تست مقاومت دریچه های منهول نانوکامپوزیت : امروزه یکی از بیشترین دریچه هایی که بر روی زمین در خیابان های میبینیم به صورت نانوکامپوزیت هستند. ما امروز میخوایم بگویم که این دریچه ها در کلاس های مختلفی که تولید میشوند چه مقدار فشاری را تحمل میکنند و بر اثر چه چیزی آسیب میبینند.

تست مقاومت دریچه های منهول نانوکامپوزیت

تست فشار دریچه منهول پیاده رویی به این صورت است که. اول دستگاه پرس را در وسط دریچه ها قرار میدهیم و بعد فشار وارد به دریچه را تنظیم میکنیم. معمولا دریچه های پیاده رویی فشار های تا 12.5 را باید تحمل کنند. اما بعد از انجام تست فشار مسخص شد که این دریچه ها بعد از فشار 15 بار تازه دریچه ها اسیب دید. اسیب دیدن دریچه های منهول نانوکامپوزیت به این گونه است خم میشود این دریچه ها به هیچ عنوان نمیشکنند.

تست فشار دریچه منهول نانوکامپوزیت ترافیکی

تست فشار دریچه منهول نانوکامپوزیت همانطور که گفته شد در سه نوع اندازه گیری میشود برای دریچه های منهول ترافیکی این فشار افزایش میباید. دریچه منهول ترافیکی معمولا به دو نوع 40 تن و 25 تن تقسیم میشود که این تست برای نوع 25 تن میباشد. این دریچه ها در زیر فشار تحملی حدود به 35 تن را از خود نشان داده است و بعد از 35 تن این دریچه ها شروع به خم شدن کرده است.سبیبی

تست مقاومت دریچه منهول منهول ترافیکی 40 تن

تست فشار این نوع دریچه بسیار جالب است. این دریچه یکی از پر فروش ترین دریچه های منهول در بازار است. دریچه منهول ترافکی 40 تن برای استفاده در اتوبان ها و خیابان های اصلی استفاده میشود. این دریچه ها در هنگام تست وزنی تا حدود 50 تن را تحمل میکند و تازه بعد از وارد شدن 55 تن این دریچه ار وسط نصف میشود.

تست فشار دریچه منهول نانوکامپوزیت

تست مقاومت دریچه منهول نانوکامپوزیت چگونه است؟

همانطور که ر تصویر بالا میبینید میله پرس در وسط دریچه ها قرار دارد تا تحمل فشار اصلی دریچه ها نمایان شود. مرکز فشاری که به دریچه ها در هنگام نصب میرسد وسط دریچه ها است هنگامی خودرو روی دریچه ها میرود فشار بسیاری به نقطه وسط دریچه می اید که باید این فشار در کل دریچه تقسیم شود.

شما میتوانید برای دریافت ویدیو های مقاومتی و تست فشار با شماره های ما در ارتباط باشید حتی در روز های تعطیل به صورت 24 ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید