لوله کاروگیت سایز 200 از محبوب ترین سایز های لوله است نه تنها برای کاروگیت بلکه برای تمامی لوله ها کاربرد دارد این سایز در دسته بندی سایز های بزرگ قرار میگیرد اما بسیار کاربرد دارد که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. لوله های دوجداره همان لوله های کاروگیت هستند که به دلیل ساختار آن به این نام شناخته میشوند زیرا جداره بیرونی کاملا با جداره داخلی تفاوت دارد. کاربرد اصلی لوله های کاروگیت برای فاضلاب است اما امروزه در صنعت کشاورزی نیز شاهد استفاده از این لوله ها هستیم زیرا ویژگی های بسیار زیادی دارند اما باید توجه داشته باشید که تمامی لوله های کاروگیت تحمل فشار اتمسفری آنها 4 بار میباشد و بیشتر از این فشار را تحمل نمیکنند.

لوله کاروگیت سایز 200

  1. این لوله به دلیل سایز بسیار مناسب نصب راحتی دارد و به دلیل وزن سبک جا به جایی راحتی دارد
  2. قیمت لوله کاروگیت سایز 200 در مقایسه با دیگر لوله ها بسیار مقرون به صرفه میباشد تا حدی که میتوان گفت قیمت آن نصب دیگر لوله ها میباشد
  3. تمامی لوله های کاروگیت دارای مقداری انعطافپذیر هستند که به نصب بسیار کمک میکند
  4. عمر مفید این لوله ها در زیرخاک بسیار طولانی مدت میباشد
  5. این لوله ها دارای اتصالات بسیار کاملی هستند
لوله کاروگیت سایز 200

لوله کاروگیت 200 یا 8 اینج

لوله های دوجداره سایز 200 به دلیل وزن و سایز مناسبی که دارد به راحتی مییشود از ان در اجرای لوله کشی استفاده کرد این سایز از لوله های کاروگیت دارای مقداری انعطافپذیری است که میشود از ان برای نصب کمک گرفت زیرا میشود در خاک مقداری ان را انعطاف داد تا استفاده از زانو ها و اتصالات مقداری کمتر شود. بیشتر لوله های دوجداره در زیر خاک استفاده میشود و بعد از ان خاگ بر روی این روی این لوله ها ریخته میشود تا به خوبی فشار های وارد شده به این لوله ها دفع شود. این نوع لوله در دونوع سبک و سنگین تولید میشود که از نظر ظاهر تفاوتی باهم ندارند اما از نظر مشخصات فنی باهم متفاوت هستند.

مشخصات فنی لوله های فاضلابی دوجداره

لوله های سنگین به تحمل فشار 31.5kn و لوله های سبک با فشار 16kn تولید و فروش میرسد معمولا از لوله های سبک برای اجرای انتقال اب های سطحی و مکان های کم رفت و امد استفاده میشود و از لوله های سنگین برای اجرا در زیر پل های و مکان های پر رفت امد استفاده میشود زیرا این نوع لوله ها برای استفاده در زیر خاک ها در محل هایی که عبور خودرو های سنگین است قرار میگیرد و به خوبی مورد استفاده قرار میگیرد. فشار اتمسفر فشاری است که سیالات درحال حرکت در لوله به لوله وارد میکنند و باید این لوله این فشار را تحمل کند به این مقدار تحمل فشار باری نیز میگویند و برای این لوله ها همیشه این تحمل فشار 4 اتمسفر میباشد.

شکل ظاهری لوله های کاروگیت

لوله های کاروگیت به لوله های دوجداره معروف هستند به این دلیل که این لوله ها از دوجداره تشکیل شده اند. جداره داخلی این لوله ها به صورت صاف و صیقلی است به این دلیل که لوله ها داخل ان لجن نبندد و سیالات به راحتی از داخل ان عبور کند. سطح بیرونی این لوله ها به صورت مارپیچ و فنری است این سطح به دلیل فشار خاک و زمین به این گونه طراحی میشود تا بتواند به راحتی فشار حلقوی را دفع کند و درخاک سفت بماند. همچنین شکل فنری مانند جداره داخلی باعث میشود اتصالات و لوله به خوبی به هم متصل شوند و به این راحتی از هم جدا نشوند.

باتشکر برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید