لوله کاروگیت سنگین سایز 125 کاربرد های بسیار در زمینه سیستم های زیر زمینی فاضلاب و جوب ها دارد برای مثال از این لوله ها در زیرپل ها که جوب از آن درحال عبور است استفاده میشود و به خوبی فشار های وارد شده را دفع میکند زیرا این نوع از لوله ها فشاری تا 31.5KN را تحمل میکنند. لوله های کاروگیت سایز های مختلفی دارند و میتوان از این سایز به عنوان سایز های کوچک برای انتقال آب های سطحی و آب های کشاورزی نیز استفاده کرد چرآ؟ چون از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و به راحتی کشاروزان میتوانند از این لوله ها برای آبیاری استفاده بکنند. تحمل فشار لوله کاروگیت سایز 125 سنگین 4 بار است و تمامی لوله های کاروگیت این تحمل فشار را ساپورت میکنند.

ویژگی های لوله کاروگیت سایز 125 سنگین

  • قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقابل دیگر لوله ها در سایز مشابه
  • عمر بسیار طولانی مدت در زیر خاک در صورت استفاده صحیح
  • دارا بودن استاندارد های کامل ملی و جهانی(جهت صادرات به کشور های همسایه)
  • وزن بسیار سبک و در نهایت جا به جایی و حمل و نقل بسیار آسان
  • لوله کاروگیت سایز 125 دارای انعطافپذیری است که در نصب آن  کمک بسیار گسترده ای به شما میکند
  • تمامی لوله های کاروگیت دارای اتصالات دست ساز و فابریکی میباشند که از جنس خود لوله تولید شده اند
  • لوله های کاروگیت یک سر آنها دارای واشر و کوپلر برای راحت تر نصب شدن لوله ها به هم وجود دارد
لوله کاروگیت سایز 125 سنگین

لوله کاروگیت سنگین سایز 125

کوچکترین سایز لوله های کاروگیت سایز 4 اینچ همان سایز 125 است که تا سایز 2500 تولید میشود این لوله ها همانند دیگر لوله ها که در سایز های مختلف تولید میشود نیز تولید میشود. فشاری که این لوله ها تحمل میکند 4 اتمسفرATM است. این لوله ها بیشتر برای انتقال اب های سطحی استفاده میشود. بیشترین فشاری که این لوله ها تحمل میکند 5 بار است و در هنگام وجود فشار بیشتر از لوله های سایز بزرگتر استفاده بشود. برای مثال لوله کاروگیت سایز 125 سنگین که قادر نیست فشار آبی که 4 بار به بالا است را تحمل کند باید سایز لوله را بزرگ تر کنید تا گنجایش آب بیشتر شود و در نتیجه فشار وارد شده به لوله بسیار کمتر میشود.

تفاوت لوله های سبک و سنگین کاروگیت سایز 5 اینچ

فرق لوله های سنگین و لوله های سبک در چیست؟ لوله های سنگین در برگه های استانداردی که دارد تحمل فشار ان 31.5kn است و در لوله های کاروگیت سبک 16kn است این فشار مقداری فشاری است که خاک و موارد بالای ان به لوله ها وارد میکند. اما مقداری فشاری که لوله ها از دورن به واسطه سیالات تحمل میکنند یک اندازه است و تنها تفاوت آنها مقدار تحمل از بیرون است. شکل ظاهری این لوله ها کاملا یکسان است و تنها جایی که میتوان تفاوت آنها را فهمید وزن لوله ها است که همانطور از نام ها مشخص است لوله های 31.5کیلو نیوتونی از وزن بیشتری هم برخوردار هستند.

شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت های دقیق و بروز با شماره های ما به صورت 24 ساعت حتی روز های تعطیل تماس بگیرید ما همیشه آماده اطلاع رسانی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید