده میشود برای انتقال آب سطحی یعنی کم فشار است که شامل انتقال آب های کشاورزی نیز میشود.

لوله کاروگیت سایز 125

از لوله های کاروگیت برای ساخت راه های فاضلابی و انتقال اب های سطحی نیز استفاده میشود لوله های دوجداره در حداقل 4 بار فشار و حداکثر 5 تولید میشود اگر فشاری بیشتر از این فشار تایین شده داشتید از لوله های بزرگتر استفاده کنید. لوله ها در دو نوع سنگین و سبک تولید میشود که از نظر ظاهری بایکدیگر فرقی ندارند و تحمل فشار و وزن انها متفاوت است.

کاربرد لوله های کاروگیت

  1. استفاده از لوله های کاروگیت برای انتقال اب فاضلاب.
  2. عمر طولانی تا حدود 100 سال.
  3. لوله های کاروگیت دارای انعطافپذیری است.
  4. قیمت این لوله ها بسیار مقرون به صرفه است.
  5. لوله های کاروگیت علاوه بر زیبایی مقاومت بسیار بالایی دارد.

لوله کاروگیت سایز 125 (5 اینچ)

از لوله های کاروگیت برای ساخت منهول ها و هندهول ها نیز استفاده میشود از سایز های بزرگ برای منهول ها و از سایز های کوچک برای ساخت هندهول ها استفاده میشود. برای ساخت منهول ها یا هندهول ها باید لوله را به ارتفاع دلخواه برش داده و یک سر لوله را با کمک جوش پلی اتیلن کور میکنند و به راحتی منهول ها یا هندهول ساخته میشود منهول ها یا هندهول های کاروگیت به صورت ماهیچه ای و چند تیکه نیز تولید میشود. لوله های کاروگیت به صورت مارپیچ تولید میشوند به همین دلیل به راحتی وزن و فشار خاک را تحمل میکند.

 

لوله کاروگیت سبک و سنگین

لوله های کاروگیت در دو نوع سنگین و سبک تولید میشود معمولا از لوله های سبک برای انتقال اب های سطحی کشاورزی و از لوله های سنگین برای کار های صنعتی استفاده میشود. برای مثال از لوله های کاروگیت سمگین برای استفاده در زیر پل ها و استفاده در جاهایی که رفت امد خودرو ها بسیار بالا است استفاده میشود. زیرا اگر از لوله های سبک استفاده کنیم ممکن است لوله ها اسیب ببینند. نام دیگر این لوله ها لوله های دوجداره است که به چه علت به این شناخته میشود؟ لوله های کاروگیت از دو سطح تشکیل شده اند سطح داخلی و سطح خارجی که کمک میکند کارایی این لوله ها بهتر شود. سطح داخلی این لوله ها به صورت صاف و صیقلی است تا مواد رونده به راحتی از ان عبور کند. سطح خارجی این لوله ها به صورت مارپیچ است این مارپیچ ها به این دلیل است که لوله ها درست و محکم تر در خاک قرار بگیرد.

 

لوله کاروگیت در قزوین

برای دریافت قیمت و دریافت مشخصات لوله های پلی اتیلن لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید