لوله کاروگیت سایز 355: لوله های دوجداره همانطور که میدانید در سایز های مختلفی تولید میشود شما میتوانید برای خرید لوله های دوجداره کاروگیت با شماره های ما در تماس باشید. لوله های کاروگیت سایز 14 اینچ همان لوله ها 355 هستند که برخی از خریداران این لوله ها سایز های مشابه ای را در سفارشات خود قرار میدهند اما در آخر همه این لوله ها یکی هستند. کاربرد اصلی این لوله ها بیشتر برای انتقال آب های فاضلاب هستند که به همین دلیل است که برخی از افراد نیز به این لوله ها فاضلابی یا لوله های انتقال فاضلاب نیز میگویند.

لوله کاروگیت سایز 355

لوله سایز 355 کاروگیت از دسته های سایز بزرگ هستند به همین دلیل بسیار کم پیش می آید که این لوله ها به صورت پیش تولید شده در انبار موجود باشد و باید به صورت سفارشی این لوله ها تولید شود زیرا این لوله ها مشتری های خاص خود را دارد. این لوله ها مانند دیگر لوله ها همراه با یک واشر سر خود و یک کوپلر که به لوله ها متصل است فروخته میشود و شاخه های لوله ها به صورت 6 متری تولید میشود.

لوله کاروگیت سایز 355

لوله کاروگیت 355

لوله کاروگیت سایز 355 به دلیل سبک بودن آن حمل و نقل جا یه جایی راحت تری دارد لوله کاروگیت ب قدری سبک است ک میشود آن را با کمترین نیرو بلند کرد. لوله کاروگیت سایز۳۵۵ علاوه بر سبک بودن از مقاوت بالایی نیز برخوردار است (معمولا لوله کاروگیت را زیر خاک دفن می‌کنند).لوله کاراگیت سایز۳۵۵ در فشارهایه باری مختلف ۱۶نیوتون و۳۱/۵نیوتون ارزه و تولید میشود. توجه داشته باشید تحمل فشار های بالا تر به صورت سفارشی تولید میشود و به دلیل قیمت بالا تنها در پروژه های حساس استفاده میشود که خطری پروژه و افراد حاضر را تهدید نکند.

 

لوله کاروگیت در اندازه هایه مختلف مطابق نیاز مشتری تولید و ارزع میشود و از سایز ۱۱۰به بالا(۴اینچ)تولید میشود

ویژگی های لوله های کاروگیت

لوله کاروگیت سایز۳۵۵ یکی از ارزان ترین لوله هاست و در عین ارزان بودن مقاوم کار آمد و دارای ظاهر خوبی است و شما می توانید با کار گذاشتن این لوله درون فاضلاب شهری و ساختمانی خیال خود را در زمینه فاضلاب و پس اب های شهری و ساختمانی راحت کنید.در نظر داشته باشید لوله کاراگیت سایز۳۵۵ یکی از پر فروش ترین و پر استفاده ترین لوله ها در خط لوله است زیرا هم از نر قیمتی و هم از نظر اندازه و وزن بسیار سبک است.

 

برای خرید لوله های کاروگیت در سایز 355 لطفا با شماره هایی که در بالا و پایین سایت قرار دارد تماس بگیرید تا به صورت مستقیم با مشاورین ما ارتباط بگیرید با تشکر از شما تیم فنی منهول سنتر.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید